نمایندگان کشورها در کنفرانس منع گسترش سلاحهای هسته‌یی نسبت به برنامه اتمی رژیم ایران ابراز نگرانی کردند.

 

نماینده فرانسه گفت: ناکامی رژیم ایران در همکاری با آژانس، به این معناست که آژانس قادر نیست ماهیت منحصراً صلح آمیز برنامه این رژیم را تضمین کند

نماینده اتحادیه اروپا ابراز داشت: اتحادیه اروپا به شدت نگران ادامه گسترش برنامه هسته‌یی رژیم ایران و عدم همکاری این رژیم با آژانس است

نماینده اتریش گفت: ما عمیقاً متأسفیم که هیچ بازگشتی به برجام امکان پذیر نبوده و رژیم ایران هم‌چنان از توافق دورتر می شود و به سمت سلاح هسته‌یی می‌رود

سخنگوی وزارت خارجه آلمان، در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: طیف وسیعی از مسائل وجود دارد که فشار زیادی بر روابط ما با رژیم ایران وارد می‌کند. این موضوع به مسائل حقوق بشر، حملات رژیم ایران به اسرائیل و سیاست و نقش بی ثبات کننده آن در منطقه و برنامه هسته‌یی مربوط می‌شود.

میگل رودریگز رئیس‌جمهور سابق کاستاریکا گفت: سازمان‌ملل گزارشی منتشر کرد که نشان می‌دهد مقامهای رژیم با قتل هزاران زندانی سیاسی و عقیدتی در سال ۶۷ مرتکب جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی شدند.

در ادامه جنگ گرگ‌ها دبیر ستاد امربه معروف زنجان با اشاره به طرح سرکوبگرانه حجاب‌بان‌ها و گشت ضدمردمی ارشاد گفت: بحث حجاب قانون است که به گفته خامنه‌ای ربطی به دولت‌ها ندارد.

در پی اعلام اسم رحمانی فضلی برای وزارت کشور پزشکیان، جواد امام از نزدیکان پزشکیان در مخالفت علنی با این موضوع نوشت آزموده را آزمودن خطاست و طرح نام رحمانی فضلی برای ورود به دولت پزشکیان  مصداق این عبارت معروف است.

محمد مهاجری از دستجات باند خامنه‌ای خطاب به رقبای خود در دولت رئیسی جلاد گفت: وقتی آمدید دلار ۲۴ هزار تومان بود گوشت ۱۰۰ هزار تومان پراید ۴۰ میلیون تومان اکنون که دارید می‌روید دلار شده ۵۷ هزار تومان گوشت ۷۰۰هزار  و پراید ۴۰۰ میلیون ، خجالت نمی‌کشید این اسب زین شده را تحویل می‌دهید؟

عطاالله هاشمی رئیس بنیاد حکومتی گندم‌کاران اعتراف کرد :دولت بیش از صدهزار میلیارد تومان به گندمکاران بدهی دارد و این، یکی از ارثیه‌ها و بدهی‌های سنگین دولت قبلی است.

با تصاویری از مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره بازی‌های المپیک که شب گذشته در پاریس برگزار شد.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: