حمله پلیس آلمان به مراکز رژیم

در نخستین ساعات صبح چهارشنبه ۳مرداد۴۰۳، پلیس آلمان به مرکز اسلامی هامبورگ و مراکز زیرمجموعهٔ آن در شهرهای سراسر این کشور حمله کرد.

وزارت کشور آلمان اعلام کرد که بنا به دستور دادگاه، فعالیت‌های مرکز اسلامی هامبورگ و مراکز وابسته به آن در هشت ایالت ممنوع شده و اموال و دارایی‌های آن ضبط شده است. زیرا این مرکز یک سازمان اسلام‌گرای افراطی است که اهداف ضد قانون اساسی را دنبال می‌کند.

علاوه بر مرکز اسلامی هامبورگ، ۵۲ مکان دیگر در ایالت‌های مختلف آلمان بر مبنای حکم دادگاه از ساعات اولیه صبح ۳ مرداد جستجو انجام شد.

در اطلاعیهٔ وزارت کشور آلمان آمده است که در نوامبر ۲۰۲۳ جستجو در ۵۵ مکان در ۷ ایالت فدرال آلمان انجام شده بود که طی آن شواهد گسترده‌یی کشف و ضبط شد. این موارد پس از آن مورد ارزیابی قرار گرفتند و شک و گمانها را به‌نحوی ثابت کردند که اکنون مرکز اسلامی هامبورگ و سازمانهای زیرمجموعه آن ممنوع شده‌اند.

وزیر کشور آلمان اعلام کرد که مرکز اسلامی هامبورگ از تروریست‌های حزب‌الله حمایت می‌کند، یهودی‌ستیزی تهاجمی را گسترش می‌دهد، ما به فعالیت آنها پایان دادیم.

مقاومت ایران در این خصوص اعلام کرد، ممنوعیت مراکز فاشیسم دینی حاکم بر ایران در هامبورگ و مونیخ و فرانکفورت تحت عنوان ”مرکز اسلامی“ را هر چند با تأخیر زیاد صورت گرفت، یک گام ضروری در مقابله با ارتجاع و بنیادگرایی اسلامی و تروریسم دولتی می‌داند که رژیم ایران پدرخوانده آن در جهان امروز است. این اقدام باید با تعطیلی سفارت و نمایندگیهای رژیم آخوندی و دیگر مراکز رژیم تحت پوش فرهنگی و مذهبی و تجاری و نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و اخراج مأموران و مزدوران آنها تکمیل شود.

رناتا آلت رئیس کمیسیون حقوق‌بشر پارلمان فدرال آلمان در حساب ایکس خودش نوشت در تعطیل کردن مرکز اسلامی هامبورگ تأخیر شده است.

تلویزیون آ. ار. د آلمان گزارش داد چند ده افسر ساعت ۶ صبح به مرکز اسلامی هامبورگ حمله کردند، محل را تفیش و دارای‌های آن را مصادره کردند، این مرکز توسط وزارت کشور فدرال ممنوع شد و مسجد آن بسته خواهد شد.

تلویزیون کانال ۲ آلمان هم گزارش داد که حدود صد افسر از سمت شرق وارد محوطه مسجد آبی شدند و سپس با نقاب، مسلح و با تجهیزات سنگین مانند فرز و اره برقی وارد ساختمان شدند. و این بدیهی است که نه تنها شواهد بیشتر به‌دست بیاورند، بلکه داراییهای این مرکز را نیز مصادره کنند.

روزنامهٔ بیلد آلمان گزارش داد، رئیس مرکز اسلامی هامبورگ محمدهادی مفتح -۵۸ ساله مستقیماً به حکومت تهران گزارش می‌دهد. مقامات شواهد این موضوع را زمانی که مفتح در بازگشت از ایران با نامه‌های محرمانه در فرودگاه هامبورگ دستگیر شد، پیدا کردند

در این اسناد او به‌عنوان «نماینده ولی‌فقیه» معرفی می‌شد. این بدان معناست که او دستورات خود را مستقیماً از تهران دریافت می‌کند و نماینده خامنه‌ای، دیکتاتور (رژیم) ایران، در آلمان است.

لطفا به اشتراک بگذارید: