مشروح اخبارشامگاهی سیمای آزادی ـ چهارشنبه

۱-مناسبت سالگرد فروغ جاویدان قسمت سوم – پخش در پایان اخبار

نخستین سالگرد فروغ جاویدان در ارتش آزادیبخش ملی ایران

مسعود رجوی-۳مرداد ۱۳۶۸

صریح‌تر بگیم هم‌چنان که پارسال هم بعد از فروغ جاویدان گفتیم، بعد از آتش‌بس و بعد از فروغ جاویدان، شرق و غرب دنیا هم دست‌به‌دست هم بدهند، درد این رژیم بی‌درمونه  و لذا برای اطلاع تمام جهانیان ما باز هم تکرار می‌کنیم که اولاً، تا این دیکتاتوری تروریستی هست تا بقایای رژیم خمینی هستند، سرکوب، خفقان، صدور تروریسم که ذاتی آن‌هاست ناگزیر ادامه خواهد یافت.

ثانیاً-این رجاله‌ها و اراذل و اوباشی که امروز بر میهن ما حکومت می‌کنند، نه استحاله‌پذیرند و نه اهل صلح و سازندگی.

ثالثاً- آنها را باید فقط به اتکای یک قدرت مسلح، به اتکاء بازوی استوار و پراقتدار خلق قهرمان ایران یعنی ارتش آزادیبخش ملی سرنگون کرد.

و رابعاً–تنها جانشین، جانشین مشروع، همانا مقاومت مردمی و آلترناتیو دموکراتیک انقلابی، یعنی نیرویی است که در مناسبترین زمان به وظیفه تاریخی پیروزمند خودش قیام خواهد کرد. به همین مناسبت جای آن است که به همه عناصر و جریانهای داخلی و به همه طرفهای بین‌المللی که مستقیم یا غیرمستقیم دستی در حمایت از بقایای رژیم ضد‌بشری دارند، خاطرنشان بکنیم که  هر اقدامی برای کمک به این رجاله‌ها و اوباش تروریست از طرف مردم ایران اقدامی است علیه صلح، آزادی و حاکمیت مردم ایران، و ما این را به‌یاد خواهیم داشت. از طرف مقاومت و از طرف ارتش آزادیبخش ملی، به آخوندهای جنایتکار حاکم و همه مزدورها، شکنجه‌گرها و دژخیم‌هاشون و ایادی مربوطه گوشزد و اتمام‌حجت می‌کنم که اگر قصد جان به دربردن ندارند، در انتظار آتش خشم خدا و خلق، که بی‌گمان یک روز بر سر و رویشان باریدن خواهد‌گرفت، باقی بمانند. زوزه‌های آنها علیه مجاهدین و ارتش آزادی از فردای مرگ خمینی، به‌وضوح مبین نزدیکی اجل آن‌هاست، ولی به آنها می‌گویم که برای این کیفر و مجازات خدشه‌ناپذیر صبر کنند و زیاد عجله به‌خرج ندهند، سوخت و سوز نخواهد داشت.

خواهران و برادران

رزم‌آوران ارتش آزادی!

ای سرمایه‌ها و گنجینه‌های پاکباز آزادی و عدالت

در سالگرد فروغ بزرگ، فروغ جاویدان به‌یاد بیش از ۱۰۰۰ستاره تابان، جاودانه فروغ‌های تاریخ ایران، به یمن رنج و خون مقدس و عظیمی که رشیدترین، آگاه‌ترین و پاکبازترین فرزندان مردم ایران نثار درخت جنبش مقاومت میهنی و مردمی کردند و این جنبش را در برابر انواع لطمات، صدمات و توطئه‌ها تضمین و بیمه کردند، به یاد آنها و برای نگاهبانی از حقوق مردم ایران از طریق ارتش آزادیبخش ملی و به‌اهتزاز درآوردن پرچم آزادی و صلح و استقلال و حاکمیت مردمی که مدیون آن خون‌هاست، پیشنهاد می‌کنم که قیام بکنیم و یک دقیقه تمام به‌صورت مستمر و ممتد دست بکوبیم و به این وسیله، به یاد شاهدان شهیدان و همه شهدای ارتش آزادیبخش ملی و مقاومت ایران گُرد و سرفراز، دست‌افشان و غزل‌خوانان، به خلق قهرمان ایران بگوییم که با لبخند پیروزی بازمی‌گردیم، ....

۳فصل از گزارش نهایی ستاد فرماندهی ارتش آزادیبخش ملی ایران

درباره عملیات بزرگ فروغ جاویدان

-نیروهای دشمن

-تلفات دشمن

-شهدا و مجروحین و خسارات ارتش آزادیبخش

پخش در پایان اخبار

 

۲- اهدا جایزه‌افتخاری مرکز دیه‌گو د‌کوواروبیاس۲۰۲۴ به‌دکتر آلخو ویدال کوادراس

جایزه‌ای برای شخصیت‌های متمایزی که به بهترین نحو آرمان آزادی را نشان می‌دهند

مرکز دیه‌گو د‌کوواروبیاس اعلام کرد: خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که جایزه افتخاری مرکز دیه‌گو د‌کوواروبیاس به‌دکتر آلخو ویدال کوادراس شخصیت برجسته بین‌المللی، اهدا خواهد شد. شخصی که کیفیت انسانی و فکری او، همراه با دفاع شجاعانه و مستمر از آزادیها و خیر عمومی، او را به‌عنوان یک قهرمان معرفی می‌کند. این جایزه که از سال۲۰۱۶ اعطا می‌شود، جایزه‌ای سالانه به شخصیت‌های متمایزی است که به بهترین نحو آرمان آزادی و سازگاری آن با مسیحیت را نشان می‌دهند. دکتر آلخو ویدال کوادراس استاد فیزیک اتمی و هسته‌یی در دانشگاه منطقه خودمختار بارسلون است، اگر‌چه فعالیت حرفه‌یی او در زمینه سیاست توسعه یافته است که در آن سمت‌های زیر را داشته است:

۳- حملهٔ گستردهٔ پلیس آلمان به مرکز تروریسم و صدور بنیادگرایی رژیم آخوندی در هامبورگ و ۵۳مرکز وابسته آن در سراسر آلمان با مصادره کلیهٴ اموال

بیانیه وزیر کشور: وزارت کشور فدرال روز‌چهارشنبه مرکز اسلامی هامبورگ و سازمانهای زیرمجموعه آن‌را در سراسر کشور ممنوع کرد. بر مبنای احکام دادگاه، جستجو در ۵۳مکان از ساعات اولیه صبح آغاز شد. هامبورگ، برمن، برلین، نیدرزاکسن، مکلنبورگ، فورپومرن، هسن، نوردراین‌وستفالن و بایرن، مرکز اسلامی هامبورگ به‌عنوان نماینده مستقیم ولی‌فقیه رژیم ایران. فقط مذهبی عمل نمی‌کند بلکه به‌عنوان نماینده «ولی‌فقیه» دستور سیاسی صدور «انقلاب اسلامی» را به‌طور مستمر و قاطع اجرا می‌کند. در نخستین ساعات صبح چهارشنبه‌۳مرداد۴۰۳، پلیس آلمان به مرکز اسلامی هامبورگ (مرکز صدور بنیادگرایی و تروریسم دیکتاتوری آخوندی) و مراکز زیرمجموعهٔ آن در شهرهای سراسر این کشور حمله کرد. در همین حال وزارت‌کشور آلمان اعلام کرد که بنا به دستور دادگاه، فعالیت‌های مرکز اسلامی هامبورگ و مراکز وابسته به آن در ۸ایالت ممنوع شده و اموال و دارایی‌های آن ضبط شده است.

نانسی فزر وزیر کشور آلمان در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: وزارت کشور فدرال امروز مرکز اسلامی هامبورگ و سازمانهای زیرمجموعه آن در سراسر کشور را ممنوع کرد زیرا این مرکز یک سازمان اسلام‌گرای افراطی است که اهداف ضد‌قانون اساسی را دنبال می‌کند. سازمانهای تابعه عبارتند از «آکادمی اسلامی آلمان»، «انجمن حامیان مسجد ایرانی-اسلامی در هامبورگ»، «مرکز فرهنگ اسلامی» در فرانکفورت، "انجمن اسلامی بایرن"در مونیخ و «مرکز اسلامی برلین» که دارایی‌های آنها مصادره می‌شود. برای این منظور و برای روشن‌شدن سایر سازه‌های احتمالی، بر مبنای احکام دادگاه جستجو در ۵۳مکان در هامبورگ، برمن، برلین، نیدرزاکسن، مکلنبورگ‌فورپومرن، هسن، نوردراین‌وستفالن و بایرن از ساعات اولیه صبح انجام شد. در ۱۶نوامبر ۲۰۲۳ جست و جو در ۵۵مکان در هفت ایالت فدرال انجام شده بود که طی آن شواهد گسترده‌یی کشف و ضبط شد. این موارد پس از آن مورد ارزیابی قرار گرفتند و شک و گمانها را به‌نحوی ثابت کردند که اکنون مرکز اسلامی هامبورگ و سازمانهای زیرمجموعه آن ممنوع شده‌اند.

وزیر کشور دولت فدرال آلمان در بیانیه خود خاطرنشان کرده است: "مرکز اسلامی هامبورگ" و سازمانهای زیرمجموعه آن از تروریست‌های"حزب‌الله" حمایت می‌کنند و یهودی‌ستیزی تهاجمی را گسترش می‌دهند. پس از اقدامات گسترده جستجو در نوامبر۲۰۲۳، مقامات امنیتی ما به‌دقت مواد ضبط‌ شده را ارزیابی کردند. شبهات جدی در این تحقیقات به‌حدی تأیید شده است که امروز ممنوعیت را اعلام کردیم. ما بدین ترتیب به فعالیت آنها پایان داده‌ایم. این یک گام ثابت دیگر در برابر افراط‌گرایی اسلامی است.وزیر کشور آلمان افزوده است: برای من بسیار مهم است که یک تمایز واضح قائل شوم: ما برخلاف یک دین عمل نمی‌کنیم. ما بین این اسلام‌گرایان که علیه آنها اقدامات سختی انجام می‌دهیم و بسیاری از مسلمانانی که به کشور ما تعلق دارند و با ایمان خود زندگی می‌کنند، تمایز واضح قائل هستیم. اعمال مسالمت‌آمیز دین، و مذهب شیعه، صراحتاً می‌گوییم که تحت تأثیر تحریم ما قرار نمی‌گیرد». مرکز اسلامی هامبورگ یک انجمن سراسری در تضاد با قوانین کیفری و تعهدات جمهوری فدرال آلمان تحت قوانین بین‌المللی است.

اطلاعیه نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان ـ ۳مرداد ۱۴۰۳

بیانیه می‌افزاید: «مرکز اسلامی هامبورگ به‌عنوان نماینده مستقیم "ولی‌فقیه"(رژیم) ایران، ایدئولوژی موسوم به" انقلاب اسلامی" را در جمهوری فدرال آلمان به شکلی تهاجمی و رزمی گسترش می‌دهد و هم‌چنین می‌خواهد آن‌را محقق کند.

بررسیها به‌وضوح ثابت می‌کند که این مرکز به‌عنوان نماینده «ولی‌فقیه» دستور سیاسی صدور «انقلاب اسلامی» را به‌طور مستمر و قاطع اجرا می‌کند. مرکز اسلامی هامبورگ و رهبر آن صریحاً از سوی «ولی‌فقیه» دستور دارند که «بدون هیچ‌گونه مصالحه‌ای برای پایه‌های انقلاب اسلامی به‌شدت و تزلزل‌ناپذیر تلاش کنند».

... . اداره فدرال برای حفاظت از قانون اساسی، اداره پلیس‌جنایی فدرال، پلیس فدرال و پلیس و مقامات حفاظت از قانون اساسی ایالت‌های فدرال مربوطه در اقدامات امروزی و آماده‌سازی آنها دخیل بوده‌اند.

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

تعطیل مراکز رژیم در آلمان یک اقدام دیرهنگام اما ضروری علیه تروریسم و ارتجاع است که باید با لیست‌گذاری تروریستی سپاه و اطلاعات رژیم و تعطیل نمایندگی‌های آن و اخراج مأموران و مزدوران کامل شود. مقاومت ایران از ۴دهه پیش خواستار تعطیل مراکز رژیم برای جاسوسی و صدور ارتجاع و تروریسم بوده است.

مقاومت ایران ممنوعیت مراکز فاشیسم‌دینی حاکم بر ایران در هامبورگ و مونیخ و فرانکفورت تحت عنوان ”مرکز اسلامی“را هر چند با تأخیر زیاد صورت گرفت، یک گام ضروری در مقابله با ارتجاع و بنیادگرایی اسلامی و تروریسم دولتی می‌داند که رژیم ایران پدرخوانده آن در جهان امروز است. این اقدام باید با تعطیلی سفارت و نمایندگی‌های رژیم آخوندی و دیگر مراکز رژیم تحت پوش فرهنگی و مذهبی و تجاری و نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و اخراج مأموران و مزدوران آنها تکمیل شود.

اسناد به‌دست آمده از دیپلمات تروریست، اسدالله اسدی، فرمانده بمب‌گذاری در اجتماع مقاومت ایران در پاریس در تیرماه۱۳۹۷ روشن می‌کرد که مرکز اسلامی هامبورگ مورد استفاده وی برای همآهنگی‌های تروریستی و جاسوسی بوده است. مقاومت ایران در ۴دهه گذشته همواره خواستار تعطیل مراکز رژیم برای جاسوسی و صدور ارتجاع و تروریسم تحت پوشهای مختلف بوده است. اطلاعیه‌های نمایندگی شورای ملی مقاومت در آلمان در ۱۶نوامبر ۲۰۲۳ و ۲۸ژوییه ۲۰۱۷ دولت آلمان و ارگانهای مسئول در این کشور را به ممانعت از فعالیت کلیه نهادهای وابسته به رژیم ایران فراخوانده و تاکید کرده بود مراکزی مانند مرکز اسلامی هامبورگ به‌هیچ‌وجه نه مسلمانان و نه شیعیان را نمایندگی می‌کنند، بلکه تنها مبلغ دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران و مجری اوامر سپاه پاسداران، نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات ملایان در کشورهای مختلف جهان هستند. سفارتها و نمایندگی‌های رژیم آخوندی و همه مراکز و اماکن رژیم ایران در کشورهای مختلف اروپایی، تحت عناوین مذهبی و فرهنگی و تجاری، مأموریتی جز اقدامات جاسوسی و تروریستی و دور زدن تحریمها و خرید تجهیزات برای سرکوب و پروژه‌های اتمی ندارند. از این‌رو مقاومت ایران بار دیگر خواستار تعطیلی آنها و اخراج مزدوران و مأموران وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران از این کشورها می‌شود. این لازمه حفظ امنیت در اروپا به‌ویژه حفاظت و امنیت پناهندگان ایرانی است. دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران -۳مرداد۱۴۰۳

رناتا آلت رئیس کمیسیون حقوق‌بشر پارلمان فدرال آلمان: در تعطیل کردن مرکز اسلامی هامبورگ تاخیر شده است. بسته‌شدن مرکز اسلامی در هامبورگ اقدامی مهم و بسیار به تأخیر افتاده است که حزب دموکرات آزاد، مدتهاست خواستار آن بوده است. ما نباید اجازه دهیم ارزشها، حقوق‌بشر و آزادی‌بیان ما، توسط رژیم ایران و حزب‌الله برای تبلیغ و دامن‌زدن به نفرت در آلمان مورد سوء‌استفاده قرار گیرد.

آ. ار. د کانال یک تلویزیون آلمان: مرکز اسلامی هامبورگ توسط وزارت کشور فدرال ممنوع شد.چندده افسر پلیس به منطقه حمله کردند و در ساعت ۶صبح به مرکز اسلامی هامبورگ دسترسی پیدا کردند. محل، تفتیش و دارایی‌ها مصادره می‌شود. مرکز اسلامی هامبورگ، برای مدت طولانی تحت‌نظر دفتر حفاظت از قانون اساسی بوده است. آخرین باری که یک حمله به آنجا انجام شد، نوامبر گذشته بود. مقامات تصور می‌کنند که این نوعی گسترش رژیم آخوندی‌(حاکم) بر تهران است. گفته می‌شود که این مرکز، ایدئولوژی ضددموکراتیک رژیم را در آلمان گسترش داده است... . این مرکز توسط وزارت کشور فدرال ممنوع شد و مسجد آن بسته خواهد شد.

تلویزیون کانال ۲ آلمان گزارش داد: در یورشی در سراسر کشور، وزیر کشور آلمان «مرکز اسلامی هامبورگ» را ممنوع کرد. یورش پلیس از ساعت۶ شروع شده و هم‌چنان ادامه دارد. حدود صد افسر از سمت شرق وارد محوطه مسجد آبی شدند و سپس با نقاب، مسلح و با تجهیزات سنگین مانند فرز و اره‌برقی وارد ساختمان شدند. و این بدیهی است که نه تنها شواهد بیشتر به‌دست بیاورند، بلکه دارایی‌های این مرکز را نیز مصادره کنند. به احتمال زیاد این پایان انجمنی است که ۳۰سال است توسط اداره حراست از قانون اساسی هامبورگ، تحت‌نظر بوده است. زیرا ابزار تبلیغاتی افراطی و گسترش بازوی رژیم آخوندی ایران تلقی می‌شود.و سؤالی که قطعاً بسیاری از مردم این‌جا در هامبورگ در پایان این روز از خود خواهند پرسید، این است که چرا این اقدام اینقدر طول کشید؟

روزنامهٔ بیلد آلمان گزارش داد: بازرسان هم‌چنین در همان‌زمان در برلین به یک‌مسجد در منطقه نیوکلن حمله کردند و این مسجد پلمپ شد. بیلد افزود: دقیقاً ساعت‌۵و۵۹صبح افسران پلیس ضدشورش هامبورگ به محوطه به‌اصطلاح "مسجد آبی" یورش بردند. در این حمله نیروی اضطراری فنی با دستگاه‌های برش، اره‌برقی و اسپری بکار گرفته شد. پیشتر، در نوامبر۲۰۲۳، پلیس به‌خطرناک‌ترین مسجد کشور یورش برد و انبوهی از شواهد را به دست آورد. در ادامه گزارش بیلد آمده است: رئیس این مرکز محمدهادی مفتح -۵۸‌ساله مستقیماً به (حکومت) تهران گزارش می‌دهد. مقامات شواهد این موضوع را زمانی که مفتح در بازگشت از ایران با نامه‌های محرمانه در فرودگاه هامبورگ دستگیر شد، پیدا کردند.

در این اسناد او به‌عنوان «نماینده ولی‌فقیه» معرفی می‌شد. این بدان معناست که او دستورات خود را مستقیماً از تهران دریافت می‌کند و نماینده خامنه‌ای، دیکتاتور (رژیم) ایران، در آلمان است.  علاوه بر این آخوند سیدسلیمان موسوی‌فر، معاون مرکز اسلامی هامبورگ، در سال۲۰۲۲ به‌دلیل نزدیکی به سازمان ممنوعه تروریستی حزب‌الله اخراج شد.

یورو نیوز گزارش داد: «دولت آلمان مرکز اسلامی هامبورگ را بست و با متهم‌کردن آن به این‌که یک پایگاه حکومت مذهبی در ایران است، سازمان آن‌را ممنوع کرد... آلمان این سازمان را به افراط‌گرایی و حمایت از حزب‌الله متهم می‌کند...

تلویزیون ار. ب. ب برلین تصاویری را از یورش به یکی از مساجد وابسته به مرکز صدور بنیادگرایی رژیم در پایتخت آلمان پخش کرد.

برای دیدن ویدئو و متن کامل خبر، اینجا کلیک کنید

۴- پاسخ جوامع ایرانیان به قضاییه جلادان

آخوندک قاضی از تلویزیون شبکه خبر - ۱۹تیر۱۴۰۳:  از این پس چنان‌چه ایرانیان مقیم خارج از کشور به دعوت از متهمین یا سازمان متهم این پرونده در هر کجای دنیا چه در مقابل کنسولگریها، سفارتخانه‌ها، مراکز فرهنگی یا هر مرکز دیگری در خارج از کشور به دعوت متهمین این پرونده و یا متهم ردیف اول، شخصیت حقوقی آن میتینگی تشکیل دهند و حاضر شوند... رئیس این دادگاه از دادستان محترم کل کشور می‌خواهد از وزیر امور‌خارجه می‌خواهد از این پس چنان‌چه ایرانیانی در خارج از کشور به دعوت متهمین این پرونده در هر کجایی حاضر شوند، به‌معنای هواداری از تشکیلات سازمان مجاهدین خلق قابل تعقیب در این دادگاه می‌باشند... . هر نوع هواداری حمایت از این متهمین از سوی این دادگاه به‌ معنای مواجهه با جرم جدیدی بوده ...من توجه می‌دهم امروز سازمان مجاهدین خلق ایران و ۱۰۴متهم برابر کیفرخواست در شعبه یازدهم کیفری در حال رسیدگی است... . لذا از این پس شرکت در میتینگ آنها در هر نقطه‌ای در خارج از ایران... . دادگاه مکلف به اقدام قانونی در برابر آن می‌باشد.

گزیده‌یی از بیانیه‌ها خطاب به بیدادگاه ارتجاع

جوامع ایرانی ـ کانادایی هوادار مقاومت ایران

...خطاب به این آخوندک‌شیاد می‌گوئیم همان‌طور که با همت و تلاش شبانه‌روزی ایرانیان آزاده در کانادا، سپاه جهل و جنایت را در لیست سازمانهای تروریستی کانادا قرار دادیم و عزم جزم داریم همه فضولات پرتاب‌شده به کانادا توسط این رژیم را یک به یک اخراج یا دادگاهی کنیم....

انجمن ایران آزاد و دموکراتیک. تورینو - ایتالیا

بیدادگاه جهل و جنایت آخوندی موازی با فتوای قاضی سبک‌مغزش می‌گوییم: مردم ایران انتظار آن روز را می‌کشند که تک‌تک این جنایتکاران را در دادگاههای خلق و بین‌المللی به دست عدالت بسپارند.

انجمن علیه شکنجه و اعدام- هلند

ما اعلام می‌داریم که بیش از‌ پیش در جلسات و برنامه‌های مجاهدین شرکت خواهیم کرد. به‌رژیم و سران جنایتکارش نیز وعده می‌دهیم که روزی در تهران محاکمه خواهند شد و پاسخگوی جنایاتشان خواهند بود.

بیانیه انجمن زنان علیه تبعیض جنسی ـ برمن آلمان

ما هواداران و پشتیبانان مجاهدین برای لاطائلاتی که رژیم از سر استیصال و درماندگی می‌گوید پشیزی ارزش قائل نیستیم و محکمتر از قبل، از حمایت و پشتیبانی خود از این سازمان فداکار و مصمم برای سرنگونی، ذره‌ایی کوتاه نخواهیم آمد و اعلام می‌داریم که: بجنگ تا بجنگیم

انجمن حمایت از معترضان در ایران – نروژ

ما هم ضمن هم‌صدایی با سخنگوی مجاهدین اعلام می‌کنیم که تنها جواب مردم و معارضین ایران به حکومت آخوندی در آتش و در هر چه بیشتر شعله‌ور کردن آتش قیام و انقلاب نهفته است

انجمن دفاع از حقوق زنان ـ اسلو ـ نروژ

انجمن دفاع از حقوق زنان، به قاضی تبهکار رژیم زن‌ستیز آخوندی می‌گوید که ما صدبار بیشتر از گذشته، در تظاهراتها و گردهمایی‌های مقاومت ایران برای بستن سفارتخانه‌های جاسوسی خامنه‌ای و به لیست تروریستی بردن مافیای سپاه پاسداران، شرکت خواهیم کرد.

برای دیدن ویدئو و متن کامل خبر، اینجا کلیک کنید

۵- اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران: ۱۸اعدام در ۴روز

اعدام ۷زندانی شامل ۳زن در سه‌شنبه و انتقال۱۰زندانی به انفرادی برای اعدام

۲۶امین هفته کارزار سه‌شنبه‌های نه به اعدام توسط زندانیان سیاسی در ۱۶زندان، محکومیت یک زندانی سیاسی زن به اعدام

فراخوان بین‌المللی به اقدام فوری برای آزادی زندانیان سیاسی و نجات جان زندانیان زیر اعدام

دژخیمان خامنه‌ای صبح روز سه‌شنبه دوم‌مرداد، ۷‌زندانی از جمله ۳زن را در زندان بیرجند بدار آویختند. روز قبل از آن نیز یک زندانی به نام حسن فلاحی را در زندان مرکزی قم حلق‌آویز کردند. ۶زندانی در روز یکشنبه۳۱تیر در زندانهای قزلحصار و دیزل‌آباد کرمانشاه و روز شنبه۳۰تیر ۴زندانی در زندان عادل‌آباد شیراز اعدام شدند. به این ترتیب در ۴روز (شنبه ۳۰تیر تا سه‌شنبه ۲مرداد) ۱۸زندانی در ایران اعدام شدند که ۴زندانی زن در میان آنها به چشم می‌خورد. روز یکشنبه‌۳۱تیر یک زندانی به نام دانیال کاظمی‌نژاد به انتقام هلاکت یک پاسدار جنایتکار به نام سجاد امیری، در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه حلق‌آویز شد. سجاد امیری مدتی در عراق و سوریه به کشتار مردم این کشور مشغول بود....

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران – ۳مرداد۱۴۰۳

برای دیدن ویدئو و متن کامل خبر، اینجا کلیک کنید

۶- اطلاعیه کمیسیون زنان شورا: اعدام ۴زن زندانی

اعدام ۴زن زندانی در زندانهای بیرجند و شیراز

دژخیمان رژیم جنایتکار و زن‌ستیز آخوندها در سحرگاه سه‌شنبه ۲مرداد ۱۴۰۳ سه‌زن زندانی را در زندان بیرجند اعدام کردند، روز شنبه ۳۰تیر، یک زن دیگر زندانی را در زندان عادل‌آباد شیراز حلق‌آویز کردند.  فاشیسم دینی حاکم بر ایران در جهان امروز رکورد‌دار اعدام زنان و نوجوانانی است که به هنگام ارتکاب جرایم ادعایی، زیر سن قانونی بوده‌اند. روند فزاینده این‌گونه اعدامها بعد از نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم نشان می‌دهد که این رژیم ظرفیت کمترین انعطافی در اعدام و سرکوب و نقض حقوق‌بشر ندارد. کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران ضمن محکومیت شدید این اعدام‌های خودسرانه و ضدبشری، مراجع مدافع حقوق‌بشر و حقوق زنان به‌خصوص گزارشگر ویژه حقوق‌بشر در مورد ایران و گزارشگر خشونت علیه زنان را به اقدام فوری برای نجات جان زندانیان زیر اعدام به‌خصوص زندانیان زن فرا می‌خواند. شورای ملی مقاومت ایران-کمیسیون زنان – ۲مرداد۱۴۰۳

برای دیدن ویدئو و متن کامل خبر، اینجا کلیک کنید

۷- شور شدن آش «مشت محکم» به تحریم‌کنندگانو ماله‌کشی پزشکیان در تلویزیون حکومتی

تلویزیون رژیم – ۲مرداد ۱۴۰۳

پزشکیان: در مجلس من یک حرفی زدم، یک عده سوءاستفاده کردند. تصور این‌جوری در بیرون شد که من گفتم اون‌هایی که نیامدند رای بدهند، مشت زدیم اون‌هایی که رای ندادند نه ، اون‌هایی که نمی‌خواستند مردم بیایند اونهایی هم که نیامدند مردم ما هستند ما‌ها خدمت‌گذار مردم هستیم مدیران ما مسئولین ما حق ندارند برای مردم قیافه بگیرند وظیفه‌ام هست اگر هم از دستم بر نیامد با عذرخواهی بگو شرمنده، قانون اجازه نمیده از دست ببخشید که نمی‌توانم کمکت کنم ....

  گرگها یکدیگر را از هم می‌درند

مصرف رقم‌سازیهای تقلبی  برای آرام‌سازی جنگ گرگها توسط حداد عادل: امروز در شرایطی هستیم که یک طرف حدود ۱۴میلیون رای داشته و پیروز نشده و یک طرف با بیش از ۱۶میلیون پیروز شده است. مجاهدینی  که در آلبانی نشستند روی این آتش نفت می‌ریزند. ما فکر می‌کنیم خودمانیم که داریم با هم دعوا می‌کنیم، ولی دیگران طراحی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس(۲ مرداد) ،‌حدادعادل در جلسه‌ای تصریح کرد: امروز در شرایطی هستیم که یک طرف حدود ۱۴میلیون رای داشته و پیروز نشده و یک طرف با بیش از ۱۶میلیون پیروز شده است. این شرایطی است که دشمن طمع می‌کند بتواند در کشور یک جنگ حیدری- نعمتی راه بیاندازد تا این دو طرف به جان هم بیفتند. اینجاست که رهبری تذکر می‌دهند و می‌فرمایند حتی مواظب دست خارجی باشیم؛ فرض کنیم مجاهدینی که در آلبانی نشستند مطلبی به اصطلاح به‌طرفداری از این‌طرف می‌نویسند و یک حرفی به‌طرفداری از آن‌طرف و روی این آتش، نفت می‌ریزند. ما هم فکر می‌کنیم خودمانیم که داریم با هم دعوا می‌کنیم ولی دیگران طراحی می‌کنند. پس باید نهایت هوشمندی را به خرج داد و باید قبول کرد که این یک رقابت بوده و ما پیروز نشدیم ولی باید ببینیم چه چیزی برای ما اصل است....

برای دیدن ویدئو و متن کامل خبر، اینجا کلیک کنید

۸- تظاهرات کارگران و کارکنان شرکت نفت و گاز و پتروشمی

و سایر اقشار به‌جان آمده در شهرهای مختلف

علیه سیاستهای ضدمردمی و چپاولگرانه رژیم آخوندی

کارکنان شرکت نفت ـ اهواز -۲مرداد۱۴۰۳

کارکنان مجتمع نفت و گاز ـ بهرگانسر -۳مرداد۱۴۰۳

کارکنان شرکت نفت ـ بهرگان -۳مرداد۱۴۰۳

کارکنان شرکت نفت ـ منطقه سیری -۳مرداد۱۴۰۳

کارکنان شرکت نفت ـ چشمه‌خوش-۳مرداد۱۴۰۳

کارکنان شرکت نفت و گاز ـ منطقه آغاجاری -۳مرداد۱۴۰۳

معلمان نهضت سوادآموزی ـ تهران -۳مرداد۱۴۰۳

کارکنان مخابرات ـ تبریز -۳مرداد۱۴۰۳

تراکتورداران ـ کهنوج -۲مرداد۱۴۰۳

تجمع اعتراضی فن‌آوران ـ شهرکرد -۳مرداد۱۴۰۳

بهورزان مرکز بهداشتی ـ رفسنجان -۳مرداد۱۴۰۳

کارگران شرکت ذوب آهن ـ ایلام -۳مرداد۱۴۰۳

متقاضیان مسکن ـ شهرکرد -۳مرداد۱۴۰۳

اعتراض زنان به کمبود آب ـ کهگیلویه و بویراحمد -۲مرداد۱۴۰۳

برای دیدن ویدئو و متن کامل خبر، اینجا کلیک کنید

۹- اخبار جنگ در منطقه

رویترز روز چهارشنبه در گزارشی از شهر خان‌یونس نوشت: آوارگان غزه از نبود پناهگاههای امن رنج می‌برند. پس از دستور اخیر اسراییل برای تخلیه فوری ‌خان‌یونس، تمامی این منطقه به یک منطقه جنگی خطرناک تبدیل شده است که جایی برای پناه گرفتن در آن وجود ندارد. گزارش خبرنگاران در صحنه، حاکی است بیش از ۵۰۰هزار آواره در حالیکه وسائل خود را حمل می‌کنند به سمت مناطق دیگری می‌روند که امنیت جانی در آنها وجود ندارد. بسیاری از آوارگان با شتاب و در حالیکه با کمبود سوخت و شرایط سخت جاده‌ها روبه‌رو هستند، با پای پیاده مجبور به فرار از خان‌یونس با حداقل وسائل زندگی خود شده‌اند، چرا که جاده‌ها نیز با ویرانه‌های اماکن بمباران شده مسدود شده‌اند.

خبرگزاری فلسطینی وفا در آخرین گزارش خود از اوضاع جنگ در غزه نوشت: در حملات ۲۴ساعت گذشته اسراییل به مرکز و جنوب غزه ۵۵فلسطینی جان خود را از دست دادند.

وزارت بهداشت فلسطین شمار قربانیان حملات اسراییل به غزه را تاکنون ۳۹هزار و ۱۴۵ کشته و ۹۰هزار و ۲۵۷ مجروح اعلام کرد.

روز سه‌شنبه، همزمان با سفر نتانیاهو به آمریکا، عده زیادی در اعتراض به سخنرانی وی در مجلس نمایندگان وارد کاخ کنگره آمریکا شدند و آنجا را به اشغال خود درآوردند. رویترز با انتشار این خبر نوشت: معترضان با پیراهنهای قرمزی که روی آن نوشته شده بود «یهودیان می‌گویند ارسال سلاح به اسراییل را متوقف کنید» ساختمان اداری کانـُن هاوس در کاخ کنگره را اشغال کردند. پلیس بلافاصله به این تجمع واکنش نشان داد و شماری از معترضان را دستگیر کرد.

به‌دنبال حملات پهپادی و موشکباران حزب‌الله به چند پایگاه نظامی اسراییل در مرزهای شمالی آن، یک سرباز اسراییلی مجروح شد و به چند ساختمان خساراتی وارد آمد. ارتش اسراییل با تأیید این خبر افزود نزدیک به ۱۵موشک و چندین پهپاد جنگی از خاک لبنان به سمت این مناطق پرتاب شد. این منبع افزود: ارتش اسراییل متقابلا با انجام چند‌رشته عملیات هوایی، چند‌تیم عملیاتی و چند سایت و انبار نظامی حزب‌الله را هدف قرار داد.

فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا-سنتکام- با صدور بیانیه‌یی اعلام کرد روز سه‌شنبه نیروهای ارتش آمریکا با موفقیت ۳سامانه پرتاب موشک حوثی‌های وابسته به رژیم ایران را در مناطق تحت کنترل آنها در یمن شناسایی و منهدم کرده است. این اهداف تهدیدی بالفعل برای نیروهای ائتلاف و کشتیهای تجاری محسوب می‌شدند.

برای دیدن ویدئو و متن کامل خبر، اینجا کلیک کنید 

۱۰ـ اعضای مجلس ارتجاع در جریان جنگ گرگهای درون رژیم

نسبت به بحرانهای گریبانگیر رژیم از جمله تنش آبی، بیکاری،

تصادفات جاده‌یی و پیامدهای آن هشدار دادند.

امیر حیات مقدم –تلویزیون رژیم ۲مرداد ۱۴۰۳جلسه علنی مجلس-ناطقین

ما متأسفانه هیچ آینده روشنی در مورد آب شرب در حوزه انتخابی نداریم ۱۰تا روستای ما در مسیر امیدیه و ماهشهر هم‌اکنون فاقد آب هستند، روستاهای آسیاب، (نامفهوم)، شیری فاقد آب هستند، تنش آبی داریم، درگیری داریم، مردم مرتب اعتراض می‌کنند و از دولت هیچ‌کس نیست که به این مشکل متأسفانه رسیدگی بکند، ...در استان خوزستان نرخ بیکاری ۲۵درصد است به‌رغم همه صنایعی که ما داریم، فولاد داریم، پتروشیمی داریم، پالایشگاه داریم، بالاخره مرکز انرژی کشور در خوزستان است.

محمد انور بجارزهی -تلویزیون رژیم - ۲مرداد ۱۴۰۳

وضعیت راههای استان سیستان‌و‌بلوچستان پایین‌ترین شاخص را در کشور دارد... . را‌ه‌های ما در استان تبدیل به جاده‌های مرگ شده‌اند. فقط کافیست تا آمار ۲سال از کشته‌های جاده‌یی سیستان‌و‌بلوچستان را برای شماعرض می‌کنم سال۱۴۰۱ متأسفانه ۱۵۰۵کشته و به نسبت جمعیت، مقام اول کشته‌های کشور سال۱۴۰۲هزار و چهارصد و سی و شش کشته و باز هم به نسبت جمعیت مقام اول... .

برای دیدن ویدئو و متن کامل خبر، اینجا کلیک کنید

۱۱ـ فرار پزشکان

سخنگوی سازمان نظام پزشکی رژیم، درباره گسترش فرار پزشکان از ایران تحت حاکمیت آخوندها گفت: مهاجرت پزشکان بعد از دوران کرونا تا ۲۰۰درصد زیاد شده است. قبل از این بیشتر کسانی که برای مهاجرت اقدام می‌کردند، پزشک عمومی بودند اما، حالا تعداد متخصص‌ها و فوق تخصص‌ها هم زیاد شده است. گفته می‌شود تعداد ماماهایی که در این سال‌ها درخواست مهاجرت کرده‌اند، بیشتر از ۱۰برابر شده است.  

۱۲ـ  کنفرانس معاهده منع گسترش سلاحهای هسته‌یی

در دومین کمیته مقدماتی یازدهمین کنفرانس بازنگری کشورهای امضا‌کننده معاهده منع گسترش سلاحهای هسته‌یی که در ژنو برگزار شد، نمایندگان شماری از کشورهای عضو نسبت به برنامه اتمی رژیم ابراز نگرانی کردند.

نماینده اتحادیه اروپا گفت: به‌دلیل همکاری نکردن رژیم ایران، اتحادیه اروپا به‌شدت نگران است که آژانس هنوز در موقعیتی نیست که اطمینان دهد برنامه هسته‌یی این رژیم منحصراً صلح‌آمیز است.

آدام شاینمن، نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور منع گسترش سلاحهای هسته‌یی گفت: رژیم ایران برنامه هسته‌یی خود را به گونه‌یی گسترش می‌دهد که هیچ توجیه غیرنظامی معتبری ندارد و در ارائه همکاریهای لازم به آژانس برای اثبات خلاف آن، خودداری می‌کند

یکی از مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در این کنفرانس گفت: رژیم ایران توضیحات فنی معتبری در مورد وجود ذرات اورانیوم غنی‌شده در ورامین و تورقوزآباد به آژانس ارائه نکرده است و آژانس را از مکانهای فعلی مواد هسته‌یی و تجهیزات آلوده مطلع نکرده است.

نماینده ایرلند نیز طی بیانیه‌یی گفت: ما اظهارات علنی اخیر رژیم ایران در مورد توانایی‌اش برای تولید سلاحهای هسته‌یی و لفاظیها درباره تغییرات احتمالی در دکترین هسته‌یی‌اش را محکوم می‌کنیم

 برای دیدن ویدئو و متن کامل خبر، اینجا کلیک کنید

۱۳- مشروح مناسبت سالگرد فروغ جاویدان قسمت سوم

گزارش نهایی ستاد فرماندهی ارتش آزادیبخش ملی ایران درباره عملیات بزرگ فروغ جاویدان - شهریور۱۳۶۷

فصل دهم - نیروهای دشمن

مجموع نیروهای خمینی که در عملیات بزرگ فروغ جاویدان دست‌اندرکار مقابله با ارتش آزادیبخش ملی ایران بودند به حدود ۲۰۰هزار نفر می‌رسد. بر اساس اطلاعیه‌های رسمی دشمن اعم از اطلاعیه‌های ستاد موسوم به "فرماندهی کل قوا"و اطلاعیه‌ها و اظهارات سرکردگان سپاه پاسداران و ارتش تحت‌امر خمینی و هم‌چنین بر اساس اظهارات دیگر سردمداران و مسئولان رژیم خمینی و مندرجات مطبوعات همین رژیم و نیز بر اساس مکالمات بیسیمی نیروهای مختلف دشمن که توسط ستاد فرماندهی ارتش آزادیبخش بر روی نوار ضبط شده‌است، اسامی یکانهای نظامی و پایگاهها و قرارگاههای شناخته شده دشمن که در مقابله با ارتش آزادیبخش شرکت داشتند به شرح زیر است. لکن باید یادآوری نمود که دشمن، شمار انبوهی از مزدوران خود در مساجد و ادارات و کارخانه‌ها و انجمن‌های ضداسلامی در سراسر کشور را به‌طور"بسیجی" بر اینها می‌افزود و در مواردی هم جداگانه اعزام می‌نمود:

الف ـ نیروها

۱ ـ لشگر کماندویی ۶ویژه پاسداران از سپاه‌یکم ثارالله (اعزامی از شمال‌غرب) به‌فرماندهی مزدور صادق محصولی

۲ ـ لشگر پیاده۱۰ ضدسیدالشهدا از سپاه‌یکم ثارالله(اعزامی از جنوب) به‌فرماندهی مزدور علی فضلی

۳ ـ لشگر۱۷ ضدعلی‌ابن‌ابیطالب از سپاه‌یکم ثارالله(اعزامی از غرب) به‌فرماندهی مزدور غلامرضا جعفری

۴ ـ لشگر پیاده مکانیزه۲۷ ضدمحمد از سپاه‌یکم ثارالله(اعزامی از جنوب) به‌فرماندهی مزدور کوثری

۵ ـ لشگر۷۱ روح‌الله از سپاه‌یکم ثارالله(اعزامی ازغرب) به‌فرماندهی مزدور سید مجتبی

۶ ـ لشگر۸ نجف از سپاه دوم ضد‌سیدالشهدا (اعزامی از جنوب) به‌فرماندهی مزدور احمد کاظمی

۷ ـ لشگر۳۲ ضدانصارالحسین از سپاه‌سوم قدس (مستقر در تنگه چهارزبر) به‌فرماندهی مزدور کیانی

۸ ـ لشگر۵۷ ضدابوالفضل از سپاه‌سوم قدس (اعزامی از غرب) به‌فرماندهی مزدور نوری

۹ ـ لشگر۲۵ کربلا از سپاه‌هفتم ضدموسی‌ابن‌جعفر (اعزامی از جنوب) به‌فرماندهی مزدور مرتضی قربانی

۱۰ ـ لشگر مهندسی۴۳ ضدامام علی از سپاه‌هشتم ضدثامن‌الائمه (اعزامی از کرمانشاه) به‌فرماندهی مزدور بحرینی

۱۱ ـ لشگر۱۵۵ ویژه موسوم به شهدا از سپاه‌هشتم ضدثامن‌الائمه (اعزامی از غرب) به‌فرماندهی مزدور منصوری

۱۲ ـ لشگر۵ نصر از سپاه‌هشتم ضدثامن‌الائمه (اعزامی از جنوب) به‌فرماندهی مزدور اسماعیل قاآنی

۱۳ ـ لشگر۴۱ ثارالله از سپاه‌نهم ضدجوادالائمه (اعزامی از جنوب) به‌فرماندهی مزدور قاسم سلیمانی

۱۴ ـ لشگر۳۳ موسوم به "المهدی" از سپاه‌نهم ضدجوادالائمه (اعزامی از جنوب) به‌فرماندهی مزدور جعفر اسدی

۱۵ ـ لشگر کماندویی نیروی مخصوص سپاه پاسداران از سپاه‌چهاردهم حفاظت (اعزامی از تهران)

۱۶ ـ لشگر۳۱ ضدعاشورا از سپاه‌پنجم ضدعاشورا به‌فرماندهی مزدور امین شریعتی

۱۷ ـ نیروهای اعزامی کمیته ضدخلقی به استعداد ۲لشگر کامل

۱۸ ـ لشگر۸۴ خرم‌آباد به‌فرماندهی سرهنگ مزدور مرتضی محمدی

۱۹ ـ لشگر۸۱ باختران به‌فرماندهی سرهنگ مزدور دادفر

۲۰ ـ لشگر۵۸ موسوم به "ذوالفقار" (همان گارد جاویدان شاه) به‌فرماندهی سرهنگ مزدور اسدالله دهقان

۲۱ ـ لشگر۲۱ ضدحمزه (لشگر گارد سابق) به‌فرماندهی سرهنگ مزدور صدیق‌زاده

۲۲ ـ تیپ۵۹ ضد‌مسلم‌ابن عقیل از سپاه‌چهارم موسوم به بعثت (اعزامی از غرب) به‌فرماندهی مزدور شاه‌ویسی

۲۳ ـ تیپ ۱۲۷ ضدمقداد از سپاه‌چهارم موسوم به بعثت (اعزامی از غرب)

۲۴ ـ تیپ۲۱۲ ضدحمزه از سپاه‌چهارم موسوم به بعثت (اعزامی از غرب) به‌فرماندهی مزدور قهاری

۲۵ ـ تیپ۳۹ ضدنبی اکرم از سپاه‌چهارم موسوم به بعثت (اعزامی از غرب)

۲۶ ـ تیپ کماندویی۷۷ موسوم به نبوت از سپاه‌چهارم موسوم به بعثت (اعزامی ازغرب)

۲۷ ـ تیپ۴۰ توپخانه رسالت از سپاه‌پنجم ضدعاشورا (اعزامی از غرب) به‌فرماندهی مزدور جهانسری

۲۸ ـ تیپ۸۲ صاحب‌الامر قزوین از سپاه‌پنجم ضدعاشورا (اعزامی از جنوب) به‌فرماندهی مزدور عبدالله عراقی

۲۹ ـ تیپ۳۶ موسوم به انصارالمهدی از سپاه‌پنجم ضدعاشورا (اعزامی از غرب) به‌فرماندهی مزدور حمید عباسی

۳۰ ـ تیپ۱۲ قائم سمنان از سپاه‌هشتم ضدثامن‌الائمه (اعزامی از جنوب) به‌فرماندهی مزدور مهدی مهدوی‌نژاد

۳۱ ـ تیپ۶۱ توپخانه محرم از سپاه‌هشتم ضدثامن‌الائمه (اعزامی از جنوب) به‌فرماندهی مزدور احمدی

۳۲ ـ تیپ۷۵ ظفر از سپاه‌پانزدهم "رمضان" (اعزامی از غرب) به‌فرماندهی مزدور اصغر مقدم تهرانی

۳۳ ـ تیپ۶۶ هوابرد پاسداران از سپاه‌پانزدهم رمضان (اعزامی از شمالغرب) به‌فرماندهی مزدور محسن شفق

۳۴ ـ تیپ۵۵ هوابرد شیراز به‌فرماندهی سرهنگ مزدور محمود رستمی

۳۵ ـ نیروهای شهربانی استان باختران

۳۶ ـ نیروهای ژاندارمری استان باختران به‌فرماندهی سرهنگ مزدور راسخ‌القول

۳۷ ـ نیروهای ژاندارمری استان ایلام به فرماندهی سرتیپ خرمرودی

۳۸ ـ گردان موسوم به صاحب‌الزمان از قرارگاه رمضان (اعزامی از شمالغرب)

۳۹ ـ گردان موسوم به انصارالحسین از سپاه سوم قدس (اعزامی از شمالغرب)

۴۰ ـ سپاه۹ موسوم به بدر به‌فرماندهی مزدور شمس

ب ـ پایگاههای هوایی و گروه‌های هوانیروز

۱ ـ پایگاه شکاری نوژه همدان به‌فرماندهی سرهنگ مزدور رضا پردیس

۲ ـ پایگاه شکاری وحدتی دزفول به‌فرماندهی سرهنگ مزدور بقایی

۳ ـ پایگاه نیروی هوایی اصفهان به‌فرماندهی سرهنگ مزدور صادق‌پور

۴ ـ گروه هوانیروز باختران به‌فرماندهی سرهنگ مزدور حسین انصاری

۵ ـ گروه هوانیروز مسجدسلیمان به فرماندهی سرهنگ مزدور چرخ‌تابیان

۶ ـ گروه هوانیروز اصفهان به فرماندهی سرهنگ مزدور صفائی‌نژاد

ج ـ قرارگاهها

۱ ـ قرارگاه عملیاتی غرب ارتش تحت‌امر خمینی به فرماندهی سرتیپ علییاری

۲ ـ قرارگاه مرکز پشتیبانی منطقه۱ ارتش در کرمانشاه به‌فرماندهی سرهنگ مزدور خلیلی

۳ ـ قرارگاه نجف به فرماندهی مزدور شوشتری (قرارگاه فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران خمینی در غرب و شمالغرب)

۴ ـ قرارگاه ضدحمزه ارومیه به فرماندهی مزدور هدایت تحت‌امر قرارگاه نجف

۵ ـ قرارگاه نجف۳ به‌فرماندهی مزدور اکبر دانشیار (قرارگاه فرماندهی منطقه شمال دزلی ـ شیلر و مریوان) تحت‌امر قرارگاه نجف

۶ ـ قرارگاه بروجردی به‌فرماندهی مزدور جان محمدعلی مرادی (مرکز پشتیبانی سپاه پاسداران خمینی در غرب و شمالغرب) تحت‌امر قرارگاه نجف

۷ ـ قرارگاه رمضان به‌فرماندهی مزدور محمدباقر ذوالقدر (ستاد جنگهای نامنظم سپاه پاسداران خمینی)

۸ ـ قرارگاه فتح به‌فرماندهی مزدور رحیمی (قرارگاه عملیاتی جنگهای نامنظم سپاه پاسداران خمینی در سقز) تحت‌امر قرارگاه رمضان

۹ ـ قرارگاه نصر به‌فرماندهی مزدور سید باقر طباطبائی‌نژاد (قرارگاه عملیاتی جنگهای نامنظم سپاه پاسداران خمینی در نقده) تحت‌امر قرارگاه رمضان. مزدور طباطبائی‌نژاد در جریان عملیات فروغ جاویدان بهلاکت رسید.

۱۰ ـ ستاد اجرایی خاتم (قرارگاه فرماندهی تاکتیکی جنگ) در باغ‌ابریشم کرمانشاه، فرماندهی کل قوای دشمن را به‌عهده داشت. برخی از مهره‌هایی که در این ستاد مستقر بوده یا به آن رفت و آمد داشتند عبارت بودند از:

رفسنجانی، خامنه‌ای، فرمانده سپاه پاسداران خمینی (محسن رضایی)، معاون عملیات و اطلاعات ستاد فرماندهی کل قوا (شمخانی)، رئیس ستاد مشترک ارتش خمینی (سرتیپ شهبازی)، فرمانده نیروی زمینی ارتش خمینی (سرتیپ حسنی سعدی)، رئیس ستاد مرکزی سپاه پاسداران خمینی (عباس محتاج)، فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران خمینی (موسی رفان)، فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران خمینی (محمدباقری)، فرمانده پدافند سپاه پاسداران خمینی (خلخالی)، فرمانده هوانیروز ارتش تحت‌امر خمینی (سرتیپ محمد انصاری)، فرمانده عملیات نیروی هوایی ارتش تحت‌امر خمینی (سرهنگ مصطفی اردستانی)، فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب ارتش تحت‌امر خمینی (سرتیپ علییاری)، مدیر عملیات نیروی زمینی ارتش تحت‌امر خمینی (سرهنگ جوادیان) و دههاسرکرده و مزدور دیگر که از ذکر اضافه بر اینها لازم به یادآوری است که سرپرست بسیج سپاه پاسداران خمینی در روز ۲۵مرداد اعلام کرد: علاوه بر حضور مسئولان و کارکنان ادارات دولتی در جبهه‌ها بیش از ۱۳۰هزارنفر به‌صورت بسیجی روانه جبهه‌ها شدند و "ضربه‌های کشنده‌ای" به‌مجاهدین وارد آوردند. متعاقباً در جمعه‌بازار ۲۸مرداد رفسنجانی نیز اعلام کرد که ۱۳۰هزارنفر "ظرف دوـ سه روز"اعزام شده‌اند و افزود: "نماینده‌های مجلس فشار آورده‌اند به گرده‌ٔ هیأت رئیسه، گفتند ما نمی‌توانیم تو این مجلس بنشینیم، کشور در خطر است... " ......

 برای دیدن ویدئو و متن کامل خبر، اینجا کلیک کنید

 

لطفا به اشتراک بگذارید: