پاسخ جوامع ایرانیان مقیم خارج از کشور به قضاییه جلادان

گزیده ای از بیانیه ها خطاب به بیدادگاه ارتجاع

انجمن زنان ایرانی فرانکفورت  (صبا) 

گر ما ز سر بریده می‌ترسیدیمفرانکفورت صبا

در محفل عاشقان نمی رقصیدیم

 با الهام از زنان مقاوم و مبارز میهنمان ایران، از مشروطیت تا به امروز، از فاطمه امینی ها تا دختران و زنان مجاهد و مبارز دهه شصت، از فاطمه مصباح ها و فروزان عبدی ها که سر بر استان جهل و جنایت خم نکردند و آگاهانه و مفتخرانه برای برقراری آزادی بر چوبه های دار بوسه زدند، تا نیکا و یلدا و آرمیتا نه تنها ترسی از رژیم جهل و جنایت آخوندی نداریم بلکه با افتخار در هرگونه تظاهرات و گردهمایی هایی که از جانب مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت فراخوان داده شود شرکت فعال خواهیم داشت زیرا که با شهیدان راه آزادی و سمبلهای مبارزه و فدا چون فرمانده سارا که خنجرتان در قلبش نشست و صبا هفت برادران که در اوج درد و رنج از زخم تیرها و تبرهای شما به خوبی گفت با او تکرار میکنیم  تا آخرش می ایستیم و تا آخرش ایستاده ایم.

ما میگوییم این مقاومت خونین و سازمان یافته، پشتوانه اش صدق و فداست و عهد کرده است تا رژیم را به زباله دان تاریخ نینداخته دست از مبارزه بر ندارد.

در اینجا ما نیز تک به تک بار دیگر با تمامی شهیدان و مجاهدان راه آزادی عهد میبندیم که

قسم به خون یاران 

 ایستاده ایم تا پایان 

شاه سلطان ولایت 

مرگت فرا رسیده

جامعه ایرانیان شهر کاسلایرانیان کاسل 

رژیم حاکم بر ایران از وحشت سرنگونی که آنرا در کهکشان کهکشانها مشاهده کرده است به هذیان‌گویی افتاده  و یک آخوندک دلقک را به صحنه فرستاده که تحت نام رییس دادگاه محاکمه ۱۰۴‌نفر از اعضای مجاهدین  به پرت و پلاگویی بپردازد و در یک نمایش مسخره  تهدید به محاکمه و استرداد نماید. ما اعضای انجمن با صدای بلند و هزار باره حاضر حاضر حاضر

به رژیم آخوندی میگوییم برای دادگاه خلق که به زودی در سراسر میهن اشغال شده برای محاکمه جنایتکاران تشکیل میشود آماده باشید. . روز حسابرسی نزدیک است .

انجمن زنان برای آزادی در ایران 

استان والدوآز فرانسه

گویا بعداز  کهکشان بزرگ آنچنان لرزه و ضربه ای به بیت پوسیده نظام خامنه ای و همپالکی هایش افتاده که به هذیان گویی افتاده اند و شروع به خط و نشان کشیدن برای یاران و هواداران مقاومت کرده اند.

در پاسخ به رژیم درمانده و پو سیده خامنه ای بیابیا می گوئیم و مجددا با مجاهدین تجدید پیمان می کنیم و قسم بخون یاران و همرزمانمان تا سرنگونی تام و تمام این رژیم در رکاب و همراه مجاهدین خلق خواهیم بود.

همراه با شورشگران آزادی در خارج کشور و کانونهای شورشی ایستاده ایم تا پایان

ما همه اهل براندازی و جنگیم

پس بجنگ تا بجنگیم

انجمن پناهندگان ایرانی در هلند

افزایش حضور و شرکت فعال در جلسات و برنامه های سازمان مجاهدین خلق ایران

پس از برگزاری باشکوه و همچنین حمایت گسترده شخصیتهای علمی، سیاسی، حقوق بشری و حقوقی از این تجمع. همزمان با تحریم گسترده مردم ایران در نمایش انتخابات رژیم را وحشت زده و دچار هذیان گویی نموده است. بطوریکه علنا اعلام می کند که باید علیه ایرانیان هوادار مجاهدین که در جلسات، تطاهرات و اجتماعات آنان شرکت می کنند حکم صادر می کند و همه آنها را به ایران مسترد گرداند!

‌‌ما‌ تهدیدات پوچ و بی مایه رژیم ضدبشری آخوندها علیه پناهندگان ایرانی هوادار مجاهدین خلق ایران بطور فزاینده ای شرکت خواهند کرد، رژیم ضدبشری و سران جنایتکارش باید بزودی منتظر محاکمه و رسیدگی به جنایت های ضدبشری در تهران باشند.

 

Menschenrechtszentrum für die Opfer des Fundamentalismus

ایرانیان اتریش

 

 

بیانیه  انجمن هواداران سازمان مجاهدین

و شورای ملی مقاومت در اتریش 

ما به اراجیف  و خزعبلات ناشی از پس لرزه های کهکشان برلین این گونه پاسخ میدهیم که ما را زسر بریده میترسانی ؟ ما نسل سربداران و سرخم قدغن هستیم ..  ما همچون مجاهدین تسلیم ناپذیر یم، ما ازنسل میتوان وباید هستیم.

بله برگزاری این دادگاه ناشی از وحشت رژیم از گسترش کانون‌های شورشی و جذب جوانان به مجاهدین است. این دادگاه برای شیطان‌سازی علیه مجاهدین درخارج  برگزار شده است.

بعد از پیروزی کهکشان‌۴۰۳ در برلین و تحریم گسترده انتخابات قلابی، رژیم به صدور احکام علیه هواداران مجاهدین روی آورده که نشانه ضعف وپوسیده گی است . 

ما ازهمین جا با عزم جزم اعلام میکنیم که  بیش از پیش در جلسات  و تظاهرات ها شرکت کرده و  صدای مردم تحت ستم خواهیم بود و با خیز صد برابر هرروز دنبال کهکشانی بزرگتر از برلین در سایر کشورها هستیم تا سرنگونی را محقق کنیم همپا با شورشگران در داخل و به خامنه‌ای و قضات پلیدش وعده محاکمه در تهران  بزودی را می‌دهیم .

همچنین به  مجامع بین‌المللی و کشورهای مختلف هشدار می‌دهیم تنها را ه مقابله با تروریسم رژیم بستن لانه های جاسوسی واخراج عوامل  جاسوسی وتروریستی میباشد .

تظاهرات یاران شورشگر

فرانسه ـ پاریس

سوئد ـ استکهلم

بلژیک ـ بروکسل

دانمارک ـ کپنهاگ

 

لطفا به اشتراک بگذارید: