افزایش بحرانهای اقتصادی و اجتماعی ـ ساعت وصل

میهمان برنامه: عباس شیدایی

این روزها یاد می‌کنیم از قیام بزرگ مردم ایران در ۳۰تیر ۱۳۳۱ در ۷۲سال قبل، که مردم تهران با حمایت پرشور خودشان از دکتر محمد مصدق علیه سلطه استعمار و ارتجاع سلطنتی قیام کردند.

مردم تهران با قیام خودشان دکتر محمد مصدق کبیر را مجدداً به نخست‌وزیری رساندند و با تقدیم شهدای بسیاری که توسط مأموران دیکتاتوری سلطنتی به خاک و خون کشیده شدند به این پیروزی دست پیدا کردند.

بله تاریخ ایران پر از قیام‌ها و انقلاب‌هایی است که مردم ایران برای نیل به آزادی و عدالت علیه شاه و شیخ حاکم بر میهن به‌پا خاستند و راه پیروزی نهایی برای آزادی و حاکمیت مردمی را فراهم کردند. با درود به مردم ایران و قیام‌کنندگان در قیام ملی تیرماه ۱۳۳۱ و با گرامیداشت سالروز تأسیس شورای ملی مقاومت ایران دیرپاترین ائتلاف سیاسی در تاریخ میهنمان که آرمان آزادی مردم ایران را هم‌چنان به دوش می‌کشد برنامه امروز را آغاز می‌کنیم.

اما این‌روزها بحرانهای اقتصادی و اجتماعی زندگی مردم را با تهدیدات بیشتری نسبت به قبل مواجه کرده است. از گرانی افسارگسیخته تا قطعی آب و برق که در بیشتر استانهای میهنمان در این هوای گرم باعث خشم و اعتراضات اجتماعی شده است و حتی در نوحه‌های عاشورا هم راه پیدا کرد.

ساعت وصل ـ افزایش بحرانهای اقتصادی و اجتماعی ـ قسمت دوم

ساعت وصل ـ افزایش بحرانهای اقتصادی و اجتماعی ـ قسمت سوم

ساعت وصل ـ افزایش بحرانهای اقتصادی و اجتماعی ـ قسمت چهارم

لطفا به اشتراک بگذارید: