جدال درونی باندهای رژیم بر سر عزل و نصبها

نقوی حسینی عضو اسبق مجلس ارتجاع در جریان جنگ گرگهای درونی رژیم بر سر قدرت و غارت، سعید جلیلی را مورد حمله قرار داد و گفت: من فکر می‌کنم بهتر است جلیلی از سایه به آفتاب بیاید. تا آنجایی که بنده می‌دانم در بودجه سالانه کشور ردیف بودجه‌یی به نام دولت در سایه جلیلی نداریم، جلیلی هزینه‌های دولت سایه را شفاف کند.

درپی معرفی جی. دی و‌نس به‌عنوان معاون دونالد ترامپ، کیهان خامنه‌ای با حمله به باند رقیب نوشت: این یک «خبر بد برای غرب‌گرایان داخلی» است. زیرا ونس برجام را توافقی فاجعه‌بار خوانده است.

رسانه حکومتی چند ثانیه نیز درباره دیدگاههای معاون ترامپ درباره رژیم آخوندی نوشت: ونس از جمله تندروهایی به حساب می‌آید که طرفدار سختگیری بیشتر علیه نظام ایران است.

یک کارشناس رژیم درباره تصفیه و خالص سازی ۲۰هزار مدیر مدرسه در دولت رئیسی گفت: طی دو سال اخیر شاهد بودیم که وزیر آموزش و پرورش با افتخار از جابه‌جایی ۲۰ هزار مدیر مدرسه می‌گوید. وزیر آموزش و پرورش هیچ‌وقت توضیح نداد که علت این جابه‌جایی چه بوده است.

وی افزود: اینها مدیران مدارس بودند. اینها پیچ و مهره و ربات نبودند، بلکه نیروهایی بودند که با سرمایه‌گذاری کشور به این مرتبه رسیده بودند.

لطفا به اشتراک بگذارید: