دادگاه نمایشی مجاهدین ـ پس لرزه‌های تظاهرات برلین در قضاییهٔ جلادان

پانزدهمین جلسه نمایش دادگاه غیابی مجاهدین توسط قضاییهٔ جلادان روز ۱۹ تیر برگزار شد، در بخشی از این به‌اصطلاح دادگاه اعلام شد که «هر کس در هر کجای دنیا در مقابل کنسولگری، سفارتخانه‌ها، مراکز فرهنگی به دعوت متهمین این پرونده یا متهمین ردیف اول در میتینگی حاضر شوند طبق کنوانسیون‌ها اعلان قرمز آنها صادر و به کشور دیپورت خواهند شد»

هم‌چنین آخوندک قاضی گفت: «از وزیر امور خارجه می‌خواهم از این پس چنان‌چه ایرانیان خارج از کشور به دعوت متهمین پرونده در هر کجا حاضر شوند به‌معنای هواداری از تشکیلات مجاهدین خلق است و قابل تعقیب در این دادگاه می‌شوند».

قاضی خامنه‌ای می‌گوید طبق کنوانسیون‌ها هر کس به دعوت مجاهدین و متهمین این پرونده در میتینگی حاضر شود یا جلوی مراکز رژیم برود اعلان قرمزش صادر می‌شود و به کشور دیپورت خواهد شد!

سخنگوی مجاهدین در پاسخ به این آخوندک قاضی گفت: «به نظر می‌رسد پس‌لرزه‌های تظاهرات هموطنان در برلین به سگ لرزه در داخل نظام تبدیل شده است»!

سخنگوی مجاهدین در ادامه گفت: پیدا کنید کدام کنوانسیون؟ در کجا؟ و در چه تاریخی مانند این بچه قاضی ابله این‌چنین به لرزه و سکسکه قضایی افتاده است؟! کاغذهای پوشالی اعلان قرمز که نیروی انتظامی رژیم برای خودش می‌نویسد چه ربطی به دیپورت دارد مگر آن‌که قاضی دستگاه قضاییه جلادان دچار دیپورت مغزی شده باشد! آخوندک قاضی‌نما باید هر چه سریع‌تر بدون عمامه با سایر چرندگان و درندگان نظام توسط دکتر پزشکیان مورد معاینه مغزی قرار بگیرد تا این‌قدر آبروی نظام را نبرد!

با نگاهی به برگزاری پیروزمند کهکشان بزرگ مقاومت ایران، می‌توان دید که خامنه‌ای منبع ترس و نگرانی خامنه‌ای کجاست که حتی تظاهرات هموطنان در چند هزار کیلومتر آن سوتر از تهران این‌گونه رژیم را نگران می‌کند.

در جریان برگزاری پیروزمند کهکشان مقاومت بود که در آن اکثریت ۳۴ مجلس قانونگذاری از سراسر جهان و ۴ هزار پارلمانتر از ۵۰ کشور جهان، محاکمه غیابی مجاهدین در دادگاه ارتجاع را محکوم کردند. صدها تن از شخصیت‌های سیاسی تراز اول جهان از اهداف و آرمان مقاومت ایران حمایت کردند. این کهکشان بواقع رژه سیاسی قدرتمند مقاومت ایران بود.

سخنگوی مجاهدین در این زمینه گفت: درود بر هموطنان و یاران شورشگر که در کهکشان کبیر ۴۰۳ با تظاهرات عظیم خود در برلین بیت‌العنکبوت و قضاییه رژیم در تهران را اینچنین به لرزه و پارس نشسته در آورده‌اند.

لطفا به اشتراک بگذارید: