پانزدهمین جلسه دادگاه نمایشی رژیم آخوندی

روز سه‌شنبه ۱۹ تیرماه پانزدهمین جلسهٔ محاکمهٔ غیابی مجاهدین در قضاییه جلادان در تهران ادامه یافت.

در این جلسه اتهام مجاهدین «بغی» یعنی شورش مسلحانه عنوان شد که با هدف برهم زدن امنیت نظام بوده است،

در نمایش دادگاه مجاهدین، ۳ شرط برای محقق شدن عنوان فقهی بغی مطرح شد:

اول: از استحکامات برخوردار باشند که دفع شر آنها به جز قتال ممکن نباشد

دوم: از محدوده امام مسلمین خارج باشند و گردهم جمع شده باشند

سوم: شورش آنها بر مبنای تعبیر باطلی در عدم مشروعیت حکومت مستقر باشد

و شمار آنها در حدی باشد که جز با تجهیز سپاه میسر نباشد. تک‌تک این شروط با سازمان مجاهدین خلق مطابقت دارد.

سخنگوی مجاهدین هم در پاسخ به قضاییهٔ جلادان گفت: شروطی که برای بغی و شورشگری علیه رژیم ضدبشری در مورد مجاهدین می‌گوید کاملاً درست است: استحکامات، تشکیلات، شورش علیه نظام و نامشروع شناختن آن هم در حدی که جز با تجهیز سپاه پاسداران نمی‌توان با آن مقابله کرد.

آخوندک قاضی باز هم از این‌که مجاهدین این نمایش دادگاه را به پشیزی نخریدند، استیصال قضاییهٔ جلادان را به نمایش گذاشت و گفت از طرف هیچ‌کدام از متهمان به دادگاه نه وکیل معرفی شده و نه لایحه‌یی ارسال شده است.

سخنگوی مجاهدین در پاسخ به این التماس تکراری آخوندک قاضی گفت: لایحه و دفاعیه و حرف اول و آخر مجاهدین هم با شما و سر تا پای رژیم‌تان یک‌کلام بیشتر نیست: آتش!

رژیم خیلی هم عجله دارد که کشورهای دیگر به نیابت از رژیم مجاهدین را محاکمه یا به آخوندها مسترد کنند، آخوندک قاضی هم‌چنین گفت در کمال اقتدار! به متهمان پرونده اعلام می‌کنم تا زمانی که فرصت دارند بازگردند و در قبال اعمالی که انجام داده‌اند از خود دفاع کنند.

باز هم سخنگوی مجاهدین پاسخ این یاوه آخوندها را داد و گفت: البته برای گسستن بند از بند نظام پلیدتان باز می‌گردیم و حق یکایک جلادان و قضاییه آنان را ادا می‌کنیم.

اما در طول این سال‌ها رهبر مقاومت آقای مسعود رجوی بارها و بارها از خامنه‌ای و دیگر مهره‌های رژیم درخواست کرده که اگر جرأت دارند با تمام مدارک خودشان در یک دادگاه بین‌المللی بی‌طرف حاضر شوند که البته خامنه‌ای تاکنون هیچ جوابی نداده است. در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ مسعود رجوی در بخشی از پیامش گفت:

بار دیگر از خامنه‌ای و روحانی و رئیسی دعوت می‌کنم اگر جرأت دارند با ما به یک دادگاه بین‌المللی بیایند. این ۱۷هزار نفر را که آمار می‌دهند و آن ۱۷هزار نفر فروغ جاویدان را هم که در آمارشان محسوب نمی‌کنند، و ۱۷هزار نفر بعدی را هم که قرار است وارد کنند، همراه بیاورند! این روشن می‌کند که ۴۰سال است در ایران یک جنگ عظیم بین خلق و مجاهد خلق با رژیم دجال و ضدبشر جریان دارد.

لطفا به اشتراک بگذارید: