موشکاف - تنورداغ انتخابات ریش وسبیل عظما راهم سوزاند

موشکاف: سلام و صدسلام به شما رفقای با مرام و همه هموطنانی که پتک تحریم‌رو برای دومین بار کوبیدید به ملاج عظما. یعنی اونچنان ضربه‌ای زدید که عظما حالا حالاها نمیتونه از گیجیش در بیاد. ببینید تو پیامش برای بیرون اومدن سگ زرد از صندوق، چه سوتی‌ای داده:

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع- ۱۶ تیر۱!

و مردم عزیز، با احساس مسئولیت به میدان آمدند و صحنه‌یی گرم و پرشور آفریدند و صندوقهای انتخاباتی را در دو مرحله با بیش از ۵۵ میلیون رأی انباشتند. این حرکت بزرگ در رویارویی با غوغای دست‌ساز تحریم انتخابات، که دشمنان ملت ایران برای القای ناامیدی و بُن بست به راه انداخته بودند، کاری درخشان و فراموش نشدنی است.

موشکاف: دد دی دی. بدجوری آب و روغن قاطی کردی عظما. دو تا رقم ساختگی دور اول رو با دور دوم جمع می‌کنی که بگی پنجاه و پنج میلیون اومدن تو نمایشت شرکت کردن. مگه خودت دور اول آه و ناله نمی‌کردی که تحریم به این بزرگی رو انتظارشو نداشتی، چطو یهو شد پیروزی درخشان؟! تازه همینو گماشتهای تو جمعه‌بازار هم گفتن:

حسینی همدانی- امام جمعه خامنه‌ای در کرج ـ ۱۵تیر

این‌که امروز حضرت آقا روی تبیین تأکید دارن جهات مختلفی داره یکی‌اش همین که اصل کار بمان اگر تبیین درست صورت نگیره و آگاهی مردم بالا نره، سؤالات آنها پاسخ داده نشه نتیجه‌اش در انتخابات معلوم میشه. یه بخش زیادی از عدم حضور مال تبیین نکردن مسائلی است که بوده، چون سؤال داره، جواب نگرفته، خودش هم نتوانسته مسائل را تحلیل بکنه.

موشکاف: هاهاها. عظما چی شد؟ تو که گفتی صندوقا از رأی انباشته شدن. پس این یارو چی داره میگه؟ میگه عدم حضور بوده. اینجا معلوم میشه هلی‌کتلت شدن خبیثی بدجوری درب و داغونت کرده هاهاها. به‌خاطر همین هم دنبال اینی که این یارو زرشکیان راه خبیثی رو بره.

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع- ۱۶ تیر

به جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب نیز توصیه می‌کنم با توکل به خداوند رحمان به افقهای بلند و روشن چشم بدوزند و در ادامه‌ٔ راه شهید رئیسی از ظرفیتهای فراوان کشور به‌ویژه منابع انسانی جوان و انقلابی و مؤمن، برای آسایش مردم و پیشرفت کشور بیشترین بهره را ببرند.

موشکاف: واویلا،عظما بدجوری بازی رو باختی. یارو رو آوردی تنور انتخاباتو داغ کنه اما ریش و سیبیل خودت سوخت. تنور هم، رو سر خودت خراب شد. ته خط مجبور شدی دست بالا کنی. راستی دولت جوون حزب‌اللهی چی شد؟ از نظام یه‌دست چه خبر؟! هاهاها. عبای پاره پاره و عمامه‌تو بچسب که طوفان تو راهه. هاهاها. مرحمت زیاد رفقا.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: