اختلاف و جنگ و جدال در باند غالب پس از اعلام نتایج نمایش انتخابات رژیم

پس از اعلام نتایج نمایش انتخابات رژیم جنگ گرگها درباند غالب نظام بالا گرفت و سایت حکومتی عصر ایران نوشت:

چه کسی مقصر شکست اصولگرایان است: محمدباقر قالیباف یا سعید جلیلی؟ قالیباف این قابلیت را داشت که به سبد آراء پزشکیان حمله کند ولی جلیلی سهمی از این سبد نداشت.
آخوند محبی از باند قالیباف نوشت: در تاریخ بنویسید که جلیلی دوبار انتخابات را به اصلاح‌طلبان باخت!
احدیان مشاور قالیباف نیز گفت: انتخابات ۹۲ تکرار شد به همین سادگی.

فرهیختگان، متعلق به ولایتی مشاور خامنه‌ای هشدار داد:

پزشکیان می‌تواند شکاف‌های اجتماعی را تشدید کند، می‌تواند به اسم کار کارشناسی دور جدید خالص‌سازی را کلید بزند، می‌تواند شکاف متن-پیرامون را تشدید کند، می‌تواند حکمرانی ملی در فضای مجازی را نابود کند، می‌تواند مساله قومیت‌ها را تبدیل به معضل کند. اما اینها همه بستگی به مسعود پزشکیان دارد که بخواهد چگونه باشد.

روزنامه حکومتی سازندگی نوشت: ۸۰ درصد در مرحله اول نشان دادند که معترض و منتقد شرایط موجود هستند. ما از تحریم خارجی به تحریم داخلی رسیده‌ایم. وقتی رئیس دولت نتواند مساله خارجی را حل کند، مساله داخلی به وجود می‌آید. بالاخره فشار اقتصادی اگر به اعتراض اجتماعی منجر نشود به اعتراض مدنی که پشت کردن به صندوق است، منجر می‌شود.  

آخوند حسن روحانی هم در پیامی به پزشکیان، ضمن کرنش و تبریک به ولی فقیه ارتجاع نوشت: مردم در این انتخابات نشان دادند که سیاست‌های اقتصادی و شیوه مدیریتی را که بالاترین نرخ تورم و شکننده‌ترین درجه شاخص فلاکت را در سه سال گذشته به بار آورده است، نمی‌خواهند و در حوزه‌های اجتماعی هم بی‌حرمتی به زنان و سلب حق حضور فعال در فضای اجتماعی و مجازی را برنمی‌تابند.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: