هنرنمایی جدید خلیقه درمانده در تجمیع آرای تقلبی برای سرخ کردن صورت سیلی خورده

 

هنرنمایی جدید خلیفه درمانده 
تجمیع آرای تقلبی برای سرخ کردن صورت سیلی خورده در تحریم کوبنده!
خامنه‌ای:
صندوقهای انتخاباتی را در دو مرحله با بیش از ۵۵ میلیون رأی انباشتند
این حرکت بزرگ در رویاروئی با غوغای دست ساز تحریم انتخابات بود
که دشمنان برای القای ناامیدی و بن بست به راه انداخته بودند
به پزشکیان توصیه می‌کنم در ادامه راه رئیسی
از منابع انسانی جوان و انقلابی بیشترین بهره را ببرد‍
تلویزیون رژیم ۱۶ تیر ۱۴۰۳

گوینده رژیم: حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی با سپاس گزاری از همه نامزدها و فعالان عرصهٔ انتخابات بر استفاده رئیس جمهور منتخب از ظرفیتهای فراوان کشور برای آسایش مردم و پیشرفت کشور، در ادامهٔ راه شهید رئیسی تأکید کردند.  
مردم عزیز، با احساس مسئولیت به میدان آمدند و صحنه ئی گرم و پرشور آفریدند و صندوقهای انتخاباتی را در دو مرحله با بیش از ۵۵ میلیون رأی انباشتند.
این حرکت بزرگ در رویاروئی با غوغای دست ساز تحریم انتخابات، که دشمنان ملت ایران برای القای ناامیدی و بُن بست به راه انداخته بودند، کاری درخشان و فراموش نشدنی است و همهٔ نامزدهای محترم و همهٔ کسانی که برای پیروزی هر یک از آنان، هفته‌ها تلاش شبانه روزی کردند در افتخار و ثواب آن شریکند.  
اینجانب با تبریک به ملت و به رئیس جمهور منتخب و به همهٔ فعالان این صحنهٔ حساس مخصوصاً جوانان پرشور ستادهای انتخاباتی نامزدها، همگان را به همکاری و نیک اندیشی برای پیشرفت و عزت روزافزون کشور توصیه میکنم.
به جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب نیز توصیه میکنم به افقهای بلند و روشن چشم بدوزند و در ادامهٔ راه شهید رئیسی از ظرفیتهای فراوان کشور بویژه منابع انسانی جوانان و انقلابی بیشترین بهره را ببرند.  
از همهٔ نامزدهای محترم و فعالان عرصهٔ انتخابات که در این برههٔ حساس نقش آفرینی کردند، و نیز رسانهٔ ملی و حافظان امنیت کشور و دستگاههای اجرای انتخابات سپاسگزاری میکنم.

ابراز سرسپردگی پزشکیان به خلیفه ارتجاع و سردژخیم قاسم سلیمانی
در جریان شعبده انتخابات خامنه‌ای
پزشکیان – دانشگاه تهران ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان: این آزادانه حرف زدن با آزادانه توهین کردن خیلی فرق داره. بنده رهبری رو قبول دارم اصلاٌ ذوب اونم حق ندارید به کسی که من بهش اعتقاد دارم توهین کنید. حق ندارید به کسی که باور دارم بی‌احترامی کنید.
اسفندیاری: آقای دکتر من سؤالم اینه شما در انتخابات همکاران تون در دولت خط قرمز دارید یا نه خط قرمز تون چی هست؟  
پزشکیان: خط قرمز که خیلی روشن هست هر که با سیاست‌های کلی که مقام معظم تطابق نداشته باشد و نخواد اون سیاست رو اجرا کنه می‌شه خط قرمز 

پزشکیان در جریان نمایش مسخره دومین مناظره بار دیگر گفت: هر کسی به ستاد من بیاید می‌پذیرم چون می‌خواهم رأی بگیرم. اما آن‌چه عمل می‌کنم سیاستهای خامنه‌ای است و به آن عمل می‌کنم. این خط قرمز من است.
پزشکیان: قانون و برنامه داریم قرار نیست هر کس برنامه‌ای بیاورد. اگر قانون برنامه‌ای که دولت رئیسی نوشته می‌پذیریم پس یک قانون دیگری نوشتنش برای چیه. اگر اون قانون میخواهید اجرا کنید این حرفها چیه دارید می‌زنید.  

پزشکیان – ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
...اینی که من خدمت شما می‌گم ما باید همون مسیر رو طی کنیم قرار نیست مسیر را عوض کنیم برای این که بالاخره مردم و اون کسانی که دارند با ما زندگی می‌کنند باید بدانند در مملکت ثبات قانون‌گذاری وجود داره سیاست‌های کلی یعنی اون ثبات برنامه یعنی ما رو به اون ثبات برسانه وقتی می‌آیند هی عوضش می‌کنند جهت‌گیری رو عوض می‌کنند استراتژی را عوض می‌کنند هر روز یک بخش نامه می‌دهند خب طبیعی است ما نخواهیم توانست به اون اهدافی برسیم به اون رشدی برسیم که الان مدنظر مقام معظم رهبری است… من معتقدم دولت در گذشته حتماٌ برنامه داشته. خب برنامه داشته ما میریم برنامه رو اجرا می‌کنیم. قرار نیست من حرف تازه بزنم در این رابطه. مگر این که برنامه نداشته باشه. خب بعیده یک دولتی برنامه نداشته باشه و بعد بیاد به مجلس یک قانونی بده که شما بیایید این برنامه رو اجرا کنید. در نتیجه وظیفه هر دولتی که میاد تغییر ریل نیست. تغییر مسیر نیست. رفتن در همان مسیر است که قبلاٌ طراحی شده… برنامه ریزیهای ما همان برنامه‌ریزیهای دولته. ما نگاهمون رو باید اصلاح کنیم. من باید با مردم آشتی کنم. من نوعی، سیستم ما مدیران ما، باید مردم رو به عنوان سرمایه‌های این مملکت ببیند. سیاست کلی که مقام معظم رهبری به برنامه، شعار سالی‌ام که مقام معظم رهبری امسال داشتند چی بود؟ تولید با مشارکت مردم بود مگر غیر از اینه؟ … 
پزشکیان کاندیدای نمایش انتخابات رژیم-تلویزیون رژیم -۲۴ خرداد ۱۴۰۳
گزارشگر رژیم: این ویدئو هم با هماهنگی ستاد انتخاباتی آقای مسعود پزشکیان منتشر شد.  
پزشکیان: ...جنگ که شروع شد جبهه نیرو خواستند انجمن اسلامی رو ما راه انداختیم چون یک گروه مجاهدین بودند دعوا می‌کردند آقا مملکت مال شما که نیست ما می‌خواهیم بیاییم دفاع کنیم از مملکت، اینکه میگیم جهاد اینکه میگیم بسیج، بسیج اون بود که وقتش رو پولش رو جانش را می‌گذاشت تا از مملکتش دفاع کند.  
منبع ایران پرس-مناظره دوم- ۱۲ تیر ۱۴۰۳
پزشکیان:  
دیشب مثل اینکه در بحث‌هایی که شده این تداعی شده که من خدمت سردار بزرگ ملی کشورمان شهید قاسم سلیمانی طوری بحث شده که خدایی نکرده ما بی‌احترامی نسبت به اون بزرگوار داشتیم. بنده ایشون رو یک غرور ملی می‌دونم خار چشم دشمنان می‌دونم و الگویی که جوانان ما اگر بتونند از اون استفاده کنند و راهش رو ادامه بدهند خیلی از مشکلات مملکت رو با اون دیدی که ایشون داشت خواهیم توانست حل کنیم، چه در خارج به عنوان یک قهرمان ظلم‌ستیز و چه در داخل به‌عنوان یک یار و یاور همه آن کسانی که ستم دیده بودند فارغ از اینکه مذهبی بودند یا غیر مذهبی بودند با حجاب بودند یا بی‌حجاب روحش شاد و یادش گرامی باد.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: