موشکاف - پتک تحریم دوباره توملاج عظمای شاخ شکسته

موشکاف: سلام و دست مریزاد، به همه مردم با مرام ایران، که تو فاصله یه هفته، یه بار دیگه چنان پتک تحریمو تو ملاج عظی کوبیدن که صداش تو همهٔ دنیا پیچید، هاهاهاها حالا خوبه یه نگاهی بندازیم به حرفای عظی قبل از این نمایش به فنا رفته:

خامنه‌ای ـ ۱۳ تیر

ما انتخابات داریم. این انتخابات خیلی مهمه، قبلاً ما گفتیم البته در مرحله اول انتخابات، مشارکت مردم اون چنان‌که انسان توقع داشت، نبود. کمتر از آن مقداری بود که توقع داشتیم و حدس زده می‌شد. اگر کسی تصور کنه که این عده‌یی که رأی ندادن، به‌خاطر این بود که با نظام مخالف بودن سخت در اشتباهه، این این برداشت این فهم صددرصد اشتباهه. نه مشکل داره گرفتاری داره کار داره حوصله نداره وقت نمی‌کنه انواع و اقسام موانع برای این کار وجود داره. حالا امیدواریم که ان‌شاءالله این مرحله دوم اجتماع مردم شوق‌انگیز باشه که مایه آبرو برای نظام اسلامی باشد.

موشکاف: عظی نکبت، پیداست بدجوری گوگیجه گرفته. مگه توهمونی نبودی که موقع آوردن خبیثی اینجوری گفتی:

خامنه‌ای ـ ۲۶خرداد ۱۴۰۰

«عدم حضور مردم در انتخابات، طبعاً فاصله‌گیری مردم از نظام جمهوری اسلامی است».

موشکاف: تازه اگه بازم بریم عقب‌تر، چیزای بیشتری گفته که الآن مثل تف سر بالا به سر و ریش خودش برمی‌گرده.

خامنه‌ای ـ ۲۸ اردیبهشت۱۳۸۰

ننگ است برای یک ملتی، مثل بعضی از این ملتهایی که می‌بیند شما با همه باد و بروتی که دارن در انتخابات ریاست‌جمهوری شون ۳۵درصد، ۴۰درصد حائزین شرایط شرکت می‌کنن. ننگه برای اونا. پیداست مردم به نظام سیاسی‌شون نه اعتماد دارن، نه اعتنا دارن، نه امید دارن.

موشکاف: خب این از تف سر بالای عظما، حالا ببینم تو مناظره دلقکای ولایت چیا گفته شده:

مناظره پزشکیان و جلیلی ـ ۱۲تیر ۱۴۰۳

پزشکیان: مردم الآن ۶۰درصد ما کل این دعواهایی که می‌گیم مردم مردم من و ایشون با همهٔ این داد و بیداد ۴۰درصد اومدند به ما رأی دادند. ۶۰ درصد فعلاً ما را قبول ندارند. پس مردم با ما مشکل دارند دیگه، حالا این تفکر هم بیاید معلوم نیست می‌شه ۱۰ -۲۰درصد بیست‌درصد. یعنی بیست درصد می‌خواهد بر مملکت حکومت کند؟‌

موشکاف: تازه این همه جنگ و دعوا، سر آمارهای مهندسی پهندسی شده و ضریب خورده عظیمه مردم سالهاست که میگن، سگ زرد برادر شغاله و جز کله پاشدن کل نظام چیزی رو نمیخوان، دوستان عزت زیاد.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: