کسادی بازار دوردوم شعبده انتخابات

دور دوم شعبده انتخابات ریاست جمهوری رژیم از ساعت  هشت صبح امروز جمعه شروع شد. 

...خامنه ای ولی فقیه ارتجاع بار دیگر در پای صندوق شعبده، به‌التماس پرداخت و گفت:

..بحمدالله روز خوبی است روز حضور مردم روز شرکت مردم روز فعال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهم سیاسی کشور است یعنی انتخابات.

شنیدم که شوق و علاقه مردم بیشتر از قبل هست خدا کند اینجور باشد و اگر اینجور باشه خرسند کننده است ...

خبرگزاری رویترز بامداد  امروز گزارش داد:‌ در میان بی علاقگی رای دهندگان و تشدید تنش های منطقه ای، دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شروع شد.

دور دوم پس از رای گیری ۲۸ ژوئن با مشارکت پایین کم سابقه ای برگزار می شود. مشارکت کم از نظر منتقدان به عنوان رای عدم اعتماد به جمهوری اسلامی تلقی می شود.

پاسدار احمد وحیدی وزیرکشور رژیم  در واکنش به کثرت اخبار مربوط به رای‌سازی و رای بازی در مرحله دوم شعبده انتخاباتی رژیم، ناگزیر از موضع‌گیری شد و گفت: بحثی را در برخی ستادها مطرح می‌کنند که اگر فلانی رای نیاورد مفهومش تقلب است. این از ترفندهایی است که دشمن دنبال می‌کند.پاسدار وحیدی افزود: یکی از اظهارات کاندیداها که انصافاً کار خوبی نبود و خلاف واقع بود این بود که مطرح شد استانداران، فرمانداران و بخشداران به دنبال رای آوردن کاندیدای خاصی هستند.

سایت حکومتی رویداد ۲۴ با انتشار سندی از معاونت ریاست جمهوری رژیم، از پول‌پاشی‌های ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت برای یک کاندیدای این نمایش پرده برداری کرد.

محمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در هراس از فضای انفجاری جامعه گفت آمار دولت می‌گوید ما ۳۰ میلیون نفر زیر خط فقر داریم،‌ یک نارضایتی کامل در کشور وجود دارد با توجه به این شرایط،‌ متاسفانه فروپاشی نظام خیلی دور از ذهن نیست.

در واکنش به کنفرانس جهانی ایران ازاد، فواد ایزدی از کارشناس‌های حکومتی با انتشار یک توییت و کلیپ پیوست آن نوشت: مایک پامپئو را یادتان هست؟ دیروز در کنفرانس مجاهدین  گفته رجوی باید رئیس‌جمهور ایران باشد.

دولت کانادا حکم اخراج باقر اردشیر لاریجانی برادر علی و صادق لاریجانی، از این کشور را صادر کرد.

طبق بیانیه دولت، باقر اردشیر لاریجانی به همراه زن و پسرش به اخراج از این کشور محکوم شده است .

بخش تجدیدنظر اداره مهاجرت و پناهندگان دولت کانادا با درخواست تجدیدنظر وی مخالفت کرده است.

به گزارش رویترز پلیس ضدتروریسم یونان از دستگیری ۷ تن به اتهام حمله به یک هتل و رستوران و یک کنیسه در مرکز آتن خبر داد و اعلام کرد سه ایرانی در میان مهاجمان دستگیر شده هستند.

به گزارش آسوشیتدپرس در انتخابات پارلمانی انگلستان حزب کارگر بیشترین کرسیهای پارلمان را بدست آورد.

در حالی که شمارش آرا ادامه داد اما حزب کارگر رسما کرسیهای کافی را برای داشتن اکثریت پارلمان انگلستان به دست آورده است. ریشی سوناک نخست وزیر فعلی انگلستان پیروز شدن حزب کارگر را در انتخابات این کشور تأیید کرد. وی گفت: با کیر استارمر، رهبر حزب کارگر تماس گرفته است تا پیروزی او را تبریک بگوید.

لطفا به اشتراک بگذارید: