بازتاب‌های گسترده کهکشان مقاومت ایران در رسانه‌های عربی

سایت تلویزیون المستقبل ـ لبنان: دهها هزار ایرانی در برلین گردهم آمدند تا مستقیماً به کنفرانسی در پاریس متصل شوند و در همین حال مهمانان و شخصیتهای برجسته جهان به سخنرانان در پایتخت آلمان پیوستند تا حمایت خود را از آزادی در ایران اعلام کنند.

مریم رجوی از طریق یک تماس ویدئویی با این تظاهرات هشدار داد دموکراسیهای غربی با استمرار رویکرد و سیاست مماشات خود در قبال رژیم ایران، فقط و فقط تروریسم و گروگان‌گیری و اعدام و سرکوب رژیم را تشویق می‌کنند. همین سیاست راه خامنه‌ای را برای شعله‌ور کردن جنگ در منطقه تسهیل کرده است.

روزنامه السیاسه ـ کویت: دهها هزار ایرانی در برلین تجمع کردند. در پاریس همزمان یک کنفرانس با حضور خانم مریم و شمار زیادی از سیاستمداران سرشناس جهان مانند مایک پنس، استفن هارپر، مایک پمپئو، لیزتراس، جان بولتن، هیاتهایی از پارلمان اروپا و پارلمانهای کشوری اروپا برگزار شد که به‌صورت آنلاین به تظاهرات وصل شده بود.

تلویزیون جمهوریه یمن: دهها هزار ایرانی در برلین پایتخت آلمان جهت نشان دادن حمایتشان برای رسیدن به آزادی در ایران تجمع و تظاهرات کردند. این تظاهرات همزمان با یک اجلاس در پاریس برگزار شد. در پاریس تعداد زیادی از بلندپایه‌ترین سیاستمداران دنیا به خانم مریم رجوی پیوستند.

خانم رجوی در یک ارتباط ویدئویی به تظاهر کنندگان گفت: تجمع برلین استمرار پیروزی ایرانیان در تحریم انتخابات خامنه‌ای است. این انتخابات نمایشی حاصل شکستهای بزرگ این نظام بود. رأی ما سرنگونی نظام است و الآن وقت انقلاب است.

لطفا به اشتراک بگذارید: