لیست‌گذاری ۱۱تن از مقامات پلیس آمریکا توسط رژیم آخوندی

لیست‌گذاری مضحک ۱۱ تن از مقامات پلیس آمریکا

توسط وزارت‌خارجه رژیم آخوندی

و دیپلمات‌تروریست‌های گروگانگیر و بمب‌گذار!

وزارت‌خارجه رژیم در یک حرکت ابلهانه و مضحک برای سرپوش گذاشتن بر سرکوب و کشتار دانشجویان در ایران به لیست‌گذاری ۱۱مقام در پلیس آمریکا مبادرت و اعلام کرد: ۱۱فرد آمریکایی دخیل در سرکوب اعتراضات مسالمت‌آمیز دانشجویان و اساتید دانشگاهها در آمریکا تحریم شدند.

رژیم که می‌خواهد دستهای خونین خود را بر سر مردم فلسطین پاک کند ادعا کرد که این حرکت مضحک در حمایت از ملت مظلوم فلسطین علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه صورت گرفته و افراد زیر تحریم شده‌اند یعنی رژیم به آنها ویزای ورود به ایران نمی‌دهد و اموال و حساب‌های بانکی نداشته آنها در ایران را هم توقیف می‌کند!

سخنگوی مجاهدین این تقلید میمونی از لیست‌گذاریهای آمریکا و انگلیس و فرانسه را باعث انبساط خاطر پلیس‌های آمریکا و از سوی دیگر حاکی از بی‌پولی شدید رژیم توصیف کرد که حتی به حساب‌های بانکی موهوم آنها در ایران هم چشم دوخته است!

نفراتی که در منتهای حماقت و باد و بلوف آخوندی پاسداری لیست‌گذاری شده‌اند عبارتند از:

- رئیس اداره امنیت عمومی جورجیا

-فرمانده عملیات ایالت جورجیا

- رئیس پلیس دانشگاه فلوریدا

- فرمانده پلیس واشنگتن و دستیار اجرایی او

- رئیس پلیس نیو هاون

- دستیار رئیس پلیس دانشگاه تگزاس

- رئیس پلیس بوستون

- رئیس پلیس دانشگاه ایندیانا

-رئیس پلیس دانشگاه آریزونا

و رئیس پلیس دانشگاه لانگ بیچ در کالیفرنیا

سخنگوی مجاهدین افزود: قرار است قالیباف و رادان و قاضی صلواتی همراه با رئیس قضاییه نظام، آخوند گوشخوار اژه‌ای برای پلیس‌های آمریکا کلاس اخلاق و درس ارشاد بگذارند تا دیگر سراغ دانشجویان در آمریکا نروند و به‌جای آن مجاهدین را ردیابی و پیگیری و سرکوب و به دادگاه ۱۰۴نفر استرداد کنند!

 
لطفا به اشتراک بگذارید: