در اجلاس پاریس مایک پنس ـ آخوندها از هیچ چیز بیش از شورای ملی مقاومت نمی ترسند

در اجلاس پاریس مایک پنس گفت: رژیم خودبخودی کنار نمی رود. یک جنبش سازمانیافته می تواند این کار را بکند. جنبشی که فداکاری کند و قیمت آزادی را بدهد. خبر خوش این است که این جنبش وجود دارد. این جنبش شورای ملی مقاومت ایران است. آخوندها از هیچ چیز بیش از شورای ملی مقاومت نمی ترسند. کانونهای شورشی در سراسر ایران قوی تر شدند. رئیسی در قتل عام ۶۷ برای نابود کردن مجاهدین شکست خورد. رژیم برای نابود کردن کانونهای شورشی شکست خواهد خورد.

استفن هارپر  نخست وزیر کانادا ۲۰۱۵-۲۰۰۶ گفت: تحریم گسترده  انتخابات نشان می دهد مردم ایران این رژیم را رد می کنند  و به سرنگونی آن رأی می دهند. مردم ایران فریب این رژیم را نمی خورند.  من از امضاکنندگان یک نامه هستم شامل ۱۳۷تن  از رهبران جهان که تأکید می کند مقاومت سازمان یافته  ایران را حمایت می کنیم. حمایت از این شورای ملی مقاومت قویترین سازمان است با شبکه یی در سراسر ایران با رهبری خودش با رد دیکتاتوری در گذشته جدایی دین و دولت و پذیرش اقلیتهای قومی و مذهبی و یک ایران غیراتمی در صلح با تمام دنیا . این ارزشش را دارد که برای آن مبارزه کنیم.

مایک پمپئو-وزیرخارجه آمریکا ۲۰۲۱ گفت: من مطمئن هستم در زمان حیات خودمان سقوط رژیم ایران را می بینیم و آن را جشن می گیریم. خانم رجوی برنامه ۱۰ماده یی شما راه حلی است برای درهم شکستن رژیم آخوندی آنها را از درون نابود می کند. این برنامه یی است که نوید نابودی آخوندها را می دهد.

در تظاهرات بزرگ برلین دکتر  آلخوویدال کوآدراس نایب‌رئیس پارلمان اروپا گفت:

...به رغم توطئه تروریستی رژیم حاکم بر ایران که یک ضارب را فرستاد من را بکشد یک معجزه رخ داد و من زنده هستم و مصمم هستم راه خود را ادامه بدهم. ما همراه شما خواهیم بود برای آزاد کردن ایران و ساختن مجدد آن. زمان آن است که زنجیرهایی که ایران را ۴۵سال تحت سرکوب نگه داشته است از هم بگسلد

دکتر آلخو افزود: مسعود رجوی یک رهبر واقعی است. کسی که در برابر سبعیت بنیادگرایی اسلامی ایستاده است و نسلی را هدایت می کند. ۴۵سال است متوقف نشده است. بدون مسعود رجوی ما با یک خلیفه از بنیادگرایان روبرو می شدیم و یوغ آنها ادامه پیدا می کرد. مسعود رجوی مردی که دلم می خواهد او را در ایران ببینم.

تظاهرات و راهپیمایی ایرانیان در برلین، توسط رسانه‌ها و خبرگزاری‌های بین‌المللی وسیعا منعکس شد.

رویترز با انتشار فیلمی از گردهمایی  برلین نوشت: روز شنبه ایرانیان در برلین تجمع کردند. تظاهرکنندگان خواستار سرنگونی رژیم آخوندی و برپایی یک جمهوری دموکراتیک مبتنی بر جدایی دین از دولت هستند.

آژانس خبرگزاری پرتقال LUSA:

ایرانیان با در دست داشتن پرچم ایران تظاهرات کردند. آنها خواهان سرنگونی رژیم آخوندی و برقراری یک جمهوری دموکراتیک بر مبنای جدایی دین از دولت هستند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار مجموعه تصاویری از گردهمایی بزرگ مقاومت در برلین نوشت: امروز ایرانی‌ها در تظاهراتی که توسط شورای ملی مقاومت ایران سازماندهی شده بود در برلین شرکت کردند.

آژانس تصویرهای رسانه ای اروپا: ایرانیان در تظاهرات امروز خواهان سرنگونی رژیم آخوندی و برقراری یک جمهوری دموکراتیک بر مبنای جدایی دین از دولت هستند.

رسانه آلمانی RBB24: ایرانیان تبعیدی روز شنبه در برلین تجمع کردند تا علیه رژیم آخوندی تظاهرات کنند. تظاهرکنندگان پرچم ایران را با نماد شیر و خورشید در دست داشتند.این تجمع توسط شورای ملی مقاومت ایران که هدفش سرنگونی رژیم ایران است سازماندهی شده بود.

تاگس اشپیگل چاپ آلمان: ایرانی‌ها در برلین در اعتراض به حاکمان رژیم ایران و در مخالفت با انتخابات آن به خیابانها آمدند.

برلینر سایتونگ : ایرانیان مخالف در برلین علیه رژیم آخوندی تظاهرات کردند.آنها از دولت آلمان و دیگر کشورهای اروپایی خواستار توقف مماشات با رژیم ایران شدند این تظاهرات که توسط شورای ملی مقاومت ایران سازماندهی شده، یک روز پس از انتخابات رژیم ایران صورت گرفت.

رسانه آلمانی تاگس شاو: ایرانی‌های در تبعید، در برلین علیه رژیم ملاها تظاهرات کردند. آنها انتخابات رژیم را قلابی خواندند.

رسانه های مهم آلمان  از جمله زود دویچه سایتونگ، فرانکفورتر آلگماینه،  فوکوس، هندلزبلات و  اشترن نیز  در مورد گردهمایی بزرگ و تظاهرات مقاومت ایران در برلین نوشتند:  ایرانی‌های تبعیدی که  از سراسر آلمان  ودیگر کشورهای اروپایی به برلین آمده بودند. در تظاهراتی که توسط شورای ملی مقاومت ایران سازماندهی شده بود، شرکت کردند و تعدادی از پارلمانترهای آلمان سخنرانی کردند.

سایت فوکوس آلمان: ایرانیان تبعیدی در برلین علیه رژیم ایران تظاهرات کردند. آنها از سراسر آلمان به آنجا آمده بودند. در این تظاهرات که توسط شورای ملی مقاومت ایران سازماندهی شده بود، تعدادی از پارلمانترهای آلمان سخنرانی کردند.

هم‌چنین زود دویچه سایتونگ:

فرانکفورتر آلگماینه

سایت هندلزبلات

سایت اشترن آلمان

دی ولت آلمان

وکنترا ریپلیکا، اسپانیا هم گزارشهایی در مورد تظاهرات مقاومت ایران در  برلین منتشر کردند.

روزنامه النهار نیز نوشت : ایرانیان بعدازظهر شنبه در مخالفت با رژیم ایران در میدان ببل برلین  تجمع کردند.. در پاریس همزمان یک اجلاس با حضور خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت و شمار زیادی از سیاستمداران سرشناس بین المللی مانند مایک پنس، مایک پمپئو، استفن هارپر، لیزتراس، جان بولتن، یک هیات دوحزبی از کنگره آمریکا، هیاتهایی از پارلمان اروپا برگزار شد که به صورت آنلاین به تظاهرات وصل شده بودند.

لطفا به اشتراک بگذارید: