موشکاف - پتک تحریم تو ملاج عظما، موشک قاره پیمای برلین بر پک و پوزعظی

موشکاف: سلام و صد سلام به همه رفقای با مرام، و صد آفرین به مردم ایران، که یه بار دیگه، پتک سنگین تحریم‌رو کوبوندن، تو ملاج عظی و دست مریزاد به همه دوستای شورشگر، که فردا تو برلین با یه موشک قاره‌پیما، پک و پوز عظی‌رو پیاده می‌کنن، اما حالا بریم سراغ «سرمیرغضب نظام» که از این موشک چه هولی کرده:

اژه‌ای در دیدار با سفیران خارجی در تهران ـ ۵ تیر

قاضی‌القضات در ادامه ضمن انتقاد از رویه برخی کشور‌ها در اتخاذ استاندارد‌های دوگانه در مقابله با تروریسم، اظهار کرد: کارنامه برخی از کشور‌های غربی در مقابله با جریانهای تروریستی نیز قابل تأمل است. گروه تروریستی موسوم به مجاهدین خلق (منافقین) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران هزاران تن از مردم کوچه و بازار ما را به خاک و خون کشید و در ۷تیر‌۱۳۶۰ نیز در جریان یک عملیات تروریستی بیش از ۷۰ نفر از مسئولان کشور ما را به‌شهادت رساند؛ حال سران همان گروه تروریستی با این کارنامه ننگین، تحت‌الحمایه چه کشور‌هایی هستند؟ چرا این کشور‌ها حاضر نیستند در قبال تحرکات آنها محدودیت ایجاد کنند؟

موشکاف: آخه آخوند آدم‌خور، اول بگو تو رو سننه که به سفرای خارجی بیایی التماس کنی و دخیل ببندی؟ در ضمن تو که از تظاهرات دشمنای نظام تو برلین، چند هزار کیلومتر اونورتر این جوری عز و جز می‌کنی، فردا روزی که بیان بالا سرت چیکار می‌کنی؟ هاهاهاها خب حالا که از ترس و دلشوره گفتیم، بریم ببینم اوضاع بقیه سگ و سیله‌های عظی چطوره؟:

خبرگزاری تسنیم ـ آخوند سعیدی ـ ۷ تیر

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، با تأکید بر این‌که ما در آستانه‌ٔ یکی از سرنوشت سازترین انتخابات کشور قرار داریم، خاطرنشان کرد: مردم حواس خود را جمع کنند چرا که انتخاب با سر انگشت شما رقم زده می‌شود و خطا در این مسیر عوارضی را برای کشور و مردم به همراه دارد.

آخوند نکونام ـ گماشته خامنه‌ای در شهرکرد ـ ۷ تیر

من و شما فردا امتحان بزرگ و سختی را در پیش داریم. فردا روز امتحان است. از امتحانات مهم و اگر طی این ۴۵سال شما عرصه‌های مختلف امتحان را پشت سر گذاردید یکی از عرصه‌های مهمش هم فرداست.

موشکاف: واویلا وایلا اما رفقا این ترس و دلهره فقط مال این سگ و سیله‌های سرِ مار ولایت نیست، ببیند این آخوند ولایی از وضعیت دم و دمبالچه‌های ولایت تو منطقه چی میگه:

آخوند موسوی ـ از حوزه سمنان ـ ۷ تیر

یکی از دوستان ما می‌گفت باهاشون صحبت کردیم. گفته بود ما تمام چشم امیدمون به شماست و به پشتوانه شما داریم ما می‌جنگیم و مبارزه می‌کنیم و مقاومت می‌کنیم. بعد وقتی که می‌بینیم شما وا دادید ما دیگه چی‌کار بکنیم، به کی وابسته باشیم؟ اذا تغیر السلطان تغیر الزمان. باید کسی رو انتخاب کنیم که جریان جبهه مقاومت در سایه سلطنت حالا سلطنت شاید لفظ خوبی نباشه، در سایه اون مسئولیت او، رشد بکنه و تقویت بشه.

موشکاف: هاهاهاها، یکی گفت لرزونک بخور قوت داره، اون یکی گفت اگه قوت داشت خودشو نگه می‌داشت. سگ و سیله‌های برون‌مرزی نظام وقتی می‌بینن عظما و نظامش این جوری وا رفتن، معلومه که دنبال یه ارباب دیگه می‌گردن. دوستان عزت زیاد

 

لطفا به اشتراک بگذارید: