ایران – نمایش انتخابات ارتجاع – شماره ۳ ادامه کسادی نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم ۱۰ساعت پس از شروع رای گیری

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

ایران – نمایش انتخابات ارتجاع – شماره ۳

ادامه کسادی نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم ۱۰ساعت پس از شروع رای گیری

مجبورکردن زندانیان به رای دادن وبردن صندوق به بیمارستانها، امتناع بیماران و پرسنل از رای دادن

 

گزارشات دریافتی از ۲۳۷شهر در ۳۱استان تا ساعت ۱۸۰۰نشان دهنده کسادی نمایش انتخابات در سراسر کشور است. بدلیل بی اعتنایی عمومی نسبت به این نمایش وزارت کشور زمان رای گیری را که رسما ساعت ۶ بعد از ظهر پایان می یافت در سراسر کشور تا ساعت ۸ شب تمدید کرد.

بایکوت سراسری انتخابات به نحوی بود که حتی شعبه حسینیه ارشاد تهران که معمولا برای نشان دادن به خبرنگاران خارجی مورد استفاده قرار میگیرد نیز خالی از جمعیت بود. یک اتوبوس شهرداری که ۵زن و ۵مرد بسیجی در آن بودند مقابل بیمارستان پارس تهران پارک کرده و تعدادی از آنها داخل بیمارستان رفته و با تهدید از بیماران و کادر بیمارستان خواستند که رای بدهند که اکثر قریب به اتفاق آنها حاضر به رای دادن نشدند.

در تبریز در بیمارستان عالی نسب صندوق رای را همراه با ۳مامور به اتاق بیماران می بردند و آنها را تهدید میکردند که رای بدهند، اما کسی حاضر به رای دادن نشد.

در کرج در حوزه مسجد اعظم طی هشت ساعت رای گیری چند نفر بیشتر مراجعه نکردند.

ماموران رژیم در نیکشهر سیستان و بلوچستان صندوقهای رای را به مراسم خاکسپاری دو سوخت‌بری بردند که روز گذشته با شلیک گلوله نیروهای سرکوبگر جان باخته بودند، مردم خشمگین به سمت ماموران هجوم برده و آنها مجبور به فرار شدند.

در چابهار اکثر شعبه های اخذ رای خالی بود و در شعبه مسجد توحید کنارک سیستان و بلوچستان کسی برای رای دادن مراجعه نکرد.

مردم روستای دهگلان از ورود صندوق‌های رای به روستا جلوگیری کرده و با مزدوران درگیر شدند و به خودروهای آنها خسارت وارد کردند. در تایباد دانش آموزانی که جثه بزرگتری دارند را برای رأی دادن آورده بودند.

در زندان تایباد برای ۱۳۰ زندانی، ۴ نوع لباس تهیه شده بود و آنها را با لباس‌های مختلف به شعب مختلف بردند و از آنها بدون هیچ نوع مدرک شناسایی برای سعید جلیلی رای گرفتند. زندانیانی را هم که در مرخصی هستند به زور احضار کرده و برای رای دادن به شعبه مسجد موسی ابن جعفر بردند.

آخوند جنایتکار علم الهدی نماینده خامنه‌ای در خراسان رضوی در نمایش جمعه امروز گفت: «وابستگی به رهبری، ذوب شدن در ولایت و کارآمدی، سه شاخصه ای است که امین ملت در مقام ریاست جمهوری باید داشته باشد.»

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۸ تیر ۱۴۰۳ 

رای دادن آخوند محمد خاتمی 

رای دادن خاتمی  

رای دادن آخوند حسن روحانی 

رای دادن روحانی 

رأی دادن الهه هیکس به نظام

سخنگوی دیدبان استعماری حقوق بشر

علیه مجاهدین در سال ۱۳۷۳

برای آرایش و عرضه کردن رفسنجانی به عنوان میانه‌رو

بروکسل ۸ تیر ۱۴۰۳

رای دادن الهه ایکس 

یک سخنگوی مطبوعاتی مجاهدین گفت : متأسفانه در آن زمان «کودک سربازان» نظام، قابل مصرف نبودند!

بنابراین خانم هیکس از امتیاز ویژه کودک سربازان ساندیس خوار که مورد مصرف همتایانش سارا معین و  غزل گلشیری قرار گرفت، برخوردار نبود و به همین خاطر سراغ افراد موهومی را میگرفت که مجاهدین ” تروریست“ از داخل ایران ربوده و به قرارگاههای ارتش آزادیبخش در مناطق مرزی در خاک عراق آورده اند!

سخنگوی مطبوعاتی مجاهدین افزود بالاخره ما نفهمیدیم که این خانم مانند همتایانش، ایرانی است یا آمریکایی و اروپایی؟ و یا طبق مد روز، در هر سه جا رأی میدهند!

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: