ایران – نمایش انتخابات ارتجاع – شماره۱ کسادی بازار انتخابات خامنه‌ای بر اساس گزارشهای رسیده از ۱۷۳ شهر در ۳۱ استان

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران 

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

کسادی بازار انتخابات خامنه‌ای بر اساس گزارشهای رسیده از ۱۷۳شهر در ۳۱ استان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رژیم: در دو ساعت ونیم اول تنها یک میلیون نفر (۱.۶درصد) شرکت کردند

خامنه‌ای: کثرت رأی دهندگان نیاز قطعی رژیم و لازمه دوام رژیم و آبروی آن در دنیاست. رأی دادن کار آسانی است چرا برای کاری که خرج نداره باید تردید کرد.

گزارشهای ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور از شعب اخذ رأی در ۱۷۳شهر در ۳۱استان، تا ظهر جمعه به وقت ایران حاکی از خلوتی حوزه‌های رأی‌گیری است.

خامنه‌ای که از تحریم سراسری وحشت دارد به هنگام رأی دادن ملتمسانه گفت: «افزایش و کثرت رأی دهندگان برای جمهوری اسلامی یک نیاز قطعی ست... دوام جمهوری اسلامی و قوام جمهوری اسلامی و عزت جمهوری اسلامی و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است... این‌که شما می‌گید بعضی‌ها مردد هستند من وجهی برای تردید پیدا نمی‌کنم. . چرا انسان برای انجام کاری که خرج نداره زحمتی نداره مایه‌ای نداره وقت‌گیری نداره فشاری نداره... باید تردید داشته باشه»

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رژیم ساعت ۱۰۳۸صبح امروز اعلام کرد که تا این لحظه یعنی دو ساعت و نیم پس از شروع رأی‌گیری، یک میلیون رأی در صندوقها ریخته شده است یعنی حدود ۱.۶درصد واجدان حق رای.

در تهران عمده حوزه‌ها خلوت است. تا ساعت ۱۰۳۰در شعبه مسجد حضرت زینب تهران کسی برای رأی دادن نیامده است، در شعبه دبستان دخترانه امام حسن فقط ۲ نفر، شعبه دبستان هاشمی‌نژاد ۳ نفر، شعبه هنرستان مدرس ۴ نفر برای رأی دادن مراجعه کردند. در شعبه دبستان سرگرد حسین نارمک هیچکس برای رأی دادن نیامده است. در شعبه خیابان ولیعصر تا ساعت ۱۲۳۰رأی دهند‌ه‌ای حضور نداشت. در مناطق فرمانیه و قیطریه و خیابان شریعتی شعب سیار در خیابان‌ها می‌گردند ولی کسی برای رأی دادن مراجعه نمی‌کند. رژیم برای برخی حوزه‌هایی که خبرنگار خارجی می‌برد مزدوران بسیجی و لباس‌شخصی را وارد صحنه می‌کند.

از صبح امروز نیروهای سرکوبگر در اکثر نقاط تهران مستقر شده و گشتهای موتوری فعال هستند. در خیابان آزادی، اطراف ایستگاه توحید ۹خودروی ارگانهای سرکوبگر رژیم مستقر شده‌اند که همه به کلاش، کلت، باتون و اسپری مسلح هستند.

در اصفهان شعبه مسجد سپاهانشهر فقط مأموران سپاه و بسیج حضور دارند. حوزه مسجد محمودیه اصفهان نیز خالی است. در اصفهان خانواده‌های بسیجیان و پاسداران را با ماشینهای شخصی به حوزه‌های مختلف می‌برند تا رأی بدهند. در کرمان شعبه‌ها اکثراً خالی بود و تا ساعت ۱۰صبح فقط چند نفر بسیجی در مقابل هر حوزه حضور داشتند.

در شهرکرد از شب قبل خودروهای سیار تلویزیون رژیم در امامزاده معصوم مستقر شدند تا مردمی را که روز جمعه برای زیارت می‌آیند به‌عنوان صف رأی نشان بدهند.

در زندان اوین به زندانیان با اتهامات مالی گفته شده اگر رأی ندهند از مرخصی و مزایای دیگر محروم خواهند شد. در زندان قزلحصار به همه واحدهای زندان صندوق رأی برده و زندانیان را تهدید کرده‌اند که اگر رأی ندهند آنان را به سالنهای شلوغ با بهداشت پایین‌تر و غذای ناکافی خواهند فرستاد که کف خواب شوند. با این‌حال درصد بسیار کمی از زندانیان رأی داده‌اند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۸ تیر ۱۴۰۳ 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: