وادار کردن زندانیان به‌ شرکت در نمایش مضحک انتخابات

رژیم آخوندی از فرط کسادی نمایش با فشار و سرکوب درصدد وادار کردن زندانیان به‌شرکت در نمایش مضحک انتخابات است.

در زندان دستگرد اصفهان معاون جنایتکار این زندان به نام کفشداران، زندانیان را تهدید کرده که اگر در این انتخابات شرکت نکنید از مرخصی خبری نیست و باید خانواده‌هایتان را هم وادار به‌شرکت در انتخابات شرکت کنید.

در زندان سقز به زندانیان رأی باز گفته‌اند در صورت عدم حضور در پای صندوقهای رأی غایب محسوب می‌شوند. هم‌چنین اگر با خانواده‌هایشان برای رأی دادن صحبت نکنند و آنها رأی ندهند برای آنها غیبت‌ زده می‌شود.

در زندان اوین زندانیانی را که با اتهامات مالی مانند مهریه یا چک و سفته زندانی هستند تهدید کرده‌اند اگر رأی ندهید از مرخصی و سایر مزایا محروم خواهید شد.

در زندان قزلحصار دژخیمان صندوق شعبدهٔ انتخابات را در همه واحدهای این زندان می‌برد تا زندانیان با تهدید وادار به دادن رأی کنند. اما اغلب زندانیان نپذیرفته و از رأی‌دادن خودداری کرده‌اند. دژخیمان زندانیان را تهدید کرده‌اند که اگر رأی ندهند آنان را به سالنهای شلوغ با بهداشت پایین‌تر و غذای ناکافی خواهند فرستاد که کف خواب شوند.

در زندان قزلحصار به زندانیان رأی باز و کسانی که در مرخصی هستند ابلاغ شده که بایستی برای دادن رأی حاضر شوند و اگر رأی ندهند از مرخصی محروم خواهند شد.

در زندان مرکزی زاهدان در بند زندانیان جرایم عادی زندانیان را به‌اجبار پای صندوقها می‌برند تا برگه‌های از قبل نوشته شده را به‌اجبار در صندوق بیندازند. به زندانیان رأی باز هم گفته‌اند نیازی به شناسنامه و کارت ملی نیست بیایید رأی بدهید والا غایب محسوب می‌شوید.

لطفا به اشتراک بگذارید: