اعترافات عباس آخوندی درباره واکسن کرونا

عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی رژیم:
مخبرآمد بساطی راه انداخت که ما می‌خواهیم واکسن در داخل تولید کنیم
خاطرتان نیست که چه‌جوری رفتند ورود واکسن به ایران را ممنوع کردند.
و آن مردمی که هشتصد تا هشتصد تا در روز کشته می‌شدند.
به‌خاطر همان اقدامات عجیب غریب آقایان بود.

عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی رژیم در جنگ گرگها در شعبده انتخابات رژیم به جنایت بزرگ رژیم در همه‌گیری ویروس کرونا که به قیمت جان صدهاهزار تن از مردم ایران در شهرهای مختلف میهن منجر شد اعتراف کرد.
عباس آخوندی: عرض شود خدمت شما که حالابینندگان دارند نگاه می‌کنند و همه هم‌دوره کرونا رو یادشونه واقعاً تصویری که شما از کرونا دادید واقعی بود؟ یا کلاً تصویر را وارونه گفتین.
خانعلی از اصول‌گرایان: بفرمایید من از دوستانم هم شما هم بفرمایید.
عباس آخوندی: خاطرتون نیست که آقای مخبر اساساً آمد چه بساطی راه انداخت که ما میخوایم واکسن در داخل تولید کنیم خاطر تون نیست که چجوری رفتن اصلاً ورود واکسن به ایران را ممنوع کردند و اون مردمی که هشتصد تا هشتصدتا کشته می‌شدن در روز به‌خاطر همان اقدامات عجیب غریب آقایان بود؟
خانعلی: کی بود واکسن رو ممنوع کرد؟ میشه یک مکثی چیزی بدین دوستان جستجو کنند؟
آخوندی: همین الآن گوگل بزن ببین که چکار کردن گفتن ما قرار است در ایران واکسن ایرانی تولید بکنیم خوب.
خانعلی: خوب می‌خواستن تولید کنند.
عباس اخوندی: کردند؟ رفتند از چین وارد کردند کردند تو سرم‌های گفتند اینا واکسن ایرانیه دروغ به ان بزرگی رو به ملت ایران گفتند شما فکر می‌کنید که مثلاً مردم حواسشون نیست شما چی دارین می‌گین؟
انچه که باعث ۸۰۰ نفر کشته می‌شد بخش اعظمش همین جماعتی بودن که آمدن گفتند ما میخوایم بیایم در ایران واکسن تولید کنیم و نمی‌گذاریم واکسن خارجی بیاد ایران و خاطره تون هست می‌گفتن آقا اینا در واقع آلودگی دارد فلان دارد بیسار دارد نجسه انواع داستانهای مختلف که درست کردن که نذارن اصلاً واکسن وارد کشوربشه حالا شما مثلا بیایید بگید به این آقا مثلاً به این مردم بیچاره‌ای که در واقع بچه‌هاشون بابت این کار مردن شما چجوری حرف به مردم میزنید فکر می‌کنید مردم چی هستند؟ به‌محض این‌که دولت عوض شد گفتن حالا از امروز دیگه قاعده عوض شد. آقا این با مردم صادق باید باشیم به مردم راست بگیم نمی‌تونیم که به مردم وارونه بگیم. داستان کرونا رو داستان کرونا کل‌اش اصلاً یک چیز دیگری بود.

خامنه‌ای:

...اولاً واکسنی که برای کرونا آماده شد این مایه افتخار هست این را انکار نکنند این مایه عزت کشور مایه افتخار کشور است البته از طرق مختلفی دنبال واکسن دارند حرکت می‌کنندخب در یک موردی به آزمایش انسانی رسید و موفق بود سعی نکنند این را این را انکار کنند....

نکته دوم در مورد کرونا این هست که ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است این را من به مسئولان هم گفتم الآن هم به‌طور عمومی می‌گویم گاهی اوقات هست اینها می‌خواهند واکسن را روی ملتهای دیگه امتحان کنند ببینند اثر می‌کند یا نمی‌کند بنابراین از آمریکا از انگلیس البته به فرانسه هم من خوش‌بین نیستم...

رجوی 

لطفا به اشتراک بگذارید: