دیدار خانم مریم رجوی با ژنرال جیمز جونز مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا

روز چهارشنبه ۶‌تیرماه، خانم مریم رجوی با ژنرال جیمز جونز، اولین مشاور امنیت ملی پرزیدنت باراک اوباما و فرمانده پیشین ناتو و خانم دایان جونز دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، خانم مریم رجوی ضمن تشریح اوضاع انفجاری در داخل ایران گفت: خامنه‌ای تلاش می‌کند با جنگ‌افروزی در منطقه و سرکوب شدید در داخل در مقابل قیام مردم سد ببندد اما مردم ایران تغییر می‌خواهند و به انتخابات قلابی رژیم که قرار است روز جمعه برگزار شود توجهی نکرده و آن‌را قاطعانه تحریم می‌کنند. آن‌ها بارها اعلام کرده‌اند که رای‌شان سرنگونی تمامیت رژیم است. متاسفانه سیاست مماشات اروپا و آمریکا سال‌هاست که عملا در طرف رژیم و به‌عنوان عاملی در خدمت به تاخیر انداختن سرنگونی آن عمل کرده است.
ژنرال جیمز جونز گفت: مماشات یک مساله جدی در سیاست آمریکا و اروپاست. من در امور خاورمیانه خیلی کار کرده‌ام و می‌دانم که سیاست مماشات کشورهای غربی چه تاثیرات مخربی در سیاست کشورهای عربی داشته است. سیاست مماشات وانمود می‌کند که این رژیم آلترناتیوی ندارد و چشم‌اندازی برای سرنگونی آن وجود ندارد. وی برای مقاومت ایران آرزوی موفقیت کرد و حضور آن را یک کمک بزرگ به صلح و آرامش در منطقه و جهان دانست.

لطفا به اشتراک بگذارید: