نگاهی به غارتگری‌های رژیم برای سرکوب

وضعیت اقتصادی مردم ایران خیلی نیاز به توضیح و تفسیر اقتصادی ندارد، حتی نیازی نیست با نرم‌ها، هنج‌ها، آمارها و نمودارها شرایط اقتصادی ایران را سنجید.

بهترین و البته دردناک‌ترین سنجه، همان سفره و جیب مردم است که به‌واقع خالی است، مردم ایران فشار‌های اقتصادی را با گوشت و پوست و استخوان لمس می‌کنند.

اما در این میان برخی اخبار و بررسی آن نشان می‌دهد که رژیم چگونه جیب و سفره مردم را غارت می‌کند.

پاسدار احمد وحیدی وزیر کشور رژیم روز ۲۳خرداد در جلسه‌یی تحت عنوان «همایش فرماندهان ناجا» فاش کرد که رئیسی علاوه بر بودجه سالانه، بودجه‌یی نجومی به نیروی انتظامی داده است. وی گفت:

«مثلا در خود فراجا خوب ایشون [رئیسی جلاد] موقعی که احساس کردند که این نیاز به امکانات فراجا هست خودشون رأسا در جلسه شورای عالی مصوب فرمودند که یک مبلغ خوبی برای تجهیز تخصیص داده بشه خب این عدد خیلی خوبی بود که باید البته حالا ساز و کارهایش بیاید کم‌کم بیاید و در پیکره فراجا بنشینه نزدیک ۷میلیارد یورو مصوب شد»(۲۳خرداد - تلویزیون خامنه‌ای).

رئیسی جلاد در حالی ۶میلیارد یورو به نیروی سرکوبگر انتظامی اختصاص داده است که بودجه سالانه آن تقریباً ۱.۵میلیارد یورو بوده است، یعنی به این نیروی سرکوبگر ۴برابر بودجه سالانه، بودجه اضافه پرداخت خواهد شد.

لطفا به اشتراک بگذارید: