نهمین روزاعتصاب کارگران شرکتهای نفت و گاز در شهرهای مختلف

اعتصاب کارگران شرکتهای نفت و گاز در شهرهای مختلف وارد نهمین روز خود شد.

خانم مریم رجوی در پیامی خطاب به کارگران گفت: درود بر کارگران پروژه‌یی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی که در هشتمین روز اعتصاب سراسری بیش از ۲۰هزار کارگر در بیش از ۹۰شرکت نفت و گاز در سراسر ایران، بازتاب خشم و اعتراض عموم کارگران و زحمتکشان است. تا دیکتاتوری ضدبشری آخوندها بر سر کار است، فقر، تورم، بیکاری، تبعیض و فساد تشدید می‌شود. سرنگونی تمامیت این رژیم غارتگر و جنایتکار لازمه پایان گرفتن این فجایع است.

دکتر آلخو ویدال کوآدراس رئیس کمیتهٴ بین‌المللی در جستجوی عدالت در حساب ایکس خود نوشت: من از طرح ۱۰ ماده‌یی برای یک جمهوری دموکراتیک در ایران حمایت می‌کنم.

سایت حکومتی انتخاب نوشت: قاضی‌زاده رسماً پوششی از آب درآمد. وی طی توئیتی از ادامه رقابت انصراف داد و گفت: برای تقویت جبهه انقلاب انصراف می‌دهم.

سایت حکومتی انتخاب خبر داد: طرفداران قالیباف و جلیلی برای حامیان پزشکیان ایجاد مزاحمت کردند و تبلیغات خیابانی را به آشوب کشیدند.

رویترز گزارش کرد: نیروهای اسراییلی روز چهارشنبه چندین منطقه در سراسر غزه را بمباران کردند و ساکنان از درگیری شدید شبانه در رفح در جنوب منطقه تحت محاصره فلسطین خبر دادند.

رویترز خبر داد دادگاه فرانسه حکم بازداشت بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه را به‌علت استفاده از سلاحهای شیمیایی ممنوعه علیه غیرنظامیان تأیید کرد. این حکم پس از تحقیقات فرانسه در مورد حملات شیمیایی در دوما و منطقه غوطه شرقی در اوت ۲۰۱۳ صادر شده بود، حملاتی که بیش از ۱۰۰۰ نفر شهروند بی‌دفاع سوری را کشت.

لطفا به اشتراک بگذارید: