اخبار شعبده انتخابات خامنه‌ای ضحاک زمانه

نیروی سرکوبگر انتظامی درباه بسیج رژیم برای نمایش انتخابات، از به صحنه آوردن بیش از ۲۲۰ هزار نیرو خبر داد و اعلام کرد: ۱۹۰ هزار نفرشان در پای صندوق‌های رأی‌گیری از آغاز تا پایان شمارش آراء حضور و رصد، پایش و تأمین امنیت انتخابات را عهده‌دار هستند.

به‌دنبال کانادا، عربستان نیز اجازه برپایی صندوق رأی در این کشور برای نمایش انتخابات رژیم را نداد. خبرگزاری سپاه پاسداران خبر داد که علی‌رغم پیگیری برای رأی دادن در شهرهای مکه و مدینه، دولت میزبان با برگزاری انتخابات ۸ تیر موافقت نکرده است.

پس از برگزاری پنجمین نمایش مناظره، فرهیختگان متعلق به ولایتی مشاور خامنه‌ای نوشت که این «پنج مناظره بدون گفتار سیاسی منسجم» بود.

در همین حال در سگ دعواهای نمایش انتخابات مداحان خامنه‌ای وارد صحنه شده و علیه آخوند روحانی شعار دادند.

هیهات منا الحسن روحانی / ️ این سری، پای انتخابات خون شهید رفته نمی‌گذاریم پا روی خون بگذاری.

از سوی دیگر پزشکیان در آخرین مناظره سیرک انتخابات، بر ادامه برنامه رئیسی تأکید کرد:

قانون و برنامه داریم قرار نیست هر کس برنامه‌یی بیاورد. یک قانون برنامه‌یی که دولت رئیسی نوشته می‌پذیریم پس یک قانون دیگری نوشتنش برای چیه. اگر اون قانون را  می‌خواهید اجرا کنید این حرفها چیه دارید می‌زنید.

در حالیکه عوامل قالیباف و جلیلی آنها را به کنار رفتن به نفع دیگری دعوت می‌کنند، یامین‌پور مشاور پاسدار جلیلی اعلام کرد، سازوکار وحدت کاندیداهای اصول‌گرا از بین رفت و کسی کنار نمی‌رود.

به گزارش روزنامه حکومتی وطن‌امروز، جلیلی گفته که محکم ایستاده‌ایم. پاسدار قالیباف نیز گفت کناره‌گیری من شایعه است.

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان هم نوشت: ائتلاف نامزدهای جبهه، یک ضرورت است و نادیده گرفتن آن بی‌توجهی آشکار به مبانی و اصول تلقی می‌شود.

در آستانه نمایش انتخابات رژیم خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت : رأی دهندگان سراسر تهران که با آسوشیتدپرس گفتگو کرده‌اند، نسبت به انتخابات ابراز بی‌علاقگی گسترده‌ای کرده‌اند، زیرا رژیم ایران با اقتصاد درهم شکسته و اعتراضات گسترده ضددولتی در سال‌های اخیر، است.

رویترز نیز نوشت: مبارزه روزمره مردم ایران برای تأمین هزینه‌های زندگی، چالشی همیشگی برای حاکمان است که از احیای اعتراضاتی که به‌طور دوره‌ای توسط جوامع کم‌درآمد و ​​خشمگین از تحمل سختیها به راه افتاده است، وحشت دارند.
تایمز مالی هم گزارش داد: افزایش شدید قیمت مواد غذایی، مسکن، مراقبتهای بهداشتی و حمل و نقل، به‌دلیل پایین ماندن دستمزدها، مردم را به سمت فقر سوق داده است.

لطفا به اشتراک بگذارید: