اخبار شعبده انتخابات رژیم و وعده‌های توخالی

در جریان جنگ گرگها آخوند روحانی علیه باند رقیب گفت: ما نتوانستیم اف.ای.تی.اف را عملیاتی کنیم و از لیست خاکستری نتوانستیم به لیست سفید برویم. متأسفانه اخیراً به لیست سیاه برگشتیم.

وی افزود: چه فساد دبشی! چنین فساد دبشی نداشتیم؛ فساد بود قبلاً، اما نه به این دبشی. اصلاً مشکل ما دروغگویی است، آمار دروغ دادن، حرف دروغ گفتن

کوروش احمدی از کارگزاران سابق رژیم در مصاحبه با رسانه حکومتی دنیای اقتصاد به وعده‌های تو خالی کاندیداهای شعبده انتخاباتی رژیم اعتراف کرد و گفت:

این نامزدها از کلی‌گویی و سخنان غیر‌مستند و ارجاع مسائل به کارشناسان در آینده یا ارائه وعده‌هایی بدون مشخص کردن منابع برای تأمین مالی آنها یا اظهارات خوب و ناصحانه و مصلحانه فراتر نرفته و به مسائل اساسی که اقتصاد ما با آن مواجه است، نپرداخته‌اند.

یک کارشناس حکومتی، در مصاحبه با روزنامه حکومتی آرمان ملی، با بیان این‌که همه کاندیداها به‌دنبال ادامه وضعیت موجود هستند، به دولت رئیسی جلاد حمله کرد و گفت:

در سه سال دولت آقای رئیسی سفره مردم کوچک‌تر شده یا بزرگ تر؟آمارهای مرکز آمار ایران عنوان می‌کند که در سه سال اخیر سفره مردم کوچک‌تر شده و قدرت خرید مردم به‌خصوص اقشار ضعیف جامعه کاهش پیدا کرده است.

مهدی پازوکی در ادامه گفت: فسادهایی که در شرایط کنونی در کشور وجود دارد و فسادهایی مانند فساد دبش ریشه در دور زدن تحریم‌ها دارد. در فساد دبش رقمی بالغ بر۷/۳ میلیارد دلار به تاراج رفته است. برخی آقایان معنای میلیارد را متوجه نمی‌شود. سؤال مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که چرا فردی که مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی را در دولت داشته و متخلف شناخته شده را محاکمه نکرده و به مردم معرفی نکردند؟چرا دولت به‌صورت رسمی اعلام نکرد که وزیر مربوطه مرتکب تخلف شده است. کاسبان تحریم در کشور طبقه‌ای را تشکیل داده‌اند که من نام آن را طبقه نو کیسه گذاشته‌ام.

نامزدهای دست چین شده شعبده انتخاباتی خامنه‌ای، به کوبیدن همدیگر  و التماس برای شرکت مردم در این  شعبده ادامه می دهند. پزشکیان،   گفت: با همدیگه دعوا نکنیم که متاسفانه می‌کنیم و این مشکل باعث میشه دعوایی که داریم می‌کنیم به نظر من بیشتر دعوای قدرت است و نه خدمت.

 دژخیم پور محمدی گفت: هنوز هم حرفهای کلی و شعاری کم نیست وعده‌هایی که به‌هرحال روی عدد و روی زمین اینها برخی‌اش محقق نیست و همین هم سبب شده که مردم ما خیلی امید آن‌چنان به این حرفها نداشته باشند

پاسدار قالیباف، التماس کنان گفت: استدعا دارم خواهش می‌کنم تمنا می‌کنم که انشاءالله اصل بر مشارکت و حضور و بعد انتخاب، مشارکت امنیت ملی ماست.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس:‌ بیش از ۲۲۰ هزار نیرو از آغاز تا پایان شمارش آراء تأمین امنیت انتخابات را بر  عهده دارند.

تایمز مالی: انتخابات ریاست‌جمهوری در حالی برگزار می‌شود که مردم ایران با بحران هزینه زندگی مواجه هستند. افزایش شدید قیمت مواد غذایی، مسکن، مراقبتهای بهداشتی و حمل و نقل، به دلیل پائین ماندن دستمزدها، مردم را به سمت فقر سوق داده است.

خبرگزاری فرانسه: رژیم ایران در زمانی آشفته رئیس جمهور جدید انتخاب می‌کند. ندا، یک مهندس که فقط اسم کوچک خود را در شمال تهران می‌گوید، گفت: به هیچ وجه رأی نخواهم داد.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: