دستور صریح خامنه‌ای به نامزدهای انتخابات

دستور صریح خامنه‌ای به نامزدهای انتخابات

و کسی که باید با مهندسی انتخاب شود:

آن کسی که با نظام ذره‌یی زاویه داشته باشه به درد نمی‌خورد

هراس خلیفه درمانده از پتک کوبندهٔ تحریم و التماس مشارکت!

خامنه‌ای:

عموم مردم تنبلی نکنند بی‌اعتنایی نکنند دست کم نگیرند شرکت کنند

در هر انتخاباتی که مشارکت کم بوده زبان ملامت دشمنان دراز شده

وقتی مشارکت بالاست دشمن شاد نمی‌شویم

دشمنهای سرسخت هر کار توانستند علیه جمهوری اسلامی انجام دادند

الان هم مشغول هستند جمهوری اسلامی دشمن دارد

یکی از چیزهایی که جمهوری اسلامی را بر دشمنانش فائق می‌کند انتخابات است

این انتخابات اگر مشارکت خوب مردم در آن مشاهده بشود مایه سرافرازی است

خامنه‌ای در حسرت هلاکت جلاد منفور۶۷:

چهل روز از فقدان یک رئیس‌جمهور محبوب علاقه‌مند وکاری گذشته

اگر این دولت ادامه پیدا می‌کرد بنده احتمال زیاد می‌دهم

که بسیاری از مشکلات کشور عمدتاً مشکلات اقتصادی حل می‌شد

و اما توصیه و عرض ما به نامزدهای انتخابات:

اگر موفق شدید و توانستید مسئولیتی به‌دست بیارید

کسان و کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذره‌یی زاویه دارند

آن کسی که با انقلاب، با امام راحل، با نظام اسلامی

ذره‌یی زاویه داشته باشه او به درد شما نمی‌خورد

اون کسی که دلبسته آمریکا باشه

و تصور کنه که بدون لطف آمریکا نمی‌شود قدم از قدم برداشت

او برای شما همکار خوبی نخواهد بود

او خوب مدیریت نخواهد کرد

خامنه‌ای:

این روزها از طرفی حدود چهلم شهیدان خدمت است که طبعاً یاد این عزیزان رو برای ملت ایران تازه می‌کنه از طرفی هم شور و شوق انتخاباتی در بین مردم مطرح است.

انتخابات برادران عزیز خواهران عزیز خیلی مهمه سه روز دیگه ملت ایران در مقابل یک آزمون قرار می‌گیره انتخابات همیشه یک آزمون است حالا به یک معنای بیشتر از همیشه چهل روز تقریباً از فقدان یک رئیس خوب یک رئیس‌جمهور محبوب مردمی علاقه‌مند کاری گذشته.

خوب امیدواریم ان‌شاءالله خدا ملت ایران را سرافراز از این انتخابات خارج کنه سرافرازی به چی هست سرافرازی به دو مطلب است در درجه اول مشارکت حداکثری در درجه بعد انتخاب اصلح هر دوش مهمه مشارکت بالا که ما روش خیلی اصرار می‌کنیم به‌خاطر این است که مهم‌ترین اثر مشارکت بالا، سرافرازی جمهوری اسلامی است آقا نظام جمهوری اسلامی از لحظه‌ای که تشکیل شده است دشمنهای سرسخت داشته هر کار توانستند علیه جمهوری اسلامی انجام دادند تا الآن هم مشغول هستند مرتب نقشه می‌کشند که من صحبت‌های مختلف از نقشه‌های اینها بیان کردم حرف زدم بعضی‌هارو بحمدالله تونستیم پرده‌برداری کنیم و از نقشه‌های اینها که دیده بشه که چکار می‌خواهند بکنند الآن هم مشغول هستند.

جمهوری اسلامی دشمن دارد یکی از چیزایی که جمهوری اسلامی را بر دشمنانش فائق می‌کنه انتخابات است این انتخابات اگر مشارکت خوب مردم در آن مشاهده بشود این مایه سرافرازی جمهوری اسلامی است (تکبیر-مرگ بر منافقین. )

هر انتخاباتی که مشارکت کم بوده زبان ملامت دشمنان جمهوری اسلامی و حساد جمهوری اسلامی دراز شده ملامت کردند وقتی مشارکت بالاست زبان بدگویان کوتاه می‌شه نمی‌تونن ملامت کنند نمی‌تونند شادی کنن دشمن شاد نمی‌شویم این علت این است که بنده اصرار بر مشارکت بالا دارم اینه این بنابراین عنصر اول مشارکت عموم مردم تنبلی نکنند بی‌اعتنایی نکنند دست کم نگیرند شرکت کنند در همه گوشه‌های کشور.

و اما نقطه دوم انتخاب اصلح انتخاب اصلح یعنی چیه اصلح کیه اصلح اون کسی است که در درجه اول به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشه به این راه اعتقاد داشته باشه .

رئیس‌جمهور فقید مون به‌معنای واقعی کلمه اعتقاد داشت شهید خدمت رئیسی عزیز به‌معنای واقعی کلمه من او از سابق که می‌شناختم ایشون رو در این دوره سه ساله ریاست‌جمهوری هم که با هم مرتباً با ما دیدار و ملاقات داشت کاملاً محسوس بود با دل و جان با اعتقاد حرکت خیلی ما در این کشور امکانات داریم البته امکانات بعضی طبیعی‌ست بعضی در این سال‌ها بعد از انقلاب به مرور به‌وجود آمده و تولید شده لکن دولتها در استفاده از این ظرفیتها یک جور نبودند بعضی از دولتها واقعاً استفاده نکردن از این همه ظرفیت بعضی از دولتها استفاده کردن بعضی هم خوب استفاده کردند این دولت سیزدهم از دولتهایی بود که خوب استفاده کرد از این ظرفیتها اگر این دولت ادامه پیدا می‌کرد بنده احتمال زیاد می‌دم که بسیاری از مشکلات کشور عمدتاً مشکلات اقتصادی حل می‌شد تکبیر-مرگ بر منافقین

اگر بتوانند دولتهای ما ان‌شاءالله از این ظرفیتها استفاده کنند اون کسی که بتوانه او اصلحه. اون کسی که توانایی استفاده از این فرصتها از این ظرفیتها رو داشته باشه او اصلحه. فرد اصلح اوست.

خب حالا بعضی از سیاسیون در کشور ما تصور می‌کنند که باید آویزان به این قدرت و آن قدرت بشند. بدون آویزان شدن به فلان قدرت معروف و بزرگ کشور نمی‌شه پیشرفت. بعضی اینجور فکر می‌کنند، یا خیال می‌کنند که همه راههای پیشرفت از آمریکا می‌گذره. نه اینا نمی‌تونه [شعار جمعیت: مرگ بر آمریکا]

و اما توصیه و عرض ما به نامزدهای انتخابات، من به این حضرات محترم عرض می‌کنم با خداوند خودتون عهد کنید که اگر موفق شدید و توانستید مسئولیتی به‌دست بیارید کسان و کارگزاران خود را از کسانی قرار ندید که ذره‌یی با انقلاب زاویه دارند. [تکبیر: الله اکبر. مرگ بر منافقین و کفار]

اون کسی که اون کسی که با انقلاب، با امام راحل، با نظام اسلامی، ذره‌یی زاویه داشته باشه، او به درد شما نمی‌خوره. او همکار خوبی برای شما نخواهد بود. اون کسی که دلبسته آمریکا باشه و تصور کنه که بدون لطف آمریکا نمی‌شود قدم از قدم برداشت در کشور، او برای شما همکار خوبی نخواهد بود او از ظرفیت‌های کشور استفاده نخواهد کرد او خوب مدیریت نخواهد کرد. اون کسی که راهبرد دین و شریعت رو مورد بی‌اعتنایی قرار بده او با شما همکار خوبی نخواهد بود. کسی انتخاب کنید که اهل اعتقاد کامل به نظام باشد.

لطفا به اشتراک بگذارید: