کسادی شعبده انتخابات آخوندها درچهارمین مناظره کاندیداهای سرسپرده

کسادی شعبده انتخابات آخوندها به حدی است که در چهارمین مناظره کاندیداهای سرسپرده، قاضی‌زاده هاشمی به قهر مردم و بیهودگی نمایشهای انتخاباتی اذعان کرد:ما تا قبل از دهه ۹۰ مسأله مشارکت مردم و قهر مردم این‌گونه که الآن هست با صندوق رو نداشتیم. مردم بالاخره کمتر بیشتر اوج مشارکت مردم سال ۸۸ است. چرا بعد اتفاقی افتاد که مردم کم‌کم با صندوقها قهر کردند و این‌گونه فکر کردند بخشی از مردم که دیگر فایده‌ای ندارند.
در این مناظره قالیباف سیاست موشکی رژیم را فرصت سازی اقتصادی توصیف کرد و با حمله به دولت آخوند روحانی گفت نباید به شقه وشکاف و تنش بین قوا برگردیم.
همین الآن شما نگاه کنید وقتی حرف از قدرت می‌زنیم یک جا نگاه می‌کنه می‌گه رو موشک ننویس الموت للاسرائیل که این تحریم مشکل درست می‌کنه .اینور شما وعده صادقه می‌بینید که چقدر فرصت اقتصادی برای ما تهیه می‌کنه.
یعنی ما برگردیم به یک دهه قبل دومرتبه برگردیم به رشد زیر یک درصد برگردیم به نقدینگی بیست و شش برابر برگردیم به تنشهای بین قوا برگردیم به اختلافات بین مردم برگردیم به تنشهای بین رهبری و بعضی از موضوعات دیگر یعنی شکاف بیشتر بین مردم و بین دولت و بین ملت یعنی این‌که دو مرتبه اخلال صورت بگیرد در حکمرانی کشور آیا واقعاً امروز سزاواره ما در این مسیر حرکت کنیم.
در سگ دعواهای این مناظره پاسدار جلیلی و دژخیم پورمحمدی به پرت و پلاگویی و چپاولهای حکومتی اذعان کردند:
جلیلی: شما دارید تشخیص غلط می‌دهید شما موضوعات رو دارید اشتباه مطرح می‌کنید اصلاً نکاتی که دارید مطرح می‌کنید من حاضرم با خود شما کمتر مناظره؛ موضوعات را اصلاً نمی‌دونید موضوعش چی است.
پور محمدی: مذاکره کنید من که طرف شما نیستم اون که طرفتان هست مناظره کنید
جلیلی: در موضوع همین اف‌ای تی اف می‌خواهم عرض کنم.
پورمحمدی: همین من اطلاعات حاشیه‌ای دارم.
جلیلی: شما جمله‌ای را راجع به اف‌ای تی اف بیان کردید دیروز حالا نمی‌دانم خواب‌نما شده بودید یا چیز دیگه که بحث اصلاً موضوعی که الآن در اف‌ای تی اف مانده اصلاً موضوع اون نیست از توی اون سؤالی که شما گفتید اصلاً بحث قرارداد اف‌ای تی اف اون نبود سه سال بعدش پیش آمد.
پور محمدی: آقای طیب نیا بروید مذاکره کنید ببینید چی میگه.
جلیلی: راجع به همان اصلاً اون زمانی که بود موضوع کنوانسیون و دقیقاً بحث من این است ببین آقا شما می‌خواهید رئیس‌جمهور باشی وقتی تو موضوع رو اصلاً نمی‌دونی چطوری؟
پور محمدی: من بهتر از شما می‌دانم بگذار تلویزیون مناظره بگذاره من درباره اف‌ای تی اف و کرسنت صحبت بکنم نمی‌خواهم اینجا ادعا بکنم.
پورمحمدی: چرا حاضر نیستند با طرف متهم که می‌گن خیانت‌کار است یک مناظره بکنند، اطلاع، آقای هفده هجده سال گذشته این داستان اموال این ملت به تاراج رفته امروز جریمه هجده میلیاردی دلار علیه این ملت داره پرونده ساخته می‌شه، چند میلیاردش را حکم گرفتند چرا حاضر نیستید بحث کنید وگرنه می‌گویید طرفتان جنایتکار است، حل کنید دیگه بروید بنیشینید تو دادگاه حل کنید قصه رو. ایشان می‌گی نسبت به خواب نما شدم حالا متأسفانه بله بعضی‌ها که هنوز هم از خواب بیدار نشدند یا دیر از خواب بیدار شدن خیلی چیزها رو دیر فهمیدن و نفهمیدن خیلی‌ها نمی‌فهمند الآن مسائل کشور رو،...
درباره نتایج مناظره چهارم آخوند بیگدلی گفت: پورمحمدی جلیلی را متهم به خیانت در مقولات اساسی زیر کرد: کاسبی تحریم با مخالفت با fatf، مخالفت جلیلی با نهادهای مردمی، خیانت جلیلی در قرارداد کرسنت.
محمد مهاجری از مهره‌های مطبوعاتی رژیم نیز گفت: در مناظره امشب معلوم شد سعید جلیلی چه بلاهایی بر سر مردم بیچاره آورده و به تعبیری چه خیانتی به ایران شده.
آخوند روحانی رئیس‌جمهور قبلی رژیم در واکنش به حمله‌ها در مناظره‌ها گفت: در مناظرات مثل این دولت سیزدهم نداشتیم. انگار می‌خواهند کشور را از دولت دوازدهم تحویل بگیرند.
در همین حال، در بحبوحه سگ دعواهای انتخاباتی، ارزش ریال روز سه‌شنبه پنجم تیر باز هم کاهش یافت و هر دلار از مرز ۶۱هزار تومان گذشت.

لطفا به اشتراک بگذارید: