اخبار شعبده انتخابات رژیم خامنه‌ای

نگرانی آخوند اکبرنژاد از آخوندهای حوزه قم از قیام مردم: من تحلیلم این هست که مردم ما دیگر به یک جایی رسیده‌اند که نه اصول‌گراها را می‌فهمند نه اصلاح طلبها را. مردم به مرحله اعتراض رسیده‌اند، مردم به مرحله شورش رسیده‌اند.

خبرگزاری رسمی حوزه همزمان با فعالیت‌های رژیم حول مضحکه انتخابات رژیم: کارگروه هک ذیل معاونت اجرایی قرارگاه سایبری برهان، حتی‌الامکان نسبت به‌ریپورت، تخریب، محو، تصاحب و خروج از دسترسی پیجها و سامانه‌های فعال ضدانقلاب که هدایت آنها توسط مجاهدین مسجل شده اقدام نمایند.

درباره کسادی و ورشکستگی نمایش انتخاباتی رژیم، یک خبرنگار حکومتی نوشت: بعد از انتخابات ۱۴۰۰که اصلاً رقابتی نبود، هیچ‌وقت فضای اجتماعی در آستانه انتخابات مثل این انتخابات بی‌رونق و سرد نبوده است.

تکرار افتضاح و بی‌رمقی و جنگ گرگها در چهارمین مناظره شعبده انتخابات نظام خامنه‌ای همراه با دهان‌به‌دهان شدنهای مبتذل، 

آخوند پورمحمدی: جلیلی معاون من را خواست و گفت می‌خواهید با انجمنهای مردم نهاد در ایران انقلاب مخملی کنید؟

پاسدار جلیلی: پورمحمدی در مورد سازمانهای مردم نهاد خواب نما شده

آخوند پورمحمدی: بسیاری از مشکلاتی که سال ۸۸ داشتیم به‌خاطر این بود که سیاستهای انتخاباتی ما درست نبود

پزشکیان: کسانی که از سفارت انگلیس و عربستان بالا رفتند، پست گرفتند

پاسدار جلیلی: پورمحمدی باید جواب دهد که چرا فساد کرسنت را پیگیری نکردی؟ من پیگیری می‌کنم و می‌دانم صدای امثال شما در می اید

زاکانی: این کلید روحانی یادتان هست؟ با این، بر زندگی‌تان قفل زدند

لازم به ذکر است که اخیرا :آخوند احتشام با اشاره به‌قیام‌هایی که هر کدام رژیم را تا لبهٔ پرتگاه سرنگونی پیش راند، گفت : «اگر فتنه۷۸ توسط خواص حوزه و دانشگاه تبیین شده بود و رهبری را تنها نگذاشته بودیم، فتنه۸۸ رقم نمی‌خورد؛ اگر ۸۸ تبیین شده بود، ۹۶ پیش نمی‌آمد؛ اگر ۹۶ تبیین شده بود ۹۸ نمی‌شد؛ اگر آن تبیین شده بود ۴۰۱ نبود. اگر انتخابات مجلس‌مان در دوره قبل ۴۲ و نیم درصد بوده، اگر خدای ناکرده خدای ناکرده خدای ناکرده حوزه و دانشگاه و خواص و جامعه کوتاهی کنند؛ این دفعه پایین‌تر بیاید کی مسئول است؟! الآن یکی از شرایط حساس در سخت‌ترین شرایطی است که دشمن می‌خواهد یک فتنه دیگر برای ما درست کند و حضور را پایین بیاورد» .

این اعتراف‌ها و تکرار عبارت «خدای ناکرده، خدای ناکرده» همراه با هشدارهای هراسان دربارهٔ خطر مجاهدین و فتنه (بخوانید قیام) نشان می‌دهد که نظام ولایت از خلیفه درمانده تا آخوندهای دم‌کلفت حکومتی، به‌رغم قدرت‌نمایی و جنگ‌افروزی در منطقه، در داخل کشور به‌شدت از قیام و سرنگونی می‌ترسند؛ چرا که به‌چشم می‌بینند از نظر اجتماعی، نارضایتی مردم و شرایط انفجاری به‌مراتب بیشتر شده و از نظر سیاسی، دشمن اصلی نظام از دهه۶۰ و دوران خمینی تا امروز در برابرشان ایستاده است؛ چرا که برآیند قیامهای ۹۶و ۹۸ و به‌ویژه قیامهای سال۴۰۱ اعتلای مقاومت سازمان‌یافته با کانون‌های شورشی و آلترناتیو دموکراتیک با مرزبندی نه شاه نه شیخ بوده است.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: