کسادی و ورشکستگی نمایش انتخاباتی رژیم

درباره کسادی و ورشکستگی نمایش انتخاباتی رژیم، یک خبرنگار حکومتی نوشت: بعد از انتخابات ۱۴۰۰ که اصلاً رقابتی نبود، هیچ وقت فضای اجتماعی در آستانه انتخابات مثل این انتخابات بی‌رونق و سرد نبوده است.
روزنامه حکومتی اعتماد نیز نوشت: چرا مناظره‌ها، نه تنها هیجان به انتخابات نداد بلکه هیجان را کشت؟ در فضای کسالت‌آور فعلی، مخاطبان بیشتر از انتخابات و سطح دانش و توانمندی بسیاری از کاندیداها گریزان شده و یا نهایتاً کسانی که تصمیم به مشارکت داشته‌اند اندکی رأی‌شان جابه‌جا شده است.
اعتماد آنلاین رژیم درباره جدال میان جلیلی و قالیباف نوشت جریان پایداری به‌صورت اتوبوسی جمعیت را به محلهای سخنرانی جلیلی می‌برد. این شگردها برای وادار کردن قالیباف به انصراف است، در حالی که قالیباف خودش استاد این کارهاست و احتمالاً در ستاد او به نظرسنجیها و فیلمها نگاه می‌کنند و می‌گویند ما را سیاه نکن ما خودمان زغال فروشیم!
نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی پاسدار قالیباف اخبار مربوط به کناره‌گیری قالیباف به نفع جلیلی را رد کرد و گفت: قالیباف تا آخر در انتخابات می‌ماند.
رسانه حکومتی رویداد ۲۴ نیز نوشت: زاکانی مقدمه‌چینی در مورد کنار کشیدن خود را آغاز و پوششی بودن خود را تأیید کرد. او گفت: اگر احساس خطر شود عقل حکم می‌کند با هم بنشینند و تفاهم کنند.
در آستانه نمایش انتخابات رژیم ارزش ریال باز هم کاهش یافت و روز دوشنبه هر دلار به ۶۰ هزار و ۸۵۰ تومان رسید
در همین حال، آخوند حسن روحانی درو اکنش به حملات باند رقیب در جنگ گرگها، درباره حراج وطن‌فروشانه نفت توسط دولت رئیسی گفت: در این سه سال ۳۰۰ میلیارد دلار به مردم صدمه زدند.
قانون را آورده مجلس بدترین قانون در تاریخ جمهوری اسلامی ایران. از این قانون بدتر ما نداشتیم. قانونی که فقط توطئه بود برای این‌که دولت دوازدهم ناموفق شود. من می‌دانم چه کسی طراحی کرده، چه کسی نوشته، کجا نشستند. آدم‌هایش را می‌دانم چه کسانی نوشتند. در چه اتاقی نشستند. همه را من می‌دانم. خب خیانت شد به مردم. چرا ۳۰۰ میلیارد دلار در این سه سال به مردم صدمه زدند؟ سالی ۱۰۰ میلیارد دلار، مستقیم و غیرمستقیم، از فروش نفت و پتروشیمی و تخفیف‌هایی که به دیگران می‌دهند، به مردم صدمه زدند.

لطفا به اشتراک بگذارید: