بیانیه زندانیان سیاسی درباره انتخابات قلابی رژیم

بیانیه زندانیان سیاسی در زندانهای مختلف کشور درباره انتخابات قلابی رژیم: هر برگه رأی و حضور در پای صندوق انتخابات نمایشی رژیم، افزودن به عمر حکومت خون‌ریز آخوندی است.

در بیانیهٔ زندانیان سیاسی زندانهای مختلف کشور آمده است: خامنه‌ای با درآوردن رئیسی از خمره نمایش انتخابات در سال ۱۴۰۰دست به‌خالص‌سازی در هر سه قوه زد و گمان می‌کرد تا ۸سال دیگر با بودن جلاد ۶۷در جایگاه ریاست‌جمهوری و داشتن دولت حزب‌اللهی می‌تواند عمر نظامش را تضمین کرده و جامعه را سرکوب کند.

 اما اعتراضات ۱۴۰۱شکاف رژیم را نمایانتر کرد و مرگ رئیسی که باعث شور و شادی مردم ایران و منطقه و جهان شد، به‌معنای واقعی، استراتژی خامنه‌ای را در گِل فرونشاند.

در این بیانیه آمده است: اکنون برای جانشینی رئیسی با تأیید ۶کاندیدای فاسد و دزد و جانی از جانب شورای نگهبان، ثابت شد که سگ زرد برادر شغال است و افعی هرگز کبوتر نمی‌زاید.

همچنین در بیانیهٔ جمعی از زندانیان سیاسی آمده است: ما جمعی از زندانیان سیاسی در زندانهای مختلف ایران، از مردم و جوانان می‌خواهیم که انتخابات قلابی رژیم را تحریم کنند و از رفتن به پای صندوقهای رأی خودداری نمایند.

 حضور پای صندوقهای رأی به‌معنای خیانت به‌خون هزاران دختر و پسرِ رشیدی است که در طول عمر این حکومت ستمگر، برای آزادی ایران مبارزه کرده و به‌شهادت رسیده‌اند.

زمان، زمان قیام و انقلاب است. باید به‌پا خاست و این حاکمیت ننگین را سرنگون نمود.

امضاکنندگان بیانیهٔ زندانیان سیاسی عبارتند از جمعی از زندانیان سیاسی زندانهای قزلحصار، اوین (بندهای ۴ و ۶ و ۸ و زنان)، مرکزی کرج، زنجان، گرگان، گنبدکاووس، لاکان رشت، قائمشهر، ساری، سمنان، اراک، آمل، بابل، رودسر، تالش، تنکابن، خرم‌آباد، اردبیل، زاهدان‌، شاهرود، قوچان، چالوس، رودبار، صومعه سرا، لاهیجان، سنندج، دیزل‌آباد کرمانشاه، مرکزی ارومیه، کامیاران، زندان سقز، مریوان، مهاباد، ایلام، دره شهر، وکیل‌آباد مشهد، بم، جیرفت و کرمان

لطفا به اشتراک بگذارید: