تجمع اعتراضی بازنشستگان فولاد

 

بازنشستگان فولاد اهواز روز یکشنبه سوم تیر روبه‌روی کانون بازنشستگان در کیانپارس تجمع اعتراضی برگزار کردند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس از هلاکت یک مأمور سرکوبگر نیروی انتظامی ۳روز پس از مجروح شدن در یک درگیری مسلحانه در شادگان خوزستان خبر داد.

فلاحت‌پیشه رئیس پیشین کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع، با حمله به پاسدار جلیلی گفت: سیاست خارجی دولت فعلی تحت تأثیر جلیلی بود. جلیلی دو قفل سنگین بر سیاست خارجی زده است. ما یک دوران صدور ۶ قطعنامه تحریمی علیه نظام را داریم که جلیلی در شورای امنیت ملی بود. به حدی این قفل محکم بود که حتی دولت رئیسی هم از آن متأثر بود.

سالار آبنوش عضو مجلس ارتجاع خواستار کناره‌گیری برخی کاندیداهای نمایش انتخابات شد: جوانمردانه به‌دور از فشار اطرافیان احساسی و داغ‌تان چهار نفر دور هم جمع بشوید چرا ملت ایران را سرگردان کردید؟ اگر می‌خواهید که دل آقا و مردم ایران شاد بشه و مردم از این استرس نجات پیدا کنند مردانه آنی که می‌تواند دل آقا و مردم را شاد کند را انتخاب و سه نفر بعدی به نفع اون کنار بروید.

هاشم خنفری عضو مجلس ارتجاع از ترس پیامدهای اجتماعی قطع آب و برق مردم شادگان گفت:آقای وزیر نیرو مردم شادگان دو ماه است که از نبود یا کمبود برق و آب شرب درد و عذاب می‌کشندنیست آقای وزیر نیرو آیا شما و همکاران شما مثل مردم محروم شادگان بی‌برقی نداشتن آب شرب را تجربه کردید؟ قطعا خیر آقای وزیر نیرو شما نتوانستید مشکلات برق و آب و فاضلاب شادگان را حل بکنید .

به گزارش روزنامه االشرق‌الأوسط، سمیر جعجع رهبر حزب مسیحی قوات لبنان هشدار داد حزب‌الله و رژیم ایران، لبنان را به سمت خطرناکی هدایت می‌کنند. وی به دولت لبنان اعتراض کرد که این کشور را رها کرده و آن را در برابر نفوذ رژیم ایران آسیب‌پذیر کرده است.

نخست وزیر اسراییل گفت: تنها معامله‌یی را با حزب‌الله اجرا خواهد کرد که مطمئن شود نیروهای آن در مرز نیستند. این توافق هم تنها بر روی کاغذ نخواهد بود، بلکه شامل فاصله گرفتن فیزیکی از مرز است و ما باید آن‌را اجرا کنیم.

تایمز اسراییل با درج این خبر افزود: نتانیاهو هم‌چنین گفت: من برای یک توافق آتش‌بس موقت که تعدادی از گروگانها را به خانه بازگرداند آماده‌ام، اما ما پس از یک مکث کوتاه به جنگ ادامه خواهیم داد تا به اهداف خود برسیم.

تلگراف لندن گزارش داد: حزب‌الله لبنان مقادیر زیادی سلاح و موشک ارسال شده توسط رژیم ایران را در فرودگاه بیروت ذخیره می‌کند. این محموله‌ها شامل شامل موشکهای فلق ساخت رژیم ایران، موشکهای کوتاه برد فاتح-۱۱۰، موشکهای بالستیک متحرک جاده‌یی و موشکهای ام-۶۰۰ با برد بیش از ۱۵۰ تا ۲۰۰ مایل است.

به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم ـ ایرنا دمای هوا در ۹ شهر استانهای بوشهر، خوزستان و فارس طی شبانه روز گذشته به ۵۰ درجه سانتیگراد و بیشتر از آن رسید.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری رویترز، بر اثر گرمای شدید، هزار و صد و ۱۴ نفر در مراسم حج امسال جان خود را از دست دادند. بر اساس این گزارش مرگ و میرهای بیشتر در بین زائران کشورهای تونس، اردن، ایران و سنگال بوده است. اکثر جان‌باختگان در سیستم رسمی عربستان ثبت نام نکرده بودند.

لطفا به اشتراک بگذارید: