کودتای نافرجام آزمایش بزرگ مقاومت ـ قسمت چهاردهم ـ بسته شدن کامل پرونده ۱۷ژوئن با دومین حکم منع تعقیب

در سالگرد کودتای نافرجام ۱۷ژوئن پس از حکم نهایی منع تعقیب توسط قضاییه فرانسه در ۲۵شهریور۹۳ و پس از درهم شکستن استیناف خواهی مفتضحانه آخوندها به اسم یک مزدور مرده و به گور سپرده شدن پرونده ننگین ۱۷ژوئن، نتایج پیروزی بزرگ عدالت بر زد و بند و شیطان‌سازی، بسا درخشان و الهام‌بخش است. اکنون به‌روشنی می‌توان نتایج شکست تاریخی بزرگترین توطئه علیه مقاومت ایران را در موقعیت و تعادل بین مقاومت و دشمن به رأی‌العین دید و لمس کرد.

حکم بستن پرونده ۱۷ژوئن توسط قضاییهٔ فرانسه هم‌چنان که یک مهر مشروعیت و حقانیت بر کارنامهٔ درخشان مقاومت ایران و ارتش آزادی است، یک عبرت تاریخی برای ارتجاع و استعمار است که دوران سربریدن مقاومت راستین ملتها و ذبح عدالت برای تحقق منافع دولتها به‌سرآمده است. هم‌چنین پیامی است به‌ملتها که با پایداری و پرداخت بها هم‌چون پایداری پرشکوه ۱۴سالهٔ اشرفیها می‌توان و باید طومار ظلم و ستم و زد‌و‌بند و عدالت‌کشی را درنوردید.

در سال۱۳۸۲ رژیم آخوندی سرمست از امتیازات ناشی از اشغال عراق و زد و بندهای میلیاردی با قدرتهای جهان، در این اشتباه محاسبه فاحش به‌سر می‌برد که کار مقاومت ایران با بمباران مراکزش در عراق، پرونده‌سازی شوم ۱۷ژوئن و قرار دادنش در لیستهای اتحادیهٔ اروپا و آمریکا، به پایان رسیده و می‌تواند آن را نابود کند و از ادامهٔ رویارویی با آن و خطری که تمامیتش را تهدید می‌کند، بگریزد.

اما امروز در سالگرد آن توطئهٔ خطیر که با زد و بند دو دولت و هزینه‌های میلیاردی، برای نابودی نهایی نیروی رزمندهٔ ضدولایت فقیه تدارک دیده شده بود، شاهد حضور هر چه قدرتمندتر، سرفرازتر و بالنده‌تر نسلی هستیم که با قدرت برآمده از انقلاب رهایی‌بخش مریم و به یمن کارزار جهانی و بی‌وقفهٔ پشتیبانان و حامیان مقاومت ایران از میان حلقه‌های محاصره مزدوران ولایت و همهٔ توطئه‌های ارتجاعی و استعماری، سالم و توانمند بیرون آمده و در هیأت تشکیلات پولادین، منسجم و یکپارچه‌اش در کمین نظام به زانو درآمدهٔ ولایت فقیه نشسته است.

نظامی که در پی نبرد ۴۰سالهٔ مجاهدین و مقاومت ایران و با قیامهای بزرگ دی‌ماه۹۶ و آبان و دی۹۸ و قیام بزرگ ۱۴۰۱ در برابر ارتش گرسنگان و مقاومت آزادی‌ستان سازمان‌یافته و سراسری در بن‌بست سرنگونی و در گرداب بحرانهای داخلی و بین‌المللی آخرین نفسهایش را می‌کشد و ولی‌فقیه آن وحشت‌زده تحت عنوان «سربازگیری دشمن از جامعهٔ جوان کشور» و خاموش کردن «شعله امید در دلهای مردم به‌خصوص جوانان» از دست مجاهدین ابراز وحشت می‌کند.

بیچاره شب‌پرستان نمی‌دانستند، که از همان روز کودتای ۱۷ژوئن، که خورشید را به اسارت می‌بردند، آفتاب حقیقت و عدالت و آفتاب آزادی مردم ایران، در تدارک طلوع‌های درخشان دیگر است و می‌رود تا مشروعیت و اصالت و نیروی جبرشکن خود را در نبرد با تاریکی هر روز بیشتر از پیش به اثبات برساند.

پس سلام بر صدیقه مجاوری و ندا حسنی و بر زنده شهیدانی هم‌چون مرضیه، و محمد، و نادر، و هادی و محسن و حمید و علی و حشمت و دیگر یارانشان در خارج و داخل ایران که وجود خود را به شمعهای فروزان آزادی و مشعل‌های جاودان مقاومت و تاریخ این میهن تبدیل کردند.

سلام بر ذبح عظیم ملت ایران در آستان فرشته آزادی که خلق اسیرمان از یکصد سال پیش، سر به پایش نهاده است.

در مهر ۱۳۹۳ پس از شکست و بسته شدن کامل پرونده ۱۷ ژوئن به حکم دادگستری فرانسه، خانم مریم رجوی پیروزی نهایی و درخشان کارزار مقاومت ایران را در پرونده‌یی که از ۱۴ سال پیش از آن مخفیانه در قضاییه فرانسه به درخواست آخوند خاتمی باز شده بود، اعلام کرد.

کودتای نافرجام آزمایش بزرگ مقاومت ـ قسمت چهاردهم ـ بسته شدن کامل پرونده ۱۷ژوئن با دومین حکم منع تعقیب ـ قسمت دوم

کودتای نافرجام آزمایش بزرگ مقاومت ـ قسمت چهاردهم ـ بسته شدن کامل پرونده ۱۷ژوئن با دومین حکم منع تعقیب ـ قسمت سوم

 

لطفا به اشتراک بگذارید: