بر‌اثر سیل در‌ روستای خورگام رودبار سه نوجوان جان باختند

به‌گزارش رسانه‌های حکومتی بر اثر سیل در روستاهای بخش خورگام رودبار در استان گیلان سه نوجوان جان باختند.

با بالا‌گرفتن جنگ گرگها در شعبده انتخاباتی رژیم، آخوند روحانی به دولت رئیسی حمله کرد و گفت: هیچ وقت در تاریخ ایران بعد از جنگ جهانی دوم سه سال متوالی تورم ۴۰ درصدی نداشتیم؛ در این ۳ سال تورم بالای ۴۰ درصد بود. شاخص فلاکت در این ۳ سال، در تاریخ قبل و بعد از انقلاب بی‌نظیر بود.

روزنامه حکومتی ابتکار در یک درگیری باندی، خطاب به کاندیداهای ریاست‌جمهوری رژیم نوشت: «شما که می‌دانستید اوضاع این قدر بد است و ملت تحت فشارند و بی‌عدالتی وجود دارد و مردم ایران بیش از حد می‌میرند و نظایر اینها، چرا تا حالا سکوت کرده بودید؟ و تازه حالا یادتان افتاد که اوضاع خراب و به‌قول خودتان اسفناک است.

ارتش اسراییل اعلام کرد، در حملات هوایی روز شنبه به مناطق عیتا الشعب، یارون و رامیه شماری از نیروهای حزب‌الله کشته شدند. متقابلا حزب‌الله اعلام کرد با دو موشک ضدتانک، مجتمع‌های مسکونی پرسنل نظامی اسراییل در منطقه متولا را هدف قرار داده است.

به‌گزارش سنتکام در پی خروج ناوگان جنگی آیزنهاور از دریای سرخ و بازگشت به‌آمریکا ناوگان ضربتی روزولت، وارد منطقه تحت فرماندهی سنتکام می‌شود و با قابلیتهایی که به همراه دارد توانمندی سنتکام را برای جلوگیری از تجاوز، تضمین ثبات منطقه‌یی و حفاظت از آزادی ناوبری در منطقه افزایش می‌دهد.

تیترچهارم ـ سنتکام ـ در پی خروج ناوگان جنگی آیزنهاور ناوگان ضربتی روزولت، وارد منطقه تحت فرماندهی سنتکام می‌شود.

شبه‌نظامیان حوثی یمن روز شنبه اعلام کردند که به ناو هواپیمابر آمریکایی آیزنهاور در دریای سرخ و یک کشتی در دریای عرب حمله کردند. رویترز به‌نقل از یک مقام آمریکایی نوشت: ادعای حوثیها در مورد حمله به ناو هواپیمابر آمریکا دروغ است.

هزاران اسراییلی روز شنبه در تل آویو تظاهرات کردند و خواهان آتش‌بس فوری شدند.

در پی بالا‌گرفتن تنش و تهدید‌های جنگی در مرز لبنان، خبرگزاریها گزارش دادند.

کانادا برای بزرگ‌ترین تخلیه اتباعش از لبنان در تاریخ خود در حال اقدام است و ازدحام در فرودگاه بیروت بی‌سابقه است.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: