مناظره کاندیداهای سرسپرده در سیرک انتخابات خامنه‌ای

در جریان مناظره سوم سرسپردگان ولایت در سیرک انتخابات خامنه‌ای، آخوند پورمحمدی با اشاره به زاکانی گفت، حتی اسم او را نمی‌برم. چون او را نامزد جدی نمی‌دانم.

پزشکیان نیز گفت که جواب زاکانی را نمی‌دهد چون اصلاً بنایی برای ماندن ندارد. وی گفت:

پزشکیان: همونجوری که گفتند اصلاً لازم نیست جوابش رو بدیم برای این‌که فکر نمی‌کنم تا آخرم بمونه بخواد رقابت بکنه. و دولت تشکیل بده.

زاکانی: از این آرزوها شما خیلی دارید، ولی شما دارید با یک رئیس‌جمهور صحبت می‌کنید.

پزشکیان: این حرفهایی رو که می‌فرمایید و هی می‌گید جریان شما، ستاد شما این کار رو می‌کنند به‌اصطلاح تا آخر این روند رو ادامه بدید.

زاکانی شهردار دزد تهران کتابی از کارنامه آخوند روحانی به پزشکیان داد و گفت: دوره ۸ ساله روحانی، سیاه است. این کتابی که می‌گویم در مورد فاجعه و سیاهچاله دوران روحانی است را بخوانید.

وی هم‌چنین گفت: نمی‌گذارم پورمحمدی و پزشکیان کلاه سر مردم بگذارند.

فرهیختگان متعلق به ولایتی مشاور خامنه‌ای پس از سومین مناظره نوشت: هنوز تغییر محسوسی در میزان مشارکت دیده نمی‌شود و اگر نزاع بر سر همین موضوع باشد زمینه کمی برای بهبود مشارکت وجود دارد. مناظره‌ها تاکنون نتوانسته نقطه نزاع را شکل دهد. نهایتاً نقطه نزاع که شکل گرفته بر سر استمرار دولت رئیسی و باز تولید دولت روحانی است.

انتشار اخبار متناقض درباره کناره‌گیری کاندیداهای پوششی و معرفی یک کاندیدا هم‌چنان ادامه دارد. به گزارش رسانه‌های رژیم پاسدار محسن رضایی برای رسیدن به اجماع برای معرفی یک کاندیدا در سفر به قم جلساتی برگزار کرد.

خضریان مشاور پاسدار جلیلی از احتمال کناره‌گیری قالیباف در صورتی که امکان رأی آوری برای او کمتر باشد خبر داد و نوشت:

در روزهای گذشته شنیدم قالیباف گفت که باید تا پیش از ۸ تیر با یک نامزد وارد میدان شد که یک روحیه از خود گذشتگی را از او نشان می‌دهد که قابل تقدیر است.

رجانیوز نزدیک به پاسدار جلیلی نوشت: بر اساس نظرسنجی صدا و سیما جلیلی صدرنشین است و این نظرسنجی در اختیار تمام ستادهای کاندیداها قرار گرفته است.

در همین حال، کیهان خامنه‌ای با تیتر درشت نوشت رئیسی الگو است و به عقب برنمی‌گردیم.

لطفا به اشتراک بگذارید: