نورد وست سایتونگ آلمان: مقاومت در برابر رژیم آخوندی - تحریم گسترده انتخابات در ایران در پیش است

تظاهرات گسترده برنامه‌ریزی شده برلین در ۲۹ ژوئن

از رهبران اروپایی و غربی می خواهد که در سیاست مماشات با رژیم تجدید نظر کنند

و با اتخاذ موضع قاطع سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کند

 

سایت آلمانی نورد وست سایتونگ ۱ تیر ۱۴۰۳

انتخابات آتی می‌تواند برای رژیم ایران فاجعه‌بار باشد. جواد دبیران، معاون نمایندگی شورای مقاومت ملی ایران در آلمان در این باره می‌نویسد:

رژیم ایران با تحریک و تشدید درگیریهای منطقه‌ای، توجه را از سرکوب وحشیانه خیزش‌های مردمی و مخالفت‌های فزاینده با رژیم منحرف کرده است.

در حالی که غرب تلاش می‌کند تا این بحرانها را مدیریت کند، به جای پاسخگویی به رژیم ایران، اشتباه خود را تکرار می‌کند. این امر در ناتوانی اتحادیه اروپا در شناسایی سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی، به‌رغم شواهد و مطالبات واضح پارلمان اروپا، منعکس شده است.

رژیم از این نرمش برای افزایش اعدامها و سرکوب زنان، راه‌اندازی محاکمه‌های ساختگی مجاهدین خلق و حمله به مخالفان ایرانی در خاک اروپا استفاده کرده است.

 

نورد وست سایتونگ در ادامه می‌نویسد: رژیم برای ماندن در قدرت، تظاهر به میانه‌روی را به نفع جنگ‌افروزی، تروریسم و ​​سرکوب کنار گذاشته است. خامنه‌ای، دو سال پیش ابراهیم رئیسی را برای اجرای این استراتژی به‌عنوان رئیس‌جمهور رژیم ایران انتخاب کرد. مرگ ناگهانی رئیسی در سقوط هلیکوپتر ضربه‌ای راهبردی به خامنه‌ای وارد کرد و زمینه را برای افزایش درگیریهای داخلی در رژیم فراهم کرد.

مریم رجوی، پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران، با اشاره به دو سال قیام مستمر به رهبری زنان و کانون‌های شورشی مجاهدین خلق، گفت: «مرگ رئیسی پیامدها و بحران‌هایی را در درون استبداد مذهبی ایجاد می‌کند و جوانان شورشی را وارد عمل می‌کند».

نامزدهای انتخابات رژیم یک چیز مشترک دارند: مشارکت در سرکوب مخالفان و سرکوب دولتی، از جمله کشتار زندانیان سیاسی و سرکوب اعتراضات دانشجویی. مصطفی پورمحمدی، مانند رئیسی، یکی از اعضای کلیدی کمیسیون مرگ بود که مسئول اعدام دسته‌جمعی ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی در سال ۱۳۶۷ بود که عمدتاً از مجاهدین خلق بودند. نامزدهای دیگر شامل فرماندهان سپاه پاسداران بودند که نقش کلیدی در حفظ سرکوب دولتی رژیم و صدور ترور دولتی دارند.

نورد وست سایتونگ افزود: در حالی که خامنه‌ای در حال تحکیم قدرت خود برای پوشاندن نقاط ضعف رژیم و خنثی کردن درگیریهای داخلی است، ائتلاف گسترده‌تر اپوزیسیون ایران، شورای ملی مقاومت ایران کارزاری را برای تحریم نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری و سرپیچی از [رژیم] به‌نفع خواسته‌های مردم ایران برای دموکراسی رهبری می‌کند.

تظاهرات گسترده برنامه‌ریزی شده برلین در ۲۹ ژوئن از رهبران اروپایی و غربی می‌خواهد که در سیاست مماشات با رژیم تجدید نظر کنند و موضع قاطعی اتخاذ کنند که سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کند و رژیم را مسئول تروریسم، جنگ‌افروزی و جنایات علیه بشریت معرفی کند.

شرکت‌کنندگان هم‌چنین از هموطنان خود که برای آینده‌ای بهتر می‌جنگند حمایت خواهند کرد و از اتحادیه اروپا و غرب می‌خواهند که اراده شهروندان ایرانی برای ایجاد یک جمهوری دموکراتیک و مبتنی بر جدایی دین و دولت را به‌رسمیت بشناسند و از حق آنها برای به چالش کشیدن سپاه سرکوبگر و لغو استبداد دینی حمایت کنند. آنها می‌خواهند نشان دهند که یک آلترناتیو قابل دوام و دموکراتیک در برنامه ده ماده‌ای خانم رجوی برای آینده ایران وجود دارد.

در ۲۹ ژوئن یک پیام طنین‌انداز می‌شود: روزهای رژیم به شمارش افتاده است. ایران برای تغییر ایستاده است. کسانی که به‌دنبال صلح و امنیت جهانی هستند باید از ایرانیان در برلین حمایت کنند و پیام آنها را تقویت کنند.

لطفا به اشتراک بگذارید: