مقاله خانم عایشه الحسنات درباره دخالتهای رژیم ایران در اردن

 

مقاله خانم عایشه الحسنات نماینده پارلمان اردن
درباره دخالت‌ها و جنگ‌افروزیهای رژیم در اردن و کشورهای عربی
ایستادن در کنار مقاومت مشروع مردم ایران به رهبری خانم مریم رجوی
راه نجات مردم ایران و کشورهای منطقه از جنگ‌افروزی رژیم است
خانم عائشه الحسنات نماینده پارلمان اردن در مقاله‌یی در ایلاف درباره دخالت‌های جنگ‌افروزانه رژیم در اردن و کشورهای عربی نوشت.
رژیم آخوندی از اردن چه می‌خواهد؟ و چرا این همه دشمنی و تلاشهای شیطانی از طریق گسترش هرج و مرج، قاچاق مواد مخدر و سلاح و تشویق و تقویت نیروهای افراطی برای نابودی جامعه اردن صورت می‌دهد؟
آخوندها پس از تهاجم نمایشی و از پیش هماهنگ‌شده خود که پاسخ ضعیفی به محو کنسولگری آنها و حذف تحقیرآمیز بسیاری از سران سپاه در سوریه بود، از شیپورها و ابزار تبلیغاتی، و فروشندگان اسلحه و مواد مخدر برای هدایت و اجرای یک کارزار علیه اردن استفاده کردند.
آنها هم‌چنین علیه وحدت ملی در فلسطین توطئه کردند و آن را به‌گونه‌یی شیطانی از هم گسیختند آنها به‌دنبال نابودی سازمان آزادیبخش فلسطین و خالی کردن عرصه برای پیش بردن برنامه‌های توسعه‌طلبانه خود و هم‌چنین برهم زدن امنیت و ثبات اردن و ترویج بنیادگرایی در آنجا هستند.
نماینده پارلمان اردن عایشه الحسنات در ادامه می‌افزاید.
شورای ملی مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران، بیش از چهار و نیم دهه در یک رویارویی خونین با رژیم آخوندها هستند که طی آن بیش از ۱۲۰۰۰۰ تن از بهترین فرزندان ایران شهید و دهها هزار مفقودالاثر و زندانی شدند. مقاومت ایران تحت هدایت خانم مریم رجوی، توطئه‌ها و نقشه‌های رژیم را افشا کرده است اما متأسفانه ما نسبت به خواسته‌های مردم ایران، ضرورت ایستادن در کنار آنها و در کنار مقاومت مشروع آنها برای یک کشور آزاد و دموکراتیک غفلت کردیم… ولی امروز ما به ضرورت این امر به‌عنوان راه نجاتی برای مردم ایران و کشورها و مردم منطقه پی برده‌ایم.
این تنها دیدگاه ما نیست، بلکه دیدگاهی واحد در میان بسیاری از متفکران و نویسندگان عرب و غیرعرب در شرق و غرب است.
همه باید بدانند که رویارویی با رژیم آخوندها وظیفه‌ای است که برعهده هر انسان آزاده است.

لطفا به اشتراک بگذارید: