بی‌رمقی سومین مناظره شعبده انتخابات نظام خامنه‌ای

در تکرار افتضاح و بی‌رمقی سومین مناظرهٔ شعبدهٔ انتخابات نظام خامنه‌ای که همراه با دهان‌به‌دهان شدنهای مبتذل بود، پورمحمدی با طعنه به زاکانی گفت: حتی اسم این آقا را نمی‌برم، چون او را نامزد جدی نمی‌دانم.

پزشکیان گفت: جواب زاکانی را نمی‌دهم، چون اصلاً بنایی برای ماندن ندارد.

زاکانی در جواب گفت: آقای پزشکیان، شما دارید با یک رئیس‌جمهور صحبت می‌کنید؛ می‌مانم و نمی‌گذارم رئیس‌جمهور شوید.

پزشکیان در تک و پاتک دیگری گفت: این‌که زاکانی گفته نمی‌گذارم شما رئیس‌جمهور شوید؛ نشان می‌دهد یا جای خدا نشسته یا جای مردم!

جلیلی برای از جا نماندن از بقیه گفت: داریم یک مدلی را در جهان در حوزه زن عرضه می‌کنیم که باعث شده جهان متحیر بماند!

به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر، جواد ظریف وزیر خارجه دولت روحانی در واکنش به سؤال یکی از حضار در مسجدی در کاشان عصبانی می‌شود که این موضوع باعث ایجاد تشنج در جلسه و شعارهای حاضران می‌شود.

در ادامه جنگ گرگ‌ها، تجارت نیوز رژیم در پاسخ به سفید‌سازی دوران فاجعه‌بار رئیسی جلاد با انتشار یک گزارش اینفوگرافی، تشدید گرانی ارزاق پایه را نشان داد و به استناد به داده‌های مرکز آمار رژیم نوشت در دولت رئیسی؛ گوشت گوسفند ۲۹۰ درصد گرانتر شد، گوشت گوساله ۲۶۹ درصد گرانتر شد، مرغ ماشینی ۱۹۴درصد، برنج خارجی ۱۲۵درصد و برنج ایرانی ۱۴۸ درصد گرانتر شد. و تن ماهی ۲۷ هزار تومانی ۹۸ هزار تومان شد!

وعده‌های انتخاباتی کاندیداهای رژیم، در شبکه‌های اجتماعی سوژه طنز کاربران و باندهای رقیب شده است.

در یک مورد نوشتند، زاکانی که می‌گوید بنزین را ارزان می‌کنم و به همه طلا می‌دهم، قیمت بلیط اتوبوس که وسیله تردد اقشار کم‌درآمد است را از ۲۲۰۰ تومان به ۴۵۰۰ تومان رساند.

در یک مورد دیگر کاربری نوشت زاکانی می‌گوید به هر خانوار سه نفره، سالی ۲۰ گرم طلا خواهد داد، این میزان طلا برای ۲۸ میلیون خانوار می‌شود سالی ۵۳۳ تن طلا در حالی‌که کل تولید طلای ایران سالی ۸ تن است!

دیده بان حقوق‌بشر سوریه خبر داد: انفجار شدید همزمان با پرواز یک هواپیمای ناشناس در شهرک عشائر Asha’aer در حومه آلبوکمال در مناطق شبه‌نظامیان رژیم ایران در چند کیلومتری مرز سوریه-عراق رخ داد. .
هنوز مشخص نیست که آیا این حمله با هدف قرار دادن افراد در سایت بوده است یا یک کامیون حامل تجهیزات را هدف قرار داده است،

دیدبان حقوق‌بشر سوریه رویترز گزارش داد بر اثر بمباران اسراییل دهها نفر در سراسر غزه، از جمله در رفح جان باختند، ساکنان گفتند به نظر می‌رسد اسراییلی‌ها در تلاش برای تکمیل تصرف رفح هستند. به گزارش رویترز، نیروهای اسراییلی از هواپیما، تانک و کشتی‌های حاضر در سواحل غزه شلیک کردند و موج جدیدی از آوارگی را از شهر رفح، که بیش از یک میلیون آواره را پناه داده بود، به‌وجود آورد.

رویترز خبر داد گوترز دبیرکل سازمان ملل نسبت به آغاز جنگ در لبنان هشدار داد و گفت مردم منطقه و جهان تحمل آن را ندارند که لبنان در جنگ با اسراییل به غزه دیگری تبدیل شود.

مجید گودرزی، کارشناس حکومتی اقتصاد گفت: رمزارز‌ها یکی از عوامل دور زدن تحریم بود، اما تولید بسیار گسترده رمز ارز، متأسفانه انحرافات زیادی در سرمایه‌گذاری کشور ایجاد کرد، به‌نحوی که امروز هر بیت کوین معادل ۳۸ میلیارد ریال به نقدینگی کشور اضافه می‌کند.

به گزارش اسپیدتست، سرعت میانه اینترنت سیار در ایران در ماه می‌سال‌جاری میلادی حدود ۳۷ ممیز ۳۶ مگابایت بر ثانیه بوده در حالی‌که سرعت متوسط اینترنت سیار در شیخ‌نشین قطر بالای ۳۲۹ مگابایت، در امارات بالای ۳۰۹ مگابایت بر ثانیه، و در کویت بالای ۲۳۲ مگابایت بر ثانیه یعنی دست‌کم ۶ تا ۸ برابر سرعت اینترنت موبایل در ایران بوده است.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: