جاست د نیوز ـ جنایات رژیم ایران فراتر از قتل عام سال ۶۷ است و سرانجام نسل کشی اعلام خواهد شد

وب‌سایت خبری تحلیلی جاست د نیوز، در گزارشی از جلسه ژنو با حضور جاوید رحمان ، گزارشگر ویژه سازمان ملل نوشت: کارشناس حقوق‌بشر سازمان ملل می‌گوید: جنایات رژیم ایران فراتر از قتل‌عام سال ۶۷ است و سرانجام نسل‌کشی اعلام خواهد شد. به‌گفته شورای ملی مقاومت ایران این قتل‌عام به قیمت جان ۳۰ هزار عضو اپوزیسیون ایران تمام شد. بیشتر قربانیان اعضای مجاهدین بودند.

نانسی میس، عضو کنگره آمریکا در پست ایکس خود نوشت: در دولت قبل، آمریکا سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد. با این حال، جو بایدن به جای این‌که با رژیم ایران مانند بزرگترین دولت حامی تروریسم در جهان رفتار کند، به آنها معافیت از تحریم‌ها را پیشنهاد کرد و به آنها ۶ میلیارد دلار تحویل داد.

سناتور کلر چندلر عضو سنای استرالیا گفت: دولت استرالیا بهانه‌هایش تمام‌شده است. سپاه پاسداران یک گروه تروریستی است و باید به‌طور رسمی به‌عنوان یک گروه تروریستی شناخته شود.

در گزارش اطلاعاتی قوه قضاییه آرژانتین که روز پنجشنبه از طبقه‌بندی خارج شده است، در مورد انفجار مرکز آمیا که به دستور رژیم ایران و توسط حزب‌الله لبنان در سال ۱۹۹۴ صورت گرفت آمده است: انگیزه حمله حزب‌الله، تصمیم کارلوس منم، رئیس‌جمهور پیشین آرژانتین برای تعلیق ارسال دستگاه آزمایشی غنی‌سازی اورانیوم به ایران بوده است. این مطالعه حاوی اطلاعات دقیقی درباره عملکرد سیستم جاسوسی رژیم ایران و شرکتهایی است که به‌عنوان پوشش استفاده می‌شوند، از جمله مواردی مانند نقش ربانی که در دهه ۱۹۸۰ به آرژانتین وارد شد که گفته می‌شود در تجارت گوشت مشغول به کار بوده است،

در مورد هادی سلیمانپور، سفیر سابق رژیم ایران، در این گزارش آمده است که وی دارای سه هویت مختلف و دو پاسپورت دیپلماتیک با شماره‌های مختلف بوده است،

ارتش اسراییل اعلام کرد، فیصل ابراهیم فرمانده عملیات حزب‌الله در منطقه «جویا» را به‌قتل رسانده است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه حزب‌الله تأیید کرد که یکی از اعضایش در حمله هوایی کشته شده است.

پس از تهدید حزب‌الله لبنان علیه قبرس، یک مقام این کشور پاسخ داد: با افراد مرتبط با حزب‌الله در خاک خود به‌مثابه تروریست رفتار خواهیم کرد .

وال استریت ژورنال: یک مقام آمریکایی می‌گوید از تعداد گروگانهایی که در دست حماس به‌سر می‌برند اکنون ۵۰ نفر زنده‌اند. این برآورد که تا حد زیادی بر اساس اطلاعات اسراییل انجام شده به این معنی است که ۶۶ نفر از گروگانها ممکن است کشته شده باشند.

در اعترافی آشکار به وعده کاندیداهای شعبده انتخابات، ‌وزیر ارتباطات رژیم گفت: وعده‌های تمامی کاندیداها برای رفع فیلترینگ دروغ است و تصمیم برای فیلترینگ یا رفع آن، خارج از دولت انجام می‌شود.

پس از آن‌که دختر پاسدار قالیباف، خرید سیسمونی از ترکیه را انکار کرد، یک گزارش افشاگرانه از یکی از تلویزیونهای ترکیه در مورد خرید‌های میلیونی دختر و سایر اعضای خانواده قالیباف، بازتاب گسترده‌یی در شبکه‌های اجتماعی یافت.

لطفا به اشتراک بگذارید: