واکنش رژیم آخوندی به لیست‌گذاری سپاه پاسداران

خشم و غیظ دیکتاتوری تروریستی  حاکم برایران

در پی لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران در کانادا

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم آخوندی، روز پنجشنبه ۳۱خرداد در یک واکنش مذبوحانه در قبال لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران توسط کانادا، به تهدید دولت این کشور پرداخت و گفت:

«جمهوری اسلامی ایران حقوق خود را در پاسخ متناسب و متقابل در قبال این اقدام مغایر حقوق بین‌الملل و علیه ملت و دولت ایران برای خود محفوظ می‌داند».

خبرگزاری حکومتی ایسنا که سخنان این کارگزار وزارت‌خارجه رژیم آخوندی را منتشر کرد به‌نقل از وی نوشت:

«ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، روز پنجشنبه اقدام سیاسی، غیرمتعارف و نابخردانه دولت کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را شدیداً محکوم کرد».
کنعانی در ادامه با سوزوگداز از تأثیر افشاگریهای مقاومت مردم ایران در برملا شدن هر چه بیشتر چهره کریه و ضدبشری رژیم آخوندی اضافه کرد:

«این حرکت غیرمسئولانه و تحریک‌آمیز، در امتداد مسیر اشتباهی است که دولت کانادا طی بیش از یک دهه اخیر تحت تأثیر طیف جنگ‌طلبان و ناقضین واقعی حقوق‌بشر و بانیان اصلی تروریسم در پیش گرفته است».

این در حالی است که خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم در واکنش به این لیست‌گذاری سوزوگداز خود از مقاومت و افشاگریهای آنرا بیان داشت و در خبری که روز چهارشنبه ۳۰خرداد منتشر کرد نوشت: «کانادا که خود یکی از حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و پناهگاه آنها محسوب می‌شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گروه تروریستی اعلام کرد.
دومینیک لبلانک، وزیر امنیت ملی کانادا گفت که در نتیجه این تصمیم فرماندهان و نیروهای سپاه پاسداران از ورود به خاک کانادا منع و در صورت حضور در این کشور ممکن است درباره اقامت آنها تحقیق و در صورت لزوم اخراج شوند.

سخنگوی وزارت خارجه  آخوندها افزود  که این رژیم «حقوق خود را برای پاسخ متناسب محفوظ می‌داند».

دژخیم غریب آبادی معاون قضائیه جلادان نیز نوشت: اقدام خصمانة کانادا در قبال سپاه پاسداران را محکوم می‌کنیم.

لطفا به اشتراک بگذارید: