۴۵ پاسخ آتشین کانون‌های شورشی به معامله ننگین آزادی دژخیم حمید نوری

روز ۲۶ خرداد خبر آزاد شدن دژخیم حمید نوری از زندان سوئد و بازگشت اون به ایران در رسانه‌ها منتشر شد. موضوعی که از یک معامله‌ٔ ننگین و پنهانی با حکومت آخوندی خبر می‌داد.

رهبر مقاومت آقای مسعود رجوی در پیامی در این رابطه گفت: «از دموکراسی‌های گروگانی انتظار عدالت نداشته باشید، کـس نخـارد پشـت مـن جـز ناخـن انگشـت مـن. شورشگرانی که برای آزادی خلق و میهن آتـش بپـا می‌کنند و با ارتـش آزادی، ایــران را آزاد می‌کننــد»

در همون روز ۲۶ خرداد شاهد پاسخ آتشین کانون‌های قهرمان شورشی به این زد و بند و تلاش حکومت آخوندی برای دستاوردسازی و پیروزی نمایی بودیم.

۶ پاسخ آتشین کانون‌های شورشی در تهران، کرج، شیراز و الوند قزوین اولین بخش از این پاسخ به معامله‌ٔ ننگین رژیم اعدام و قتل‌عام و گروگان‌گیری بود.

ششمین عملیات در وزارت کشور رژیم در تهران انجام شد. و معاون امنیتی وزیر کشور رژیم در شکست سانسور و پوشاندن این عملیات، مجبور شد اعتراف کنه و خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نوشت: «میراحمدی معاون امنیتی وزارت کشور در خصوص شنیده شدن صدایی در اطراف ساختمان وزارت کشور بیان کرد: درباره‌ٔ خبری که منعکس‌شده یکی دوتا ترقه‌ٔ دست‌ساز جنب دیوار وزارت کشور انداخته‌شده!» «پایش صورت می‌گیرد و موضوع دنبال می‌شود ولی از نظر امنیتی مسأله‌ٔ خاصی نیست!»

البته بعد پیام فرمانده کانون شورشی منتشر شد که خطاب به این مهره‌ٔ رژیم گفته بود: «حالا که مسأله‌ٔ خاصی نیست، کانون‌هایی را که تابه‌حال دستگیر کرده‌اید و هم‌چنین دوربینهای آنها را آزاد کنید و فیلم «یکی دو ترقه‌ٔ دست‌ساز جنب دیوار وزارت کشور» را هم در تلویزیون خود به‌نمایش بگذارید تا مردم حرف شما را باور کنند.

اما در ادامه‌ٔ این ۶ عملیات ۳۹ پاسخ آتشین دیگه به معامله‌ٔ ننگین و گروگان‌گیری برای پاسخ پس گرفتن دژخیم حمید نوری در شهرهای مختلف میهن انجام شد و در مجموع ۴۵ عملیات با درود به سربداران سرموضع و تأکید بر ضرورت کیفر دژخیم و اجرای عدالت در داخل میهن اشغال‌شده توسط کانون‌های شورشی انجام شد که ضمن درود به قهرمانان کانون‌های شورشی گزیده‌ای از این ۴۵ عملیات ضداختناق و شب‌شکن رو باهم می‌بینیم

لطفا به اشتراک بگذارید: