دژخیم پورمحمدی کاندیدای شعبدهٔ انتخابات و مجاهدین

دژخیم پورمحمدی عضو هیأت مرگ در قتل‌عام۶۷:

کاندیدای شعبده انتخابات خامنه‌ای پس از هلاکت رئیسی جلاد:

من در خرداد ۶۰ به‌عنوان دادستان انقلاب انتخاب شدم

بعد از اون یک مأموریت بزرگ یک پرونده بزرگ رو در تهران به ما سپردند

سال آخر جنگ یعنی سال ۶۷ عملیات ممتدی که آخریش فروغ جاویدان هست

می‌خواستند تهران را فتح بکنند و مسلط بشوند

در آن سال به‌قول خودشان ۲۳۰۰ سرباز و افسر و بسیجی ما را در جبهه اسیر گرفتند

و توی اردوگاه مستقل خودشان بردند

در جمع‌آوری آماری که اخیراً انجام دادیم به اعتراف خود این سازمان

که تمام بیانیه‌های صادر شده، اطلاعات ما کاملاً متقن و دقیق است

نزدیک به ۷۸۰۰۰ بسیجی و سپاهی توسط این سازمان یا کشته یا زخمی شدند

در سال ۸۰ در دفتر مقام معظم رهبری

به‌عنوان مسئول گروه بررسی سیاسی اجتماعی انتخاب شدم

من با توجه به پیشینه خودم که بخشی از عمرم را در حوزه‌های امنیتی و اطلاعاتی و قضایی سپری کردم می‌تونم اطمینان بدم که به امنیت داخلی امنیت خارجی بیفزاییم

آخوند دژخیم پورمحمدی -تلویزیون رژیم -۲۳ خرداد ۱۴۰۳

«من در خرداد ۶۰ به‌عنوان دادستان انقلاب انتخاب شدم. خرداد سال ۶۱ به‌عنوان دادستان انقلاب مشهد و پس از اون دادستان انقلاب خراسان انتخاب شدم.

بعد از اون یک مأموریت بزرگ یک پرونده بزرگ رو در تهران به ما سپردند، به‌عنوان بازپرس ویژه آمدیم تهران، به همراه حاکم شرع مون به اون پرونده رسیدگی کردیم

ما سال آخر جنگ یعنی سال ۶۷ عملیات ممتدی که آخریش فروغ جاویدان هست به‌عملیات مرصاد ما می‌گیم و اون حمله‌یی که به داخل ایران می‌خواستن تهران رو فتح بکنند و یک میلیون قرار بود قتل‌عام بکنند و مسلط بشن تو طراحی‌هاشون این رو گفته بودند و خیلی از زندانیان به کمکشون بیان و افراد دیگری که شناسایی کرده بودند.

در اون سال به اعتراف خودشان ۲۳۰۰ سرباز ما رو و افسر مارو و بسیجی ما رو در جبهه اسیر گرفتند و توی اردوگاه مستقل خودشون بردند. در جمع‌آوری آماری که اخیراً انجام دادیم به اعتراف خود این سازمان که تمام بیانیه‌های صادر شده اطلاعات ما کاملاً متقن و دقیق است، نزدیک ۷۸۰۰۰-۷۸۰۰۰ رزمنده، جوان، بسیجی سپاهی ارتشی مردمی توسط این سازمان جنایتکار یا کشته شد یا زخمی شدند.

در سال ۸۰ در دفتر مقام معظم رهبری به‌عنوان مسئول گروه بررسی سیاسی اجتماعی انتخاب شدم. ۸۴ دولت نهم که آقای احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور شدند، خب به‌عنوان وزیر کشور در خدمت دولت بودم.

امروز چرا آمدم؟ خب یک حادثه ناگوار اتفاق افتاد به اون شهادت برادر عزیزم شهید رئیسی عزیز بود که خب ما با هم از قبل از انقلاب به ابتدای انقلاب آشنا بودیم.

من با توجه به پیشینه خودم که بخشی از عمر کاری‌ام رو در حوزه‌های امنیتی و اطلاعاتی و قضایی سپری کردم می‌تونم اطمینان بدم و جز قرارهای اصلی خواهد بود که به امنیت کشور، امنیت داخلی، امنیت خارجی و امنیت ملی بیفزاییم. امنیت ابعاد مختلفی داره هم ما به تولید و افزایش امنیت سخت نیاز داریم»

دژخیم پورمحمدی :

ما هنوز با مجاهدین تصفیه‌حساب نکرده‌ایم باید به حساب تک‌تک آنها باید برسیم.

ما متأسفانه به‌خاطر فضای روانی یا جهالت و حماقت عده‌یی متأسفانه بدهکار شده‌ایم

ما به‌خاطر مجاهدین کلی تلفات دادیم، شکست خوردیم، من باید بیایم و جواب حقوقی بدهم؟

پخش در اخبار شنبه ۵ مرداد۹۸

سؤال: حاج آقا یک مسأله‌ای که در واقع به جمهوری اسلامی خیلی تهمت شدید و بزرگی زده، میشه و هم‌چنان هم ادامه داره و معمولاً هم رسانه‌های خارجی دنبال می‌کنند موضوع نفاقه. برخورد جمهوری اسلامی با نفاق هست. که اوجش در سال ۶۷ بعد از مرصاد هست. خب شما هم اطلاعات خارجی بودید هم در این ماجرا حضور داشتید خودتون توضیح بدید که به چه نحوی بوده. این شبهه را در واقع کمتر بنظرم پاسخ داده شده که اصل ماجرا چه بوده؟ چه اتفاقی افتاده اگر صلاح می دانید در موردش صحبت کنید.

دژخیم پورمحمدی :« تمام بوق‌های تبلیغاتی روی این قصه متمرکزه و آن دشمن خائنِ جنایتکار هم به‌عنوان ابواب جمعی و لشکر دشمنان داره عملیات می‌کنه آنوقت انتظار این است که حالا من در وسط میدان جنگ بیام از بحثهای حقوقی و مراقبت‌های حقوق شهروندی و انسانی و اینجاش اینجور شد اونجاش اینجور شد حرف بزنیم؟عملیات نظامی انجام دادند. دیگه دشمنی از این بدتر هم می‌شود؟ تمام دنیا چهره نظام را تخریب کردند، هیچ تخریبی در این ۴۰ سال اتفاق نیفتاده مگر آن که پای اصلی آن منافقین بوده است. ما با منافقین هنوز حسابمون رو تصفیه نکرده‌ایم ما این حرفها رو بعد از تصفیه حساب خواهیم زد.

ما به‌خاطر منافقین کلی شهید دادیم، تلفات دادیم، شکست خوردیم. من باید بیایم و جواب حقوقی بدهم که فلان خمپاره را اونجا اشتباه انداختم یا درست عمل کردم؟ کسی که توی نقشه عملیاتیه طرح فرار روریخته فردا هم قرار جماران رو بگیره، امام را بگیرد و بکشد، اطرافیان امام را بکشد، صدا و سیما و مراکز حکومتی را بگیرد و بهش نقشه عملیاتی داده شده که کجا برود و چه‌کار بکند ما اینها رو سادگی بخرج بدیم بگیم که نه تو که تو خط مقدم نبودی تو پشتیبانی بودی. تو شنود می‌کردی تو تعمیر ماشین می‌کردی اینجور باید صحبت کنیم؟ هر کسی که در خط دشمنه دشمنه دشمن رو باید چکارش کرد؟ باید با او جنگید. ما هنوز تصفیه‌حساب نکرده‌ایم. وقت این حرف‌ها نیست، وقت تصفیه‌حساب است. امروز هم منافقین خائن‌ترینِ دشمنان این ملت‌اند و باید جواب بدهند، باید پای میز محاکمه بیایند و به حساب تک‌تک آنها باید برسیم. ما متأسفانه به‌خاطر فضای روانی یا جهالت و حماقت عده‌یی متأسفانه حالا ما بدهکار شده‌ایم؟ پاسخ باید بدیم؟ ما باید پاسخ بدهیم؟. ما اصلاً در خصوص منافقین هیچ مشکلی هیچ پیچیدگی و ابهامی نداریم. الآن وقت جنگیدنه، وقت حرف‌زدن نیست. این موضوع مهم ماست. الآن وقت به‌حساب‌رسیدن است، وقت اینها رو زمین‌گیر کردن بحسابشون رسیدن و محاکمه‌کردن است، وقت این‌که دنیای جنایتکار طرفدار تروریستی رو که پشت سر اینهاست اونها رو زمین‌گیر کردن و سرجاشون نشوندنه وقت اینهاست».

لطفا به اشتراک بگذارید: