نمایش انتخابات ترس و لرز عظما روضه وحدت آخوندها

موشکاف: سلام و صد سلام به شما هموطنان عزیز خودم به‌خصوص اشرف‌نشانهایی که این روزا دارن خودشون رو برای تظاهرات بزرگ برلین آماده می‌کنن. این روزا عظما از ترس نمایش انتخاباتش شب و روز نداره. از یه طرف میخواد تو جاده انقباض یورتمه بره از اون طرف نمیدونه چه خاکی تو سرش بریزه به‌خاطر همین سگ و  سگ سیله هاشون فرستاده تو جمعه‌بازار. گوش کنین که چه جلز ولز می‌کنن:

آخوند نکونام- امام جمعه خامنه‌ای در شهرکرد

در این مقطع انتخابات پررنگ پررنگ پرشکوه برگزار کنیم و این‌که حتماً شخصیتی مثلانشاءالله شهید رئیسی عزیز بیاید بالا و بتواند این راه را ادامه بده ادامه بده و این راه کمرنگ نشود این راه پر رنگ جلو برود اینها بصیرت میخواهد حواس جمعی میخواهد اینها اختلافات را کنار گذاشتن میخواهد اینها جبهه انقلاب یکدست شدن را میخواهد ما الآن خطری که داریم نگرانی که وجود دارد جبهه انقلاب در مقابل هم قرار بگیرند.

موشکاف: قربون عمه جانت بری با این یکدست شدنتون. فعلاً که همه سگ وسیله ی عظما افتادن به جون هم. کار به جایی رسیده که هرکی از راه میرسه شروع می‌کنه به روضه مصیبت خوندن:

آخوند سعیدی امام جمعه خامنه‌ای در قم- ۱۸ خرداد

این همه نسبت‌های ناروا به این و آن دادن ذهن مردم رو خراب می‌کنه فضای اعتماد و امید را به بی‌اعتمادی و یاس مبدل می‌کند

سه - در تبیین با دشمن مرزبندی می‌شه و انسان در میدان دشمن بازی نمی‌کنه ولی در تخریب انسان با دشمن هماهنگ می‌شه و در میدان او حضور پیدا می‌کنه

موشکاف: هاهاها. چی شد؟ شما که می‌خواستید جبهه تون رو یکدست کنید. حالا چی شده که همدیگه رو از هماهنگ شدن سگ و سیله هاشون خودتونو از هم جبهه شدن با دشمن می‌ترسونید. معلومه رشته‌های عظما بدجوری پنبه شده.

آخوند صدیقی - امام جمعه خامنه‌ای در تهران- ۱۸ خرداد

اگه بنا باشه یک کسی بیاید تمام استانداران را عوض کند تمام وزرا را عوض کنه تمام طرح‌ها را به‌هم بریزه روز از نو روزی از نو این خسارت برای مردم است باید یک کسی رو انتخاب بکنید که به راه رئیسی که شما با حماسه قاطبه مردم این خطوط حرکت شهید رئیسی رو

موشکاف: این آخوند زمین خوار هیچی ندار، تو یه جمله وضعیت عظما رو قشنگ موشکافی کرد. بله. وقتی می‌گیم همه خوابهایی که عظما دیده بود بر باد رفت یعنی همین. یعنی هرچی که چیده خراب شده و باید از اول شروع کنه. اما این خبرا نیست. اولی در کار نیست. الآن دیگه آخر کاره. هاهاها. مرحمت زیاد رفقا.

لطفا به اشتراک بگذارید: