اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده برای انتخابات ریاست‌جمهوری توسط وزارت کشور رژیم آخوندی

شورای نگهبان ارتجاع، از میان ۸۰تن از سرسپردگان ثبت نام کرده برای شعبده انتخاباتی، فقط اسامی ۶نفر را به‌عنوان کاندیداهای تأیید شده اعلام کرد.

بقیه ثبت نام کنندگان از جمله لاریجانی، جهانگیری، احمدی‌نژاد و حقانیان حذف شده‌اند.

اطلاعیه شورای نگهبان ارتجاع در مورد اسامی کاندیداهای این نمایش مهندسی شده توسط رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور رژیم در تلویزیون حکومتی قرائت شد:

من اجازه می‌خوام که اطلاعیه شماره ۲ را قرائت بکنم. در اجرای ماده ۶۰ قانون انتخابات ریاست‌جمهوری به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی می‌رساند اسامی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران که صلاحیت آنان مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته است به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر می باشد:

۱-آقای مسعود پزشکیان فرزند محمد علی

۲-آقای مصطفی‌پور محمدی فرزند حسین

۳-آقای سعید جلیلی فرزند محمد حسن

۴-آقای علیرضا زاکانی فرزند حسین

۵-آقای سید امیر امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی فرزند سید حسن

۶-آقای محمدباقر قالیباف فرزند حسین

درباره جنگ گرگها بر سر نامه اعضای دولت کنونی به شورای نگهبان ارتجاع در حمایت از اسماعیلی وزیر ارشاد رژیم، روزنامه فرهیختگان متعلق به ولایتی مشاور خامنه‌ای نوشت:

اصلی‌ترین پیامی که این نامه دارد مخالفت آنها با سعید جلیلی است که تلاش داشته خود را به‌عنوان گزینه اصلی دولت جا بیندازد.

سایت حکومتی دیده‌بان ایران به گسترش فقر در دوره ریاست‌جمهوری رئیسی جلاد اعتراف کرد و نوشت: قدیس سازی نکنید. دولت سیزدهم طبقه متوسط را از بین برد و فقر را به مردم تحمیل کرد! در همین سه سال بسیاری از نخبگان، پزشکان، پرستاران و حتی صاحبان سرمایه مهاجرت کردند و نه تنها سرمایه‌های مادی بلکه سرمایه‌های معنوی کشور نیز از دست رفت.

لطفا به اشتراک بگذارید: