شعبده انتخاباتی، ثبت‌نام سرسپردگان خامنه‌ای

در چهارمین روز ثبت‌ نام ها در شعبده انتخاباتی رژیم پس از هلاکت رئیسی جلاد، شمار دیگری از سرسپردگان ولایت خامنه‌ای از جمله احمدی‌نژاد، افشارزاده اجودان ریاست‌جمهوری در زمان احمدی‌نژاد، محمود صادقی، قاسم‌زاده نماینده سابق، زریبافان (رئیس سابق ارگان غارتگر موسوم به بنیاد شهید)، اسماعیلی وزیر ارشاد رژیم، خلیلیان وزیر سابق جهاد رژیم، و شمار دیگری از کارگزاران دزد و جنایتکار رژیم ثبت نام کردند.

مضحک این‌که به‌رغم قانون اساسی رژیم برخلاف روزهای اول و دوم که دو سه زن رژیمی را به سالن ثبت نام راه ندادند، دو سه زن را ثبت نام کردند و حذف آنها همراه با بقیه محذوفان توسط شورای نگهبان ارتجاع خواه بود. از مضحکه‌های دیگر این شعبده قطع میکروفن احمدی‌نژاد به‌علت طولانی بودن حرفهای وی بود.

در مورد پاسدار دژخیم وحید حقانیان از دفتر خامنه‌ای که دیروز ثبت نام کرد، رسانه حکومتی رکنا نوشت که او فرمانده گشتهای ثارالله تهران در دهه ۶۰ بود.

این رسانه رژیم افزود: وحید حقانیان در جریان دور قبلی انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیداتوری رضایی، قاضی‌زاده و همتی را امداد الهی برای ابراهیم رئیسی پیروز آن انتخابات دانست و نوشت:

یقینا باید گفت اینها خود را به‌گونه‌یی دانسته یا ندانسته خرج انقلاب کردند وگرنه چالش بزرگی برای نظام به‌وجود می‌آمد.

رسانه حکومتی هم‌میهن نوشت، تاکتیک اصول‌گرایان برای عادی‌سازی حذف اصلاح‌طلبان و میانه‌روزها، ثبت نام فله‌ای اصول‌گرایان است. در این رابطه، یک مهره حاکم نوشت: آنچه می‌تواند دست شورای نگهبان را در رد صلاحیت عناصر معلوم‌الحال باز کند ثبت‌نام ایثارگرانه  نامزدهای اصول‌گرای خارج از دایره رجلیت سیاسی، با هدف تأیید نشدن و ایجاد توازن در رد صلاحیتهاست. تنها در صورت چنین توازنی است که می‌توان با کمترین تبعات مهره‌های نفاق را نیز حذف کرد.

کرباسچی از باند کارگزاران نمایش ثبت‌نام را فکاهی توصیف کرد. خبرگزاری حکومتی انتخاب نوشت: انتقاد تند کرباسچی به ثبت‌نام فله‌ای. اصلی‌ترین نماد یک کشور به یک فکاهی و نمایش استندآپ تبدیل شده. وقت و بودجه مملکت را برباد می‌دهند تا زمینه عبور از جمهوریت را در اذهان عمومی فراهم کنند.

سخنگوی شورای نگهبان رژیم در پاسخ به سؤالی در مورد شرکت ۸ درصدی در نمایش انتخاباتی قبلی رژیم و مقصر بودن این ارگان به‌خاطر حذف کاندیداها گفت: متأسفانه برخی از سیاسیون این حرفها را می‌زنند.

تلویزیون حکومتی - طحان نظیف-شورای نگهبان-۱۴۰۳۰۳۱۲

خبرنگار: با توجه به این‌که برخی مقصر اصلی کم شدن آرای ملت را شورای نگهبان می‌دانند آیا شورای نگهبان قصدی بر تغییر رویه پیشین خود دارد؟ در همین زمینه باید اضافه کنم که آقای دکتر کدخدایی سال هزار چهارصد فرمودند که مشارکت احتمالی پایین در این انتخابات مشکلی ایجاد نخواهد کرد و اعتبار و مشروعیت آن هم‌چنان پابرجاست.

به نظرم همه وظیفه دارند که ایجاد امید ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را در دستور کار خودشون قرار بدهند و از صحبت‌های القاکننده یأس و ناامیدی واقعاً پرهیز بکنند گاهی دیده می‌شه برخی از رسانه‌ها حتی برخی از شخصیت‌های سیاسی صحبت‌هایی می‌کنند که مردم را از صندوق رأی ناامید می‌کنند واقعاً چه اثری داره این حرف‌ها چه خاصیتی داره

آخوند قاسم عبداللهی امام جمعه خامنه‌ای در اراک نسبت به فوران جنگ گرگها و مخاصمات درون رژیم در مجلس نورسیده ارتجاع هشدار داد و تأکید کرد ۲۸ رأی باطله در مجلس خیلی بد است.

یک نقطه‌هایی ضعفی را همین اول بعضی از افراد کم تجربه در مجلس نشان دادند امیدواریم این مطالب در اینده تکرار نشود این نمی‌شود که یک نماینده بخواهد سر مسایل جزیی نظم مجلس را بهم بریزد افکار عمومی را مشوش بکند آب در آسیاب دشمن بریزد بگوید این اینرا گفت اون اونو گفت این حرفها قابل پذیرش نیست.

امروز ببینیم توی مجلس چی می‌گذرد امروز چه دستورالعملی میاید اینها را باید کنار بگذارد از روز اول باید حفظ باشد نه این‌که ۲۴ تا رأی باطله در، اینها خیلی بد است.

لطفا به اشتراک بگذارید: