مضحکه ثبت نام در نمایش انتخابات رژیم ولایت فقیه

در حالی که وزارت کشور رژیم وکیهان خامنه‌ای به کسانی که قبلا رد صلاحیت شده‌اند، هشدار داده بود از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری رژیم خودداری کنند، علی لاریجانی روز جمعه ثبت‌نام کرد. 

در دور قبلی، شورای نگهبان لاریجانی و برخی دیگر را رد صلاحیت کرد.

در آن زمان علت رد صلاحیت لاریجانی سفرهای خانواده او به خارج از کشور و موضوع جاسوسی اعلام شده بود.

خانواده مستر لاریجانی

همتی رئیس کل سابق بانک مرکزی رژیم هم روز جمعه برای نمایش انتخاباتی، ثبت نام کرد. 

وی درمورد رقابت قبلی خود با رئیسی، به تحریم شعبده انتخابات اشاره کرد و گفت :اگر مردم بیایند پای صندوقهای رأی من رقیبی ندارم!

در مضحکه ثبت‌نام در وزارت کشور رژیم، به گفته سخنگوی ستاد انتخابات رژیم سه زن که برای ثبت‌نام مراجعه کرده بودند از همان ابتد به دلیل این که واجد شرایط نبودند اجازه ثبت‌نام پیدا نکردند.

آسوشیتدپرس درباره نمایشی بودن انتخابات در رژیم ولایت فقیه نوشت :‌رئیسی، که تحت حمایت خامنه‌ای بود، پس از اینکه شورای نگهبان تمامی نامزدها را رد صلاحیت کرد در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در سال ۲۰۲۱ پیروز شد. آن انتخابات کمترین میزان مشارکت در تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را به همراه داشت. رأی‌گیری مجلس امسال نیز با مشارکتی حتی کمتر، در میان درخواست‌های گسترده برای تحریم، برگزار شد.

این نشانه‌ای از نارضایتی رأی‌دهندگان از رئیسی که بخشی از تحریم‌های آمریکا علیه او به دلیل دخالتش در اعدام‌های جمعی سال ۱۳۶۷ بود، و همچنین نارضایتی از کل نظام  ایران بود.

لطفا به اشتراک بگذارید: