سیاست مماشات با رژیم ایران

وال استریت ژورنال در سرمقاله روز ۸ خرداد خود نوشت :‌یک گزارش ملل متحد که روز دوشنبه درز کرد می‌گوید رژیم ایران همچنان پیشروی قابل‌توجهی در حرکت سریعش بسوی بمب اتمی دارد. با اینحال، دولت آمریکا  می‌خواهد این حقیقت ترسناک را در سال انتخابات از جهان بپوشاند.

وال استریت ژورنال افزود:« پیشروی اتمی تهران بقدری هشداردهنده است که فرانسه و انگلیس را نگران کرده است. اما کاخ سفید نمی‌خواهد قبل از انتخابات نوامبر یک بحران جدید جهانی روی دستش قرار گیرد.

استراتژی بایدن، اگر بتوانیم آنرا استراتژی بخوانیم، این است که به تهران اجازه دهد تشدید، تشدید و تشدید کند و بعد دولت استمالت، استمالت و استمالت کند.

رژیم ایران به نسبت زمانی که بایدن روی کار آمد و اعمال تحریم‌ها را متوقف کرد، ثروتمندتر، بخاطر عدم پاسخ دولت آمریکا  به تروریسمش مهاجم‌تر، و به یک بمب اتمی خیلی نزدیکتر است».

درباره مماشات  دولت آمریکا با رژیم آخوندی کوری میلز نماینده گنگره به فاکس نیوز گفت :این همان دولتی است که حوثیها را از فهرست تروریستی حذف کرد. و صادرات نفت توسط رژیم  ایران را تقویت کرده است.

سناتور جان کورنین  نیز در حساب ایکس خود نوشت: مطمئن باشید دولت بایدن برعکس کار درست را انجام میدهد و این، خطرناک است. واشنگتن به کشورهای اروپایی فشار می آورد تا در نشست آتی آژانس اتمی سازمان ملل، تنش با ایران را دامن نزنند. 

لطفا به اشتراک بگذارید: