موشکاف - سقط شدن خبیثی ضدونقیض گویی عظما و سگ و سیله‌هایش

موشکاف: سلام به همه دوستای با صفا و با مرام، رفقا از روزی که خبر گم و گور شدن هلیکوپتر خبیثی اومد و عظی گفت کسی نگران نباشه، حالا هم که چند روزه از خبر سقط شدن خبیثی می‌گذره، بازم حرفای عظی از زبون بقیه سگ وسیله هاش تکرار میشه ملاحظه کنین:

پاسدار قالیباف ـ۳۱ اردیبهشت

قالیباف: هیچ‌گونه خللی در مسیر کشور پیش نخواهد آمد

آخوند دری نجف آبادی ـ اراک ـ۳۱ اردیبهشت

ملت آگاه ما بصیر ما هیچ خللی در نظام ایجاد نشده به یک معنا ایجاد نخواهد شد اگر باشد هم همه در سایه سار مقام ولایت، همه در کمال آرامش هیچ مشکلی برای جمهوری اسلامی ایران نه در مسائل داخلی نه در مسائل منطقه‌یی نه در مسائل بین‌المللی ایجاد نشده، ایجاد نخواهد شد

آخوند مومنی ـ عضو مجلس خبرگان ـ۳۱ اردیبهشت

رهبر عظیم‌الشأنمان هم فرمودند پریروز خب نگران بودیم همه، فرمودند بدانید در روند کار خللی وارد نمی‌شه

موشکاف: چیه همه تون سوزنتون روی «خللی وارد نمیشه» گیر کرده، معلومه بدجوری کله پا شدین و تلوتلو می‌خورین به حرفای یکی دیگه از آخوندای ولایی گوش بدین:

آخوند خسروپناه ـ دبیر شورای انقلاب فرهنگی ـ۳۱ اردیبهشت

ملت شریف ایران یک رئیس جمهور مردمی و خدمت گذار و تلاشگر خستگی‌ناپذیر را از دست دادند. من نمی‌دانم واقعاً در آینده مثل ایشان پیدا بشه یا نه؟ انشاالله خداوند جبران بکند این را ولی من واقعاً یک برادر بزرگی از دست دادم (بغض . آقای رئیسی فیلم بازی نمی‌کرد

موشکاف: بعله، خبیثی میون سگ و سیله‌های عظی لنگه نداشت، همونطور که این یارو‌ام واقعاً عزا گرفته و فیلم بازی نمی‌کنه، اما دوستان تو این نظام چیزی که کم نیست حرفای ضد و نقیضه ملاحظه کنین:

اطلاعیه ستاد کل درباره حضور ناموفق پهپاد ترکیه در ایران

ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌یی دلایل حضور پهپاد ترکیه در عملیات جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور و عدم موفقیت آن را تشریح و اعلام کرد نقطه دقیق حادثه سقوط بالگرد توسط نیروهای امدادگر زمینی و پهپادهای ایرانی نیروهای مسلح مشخص شد.

موشکاف هاهاهاها اما رفقا، حضور پهپاد ترکیه رو چرا هی می‌خوان تکذیب کنن:

موشکاف: بعله معلومه که باید تکذیب بکنن. اینا که لاف می‌اومدن که اگه دشمنای ما تو اون ور دنیا جم بخورن ما با پهپادامون خبردار می‌شیم! الآن خیلی براشون خاک تو سریه که هلیکوپتر رئیس‌جمهورشون تو خاک ایران و چند کیلومتری تبریز سقوط می‌کنه بعد اینا نمی‌تونن پیدا کنن و دست به دامن روس و ترکیه و اتحادیه اروپا می‌شن! دوستان عزت زیاد!

 

لطفا به اشتراک بگذارید: