مشارکت ۸ درصدی حماسه یا اوج تنفر اجتماعی

میزان مشارکت در نمایش انتخابات روز جمعه ۲۱ اردیبهشت مجلس ارتجاع، مـُهر تأیید دیگری بر تنفر اجتماعی تمامی ایرانیان از حاکمیت جنایت و چپاول و غارت آخوندی بود.

وزارت کشور رئیسی جلاد تمامی تلاش مذبوحانه خود را برای بی‌آبرویی کمتر به‌دلیل عدم شرکت آحاد ملت را به نهایت رساند و مدعی شد انتخابات «چندین بار به‌علت شلوغی تعدادی از شعب اخذ رأی در برخی از حوزه‌های انتخابیه تمدید شد». و احمد وحیدی وزیر کشور رئیسی جلاد از «حماسه‌آفرینی مردم» سخن گفت:

اما در نهایت مجبور شد به‌رغم همه رقم‌سازی‌ها اعلام کند که تنها ۵۵۰ هزار نفر در تهران در انتخابات شرکت کردند. یعنی حدود تنها ۸ درصد واجدین شرایط و نفر اول تهران نیز تنها حدود ۳ درصد آرا واجدین شرایط رأی‌دهی در تهران را کسب کرده است.

کوس رسوایی و فضاحت نمایش انتخاباتی رژیم آخوندی آن‌چنان بالا گرفت که جناح‌های رقیب به میدان آمده و هر کدام نیشتری بر این دُمل چرکین زدند.

محمدعلی ابطحی رئیس دفتر آخوند محمد خاتمی نوشت «یا ۸ در صد نمی‌دونید چیه یا حماسه. والا به مولا»

و روزنامه حکومتی فرهیختگان نوشت: «وضعیتی که در آن مشارکت هشت‌درصدی، «حماسه‌آفرینی» خوانده می‌شود، دیگر غفلت نیست و باید آن را تغافل دانست».

آری فضاحت نمایش انتخابات رژیم آخوندی و نه تاریخی مردم به‌جان آمده از ستم و جنایت این رژیم یک‌بار دیگر ثابت کرد که «در این رژیم جایی برای انتخاب نیست زمان انقلاب است» و هیچ‌گونه ترفند و جنایتی دیگر اثر ندارد «پاسخ در آتش و قیام است باقی فسانه و سراب است».

لطفا به اشتراک بگذارید: