یورش وحشیانیه ماموران گارد زندان به بند زنان اوین

بنا به گزارشات رسیده روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، مأموران گارد زندان به بند زنان اوین به‌صورت وحشیانه‌یی حمله کرده و شروع به بازرسی کلیه وسایل زندانیان کردند.

در این حمله، مأموران رژیم، کلیه وسایل زندانیان را بازرسی و تخریب کردند. آنان حتی کفشهای زندانیان را پاره کردند و از الفاظ رکیکی علیه زنان زندانی استفاده کردند.

هم‌چنین در زندان خرم‌آباد دو زندانی سیاسی به‌نامهای محمد و مهدی خداکرمی، به‌دستور رئیس زندان، طی روزهای گذشته، به‌صورت ناگهانی به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند و از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد: دژخیمان خامنه‌ای روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۴ زندانی‌ را در زندان دستگرد اصفهان حلق‌آویز کردند. سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت زندانیان زندان دستگرد در اعتراض به انتقال این چهار نفر به سلول انفرادی برای اعدام دست به اعتراض زدند. شنبه ۲۲ اردیبهشت ۳زندانیدر زندان بم توسط جلادان قضاییه بدار آویخته شدند.

روز پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت دژخیمان خامنه‌ای دو زندانی دیگررا در زندان مرکزی گرگان حلق‌آویزکردند. به این ترتیب از ابتدای اردیبهشت تاکنون دست‌کم ۹۴ زندانی توسط جلادان قضاییه روانه چوبه‌های اعدام شده‌اند.

مقاومت ایران خواهان اقدام فوری بین‌المللی برای نجات جان زندانیان زیر اعدام به‌ویژه زندانیان سیاسی و احاله پرونده نقض حقوق‌بشر توسط فاشیسم دینی حاکم بر ایران به شورای امنیت ملل متحد و قرار گرفتن سردمداران آن در برابر عدالت است.

سایت ایتالیایی پولیتیکو منتو کورتو با عنوان «اکثریت نمایندگان پارلمان با هم در یک ابتکار فراحزبی» نوشت: درخواست از همه دولتها برای حمایت از برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم مریم رجوی، به‌رسمیت شناختن حق یگانهای مقاومت در مبارزه با سپاه پاسداران، محاکمه مسئولان قتل‌عام۶۷ و شناسایی سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی. فراخوانی که به امضای اکثریت نمایندگان پارلمان رسیده است.

امانوئل پوتزولو در این کنفرانس گفت: ما از نبرد مجاهدین خلق و خانم مریم رجوی حمایت می‌کنیم، زیرا نبرد آنان متعلق به ما هم است. رژیم ایران خطری برای همه جهان است، مقاومت ایران برای آینده بعد از سرنگونی برنامه‌یی ارائه می‌دهد. ما باید از میهن‌پرستان ایرانی در اشرف۳ آلبانی حمایت کنیم.

لطفا به اشتراک بگذارید: